
Kod błędu P0121
#1
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 20 September 2020 - 10:31
#2
Napisano 20 September 2020 - 10:42
Proszę sprawdzić błędy metodą kluczykową.
#3
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 20 September 2020 - 10:52
Za godzinkę napiszę jakie błędy wyskakują metodą kluczykowa
Za godzinkę napiszę jakie błędy wyskakują metodą kluczykowa
Mój pitek to 2.2 crd z 2002 roku
#4
Napisano 20 September 2020 - 10:58
Twój temat przenoszę w odpowiednie do tego typu miejsce, czyli techniczny podstawowy.
#5
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 20 September 2020 - 11:02
#6
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 20 September 2020 - 11:57
P0620
P0703
P1511
P0070
P1685
P0100.
NIC NIE MA O 0121 TAK JAK KOMPUTER POKAZAŁ. Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC I POZDRAWIAM
#7
Napisano 20 September 2020 - 13:13
Czekaj cierpliwie na opinie fachowców. Według mnie, to problemy związane z elektryką.
#8
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 20 September 2020 - 16:16
#9
Napisano 20 September 2020 - 17:52
W koncu normalne błędy a nie wyssane bzdury z jakiegoś pseudo testera :
:
P0620 - błąd ładowania alternatora
P0703 - uszkodzony czujnik stop
P0070/P0100 - usterka lub był odłaczany przepływomierz
P1685 - błąd informacyjny po teście kluczykowym ( 3 razy przekrecany zapłon a silnik nie odpalił )
P1511- informacja o nie właściwym - za niskie i za wysokie napięcie akumulatora .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 20 September 2020 - 17:53
#10
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 21 September 2020 - 07:24
W koncu normalne błędy a nie wyssane bzdury z jakiegoś pseudo testera :
:
P0620 - błąd ładowania alternatora
P0703 - uszkodzony czujnik stop
P0070/P0100 - usterka lub był odłaczany przepływomierz
P1685 - błąd informacyjny po teście kluczykowym ( 3 razy przekrecany zapłon a silnik nie odpalił )
P1511- informacja o nie właściwym - za niskie i za wysokie napięcie akumulatora .
Andreas dziękuję za opis. Pytanie czy jestem w stanie sam to ogarnąć. Czy tylko warsztat? Pozdrawiam
W koncu normalne błędy a nie wyssane bzdury z jakiegoś pseudo testera :
:
P0620 - błąd ładowania alternatora
P0703 - uszkodzony czujnik stop
P0070/P0100 - usterka lub był odłaczany przepływomierz
P1685 - błąd informacyjny po teście kluczykowym ( 3 razy przekrecany zapłon a silnik nie odpalił )
P1511- informacja o nie właściwym - za niskie i za wysokie napięcie akumulatora .
No i jeszcze jedno. Czy to są przyczyny palącej się lampki czek. Aku nowy Przepływomierz był odłaczany gdyż rozbrojony był cały przód aby dostać się do egr.
#11
Napisano 21 September 2020 - 07:27
To nie takie proste ;
- czujnik stop wymienisz sam , radze zakup z oryginału STP nieraz maja problemy z jakoscia
- P0620 i P1511 to błędy powstałe przy uszkodzonym akumulatorze , trzeba sprawdzić teraz napięcie ładowania i obserwować możę byc problem z szczotkami w alternatorze lub usterką sprzegła alternatora
- P1685 nas nie interesuje
- Jesli nie odłaczałeś przepływomierza - to jest to jedyny bład którym trzeba sie zająć - wykasować błędy na komputerze , sprawdzic czy ponownie sie pojawią po jeżdzie , sprzawdzic instalacje od przepływki do sterownika silnika i dopiero wymienić przepływomierz .
