Zrobiłem, teraz się jazda zrobiła.... :-O
Sprawa czujnika chyba ogarnięta. Oczywiście jest istotna biegunowość. Sprawdzona instalacja, ładnie dochodzi ponad 10V do czujnika. Wymieniłem czujnik na nowy, błędy dały się tym razem wykasować, ale... No właśnie ale... Po krótkiej przejażdżce stwierdziłem, że nie mam światła STOP (tego trzeciego), które po puknięciu w lampę się zaświeciło. No ale i tak dalej zapała na EVIC system hamulców i 4WD system, kontrolki ESP i ABS. Tamtych błędów już nie ma, ale pokazały się inne, ale da się je wykasować, nie są aktywne (są jako historyczne), ale pojawiają się po każdym usunięciu i po ujechaniu paru metrów:
C1014 Historyczny Działanie porównawcze prędkości lewego przedniego koła
C141B Historyczny Działanie sprzęgła przedniego mechanizmu różnicowego
U0415 Historyczny Odebrano niewiarygodne dane z ABS
U1409 Historyczny Odebrano niewiarygodny sygnał prędkości lewego przedniego koła
I teraz mam trzy typy: 1. Wymieniona wcześniej piasta to szmelc, uszkodzona lampa trzeciego światła STOP albo niesprawny czujnik STOP pod pedałem hamulca. Hmmmm....
Użytkownik Yodarek edytował ten post 15 marca 2021 - 21:55