nie szukasz uszczelek świec tylko komplet z pokrywą zaworów i tak ich inaczej nie wymienisz jak nie zdejmiesz pokrywy - uszczelki są jednorazowego użytku i do wyrzucenia
na proste rozwiązania czasem najtrudniej wpaść... a już miałem brać pojedynczo uszczelki w serwisie... DZIĘKI!
Odnośnie przyczyny szarpania na LPG:
dziś rano była diagnostyka u gaziarza - kod błędu P304 - Problemy z zapłonem na 4 cylindrze. Małe macanko i okazało się, że jeden z kabelków od wtyczki wisiał już na kilku włoskach... koszt wymiany na nową wtyczkę - 50 PLN
W sumie to będę trochę darł łacha z mojego mechanika bo wymienił mi kable i świece a tam nie zaglądnął....
A dla mnie parę wniosków na przyszłość:
1. nie kupować w ciemno części bo można nie trafić. Lepiej najpierw diagnozować.
2. dokładnie opisać mechanikowi objawy. Pytał czy szarpie między 1800 a 2500 i mu to potwierdziłem a tymczasem szarpało i przy 3000 rpm i więcej. Być może ta błędna informacja za bardzo ukierunkowała go na potencjalną przyczynę usterki i nie zwracał uwagi na banały.
3. czytać forum a jak nie ma odpowiedzi to pytać - rady dawane tutaj pozwalają oszczędzić całkiem spore sumy.
4. wspierać funkcjonowanie forum - merytorycznie nie pomogę za bardzo, ale część z zaoszczędzonej kwoty mogę przeznaczyć na finansowe wsparcie tego pożytecznego miejsca
Dzięki wszystkim za poświęcony czas i rady.
Użytkownik Harcbat edytował ten post 29 lipca 2020 - 14:38