Crd jest kiepski do diagnostyki i większość tanich testerów albo z nim nie wspołpracuje albo podaje totalne bzdury - dobrze by było jakby s miał dostep do dobrego komputera , wszystko możnq wówczas posprawdzać w parametrach pracy silnika
Podstawa to wykasowanie błędów z sterownika silnika i sprawdzenie co wraca check będzie sie palił po odłaczeniu przepływki - trzeba to usunąc komputerem diagnostycznym , podobnie z błędem czujnika stop tez tylko usuniesz komputerem diagnostycznym
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 21 September 2020 - 07:32
#12
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 21 September 2020 - 07:44
To nie takie proste ;
- czujnik stop wymienisz sam , radze zakup z oryginału STP nieraz maja problemy z jakoscia
- P0620 i P1511 to błędy powstałe przy uszkodzonym akumulatorze , trzeba sprawdzić teraz napięcie ładowania i obserwować możę byc problem z szczotkami w alternatorze lub usterką sprzegła alternatora
- P1685 nas nie interesuje
- Jesli nie odłaczałeś przepływomierza - to jest to jedyny bład którym trzeba sie zająć - wykasować błędy na komputerze , sprawdzic czy ponownie sie pojawią po jeżdzie , sprzawdzic instalacje od przepływki do sterownika silnika i dopiero wymienić przepływomierz .
Crd jest kiepski do diagnostyki i większość tanich testerów albo z nim nie wspołpracuje albo podaje totalne bzdury - dobrze by było jakby s miał dostep do dobrego komputera , wszystko możnq wówczas posprawdzać w parametrach pracy silnika
Jeszcze raz dziękuję. Zobaczę co da radę zrobić. I gdyby coś to się odezwę Tak jak pisałem w 2 odpowiedzi przepływomierz odłączałem.
Jeszcze raz dziękuję. Zobaczę co da radę zrobić. I gdyby coś to się odezwę Tak jak pisałem w 2 odpowiedzi przepływomierz odłączałem.
Jeszcze jedno czy ELM327 Z LICENCJĄ SCANTOOL XL da radę Przepraszam że tak piszę ale jestem troszkę załamany. A zależy mi na moim pitku.
#13
Napisano 21 September 2020 - 07:51
O tym własnie pisałem ELM327 to zabawka i o ile coś tam ci zczyta to przy crd jest totalna bzdura , benzyna jest w miare ok bo pokrywaja sie błędy z OBD .
Nie ma tanich testerów pod CRD , zwłaszcza jeśli chodzi o diagnoze układu paliwowego /wtryskowego
#14
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 21 September 2020 - 09:59
O tym własnie pisałem ELM327 to zabawka i o ile coś tam ci zczyta to przy crd jest totalna bzdura , benzyna jest w miare ok bo pokrywaja sie błędy z OBD .
Nie ma tanich testerów pod CRD , zwłaszcza jeśli chodzi o diagnoze układu paliwowego /wtryskowego
Ok Będę szukał jakiegoś warsztatu ze specjalnym sprzętem. No oczywiście najpierw zmienię ten czujnik stopu. A może wiesz gdzie dostanę oryginał. Dzieki
Ok Będę szukał jakiegoś warsztatu ze specjalnym sprzętem. No oczywiście najpierw zmienię ten czujnik stopu. A może wiesz gdzie dostanę oryginał. Dzieki
#15
Napisano 21 September 2020 - 10:00
Serwis Fiata.
#16
Napisano 21 September 2020 - 10:03
każdy serwis fiat /jeep / chrysler lub internetowo w sklepach :
usaolkusz , fenix ,amerykany.pl
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 21 September 2020 - 10:06
#17
Bezimienny Gość.Konrad Skane_*
Napisano 21 September 2020 - 10:18
#18
Napisano 21 September 2020 - 17:47
Andrzeju a co myślisz o tym? Do podstawowej diagnostyki Pt Cruisera, Peugeota i Opla, bo te trzy auta mam w domu
https://pl.aliexpres...#3468#15616#767
#19
Napisano 21 September 2020 - 19:50
poszukaj autela , foxwell jest strasznie wolny
- lowermann lubi to
#20
Napisano 21 September 2020 - 23:30
Andrzeju, który byś wybrał ?
1. https://pl.aliexpres...#3468#15612#310
2. https://pl.aliexpres...#3468#15612#310
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
kod lakieru |
Techniczny podstawowy | NoVy |
|
![]()
|
|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
![]()
|
|
Kod błędu P O106 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Sławek_* |
|
![]()
|
|
Radio -kod |
Ogólnie | Kasper |
|
![]()
|
|
(S) Pt 2.4A b+g uszkodzony |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Topolino |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych