Wymiana pasków klinowych. Czy warto się za to zabierać samemu?
#1
Napisano 24 May 2021 - 00:30
Mam dwa paski i chce je samemu wymienić.
Z tego co widziałem dojście do nich jest trochę ciężkie od góry. Co muszę ściągnąć żeby mieć dobre dojście. Lampę,lewy bok i koło? To starczy? Czy lepiej oszczędzić nerwy i zawieść do mechanika. Ile taka usługa może kosztować jak mam już paski? Żebym nie przepłacił.
#2
Napisano 24 May 2021 - 08:50
Bez kanału da się ale męczarnia straszna
#3
Napisano 24 May 2021 - 12:11
#4
Napisano 24 May 2021 - 12:56
Uważam że cena adekwatna do ilości kur...ew jaka poleci przy tej robocie
#5
Napisano 24 May 2021 - 13:12
Chcą 100 zł. za wymianę. Za sama robociznę. To dużo?
Do wymiany pasków musisz podlewarować samochód , zdemontować koło , położyć się pod auto odkręcić 3 wkręty na klucz 10 przedłużka 30 cm , zdemontować osłonę pasków której nie wyjmiesz jak nie zdemontujesz wzmocnienia mocowania poduszki silnika klucz 15 i klucz 18 .Wyjmujesz osłonę klucz , odciągasz napinacz paska wielorowkowego i zdejmujesz pierwszy pasek .Teraz zaczynają się przygoda - długa nasadowa 15 i luzujesz śrubę dolną alternatora .Otwierasz maskę i szukasz dojścia do drugiej śruby alternatora .... ***** ciasno i głęboko a klucz robi 3 cm ruchu ( jak się ma odpowiedni klucz to jazda do przodu ) a tak klniesz i kręcisz .Poluzowałeś już obie to proszę klucz 13 i lecisz 13 na regulacji naprężenia paska i zwalniasz do punktu aby zdjęć i założyć nowy i abarotno wsio do skręcenia .
Jeśli uważasz że mechanik zrobi to darmo to powodzenia przy dalszych naprawach .
#6
Napisano 24 May 2021 - 18:45
Do wymiany pasków musisz podlewarować samochód , zdemontować koło , położyć się pod auto odkręcić 3 wkręty na klucz 10 przedłużka 30 cm , zdemontować osłonę pasków której nie wyjmiesz jak nie zdemontujesz wzmocnienia mocowania poduszki silnika klucz 15 i klucz 18 .Wyjmujesz osłonę klucz , odciągasz napinacz paska wielorowkowego i zdejmujesz pierwszy pasek .Teraz zaczynają się przygoda - długa nasadowa 15 i luzujesz śrubę dolną alternatora .Otwierasz maskę i szukasz dojścia do drugiej śruby alternatora .... ***** ciasno i głęboko a klucz robi 3 cm ruchu ( jak się ma odpowiedni klucz to jazda do przodu ) a tak klniesz i kręcisz .Poluzowałeś już obie to proszę klucz 13 i lecisz 13 na regulacji naprężenia paska i zwalniasz do punktu aby zdjęć i założyć nowy i abarotno wsio do skręcenia .
Jeśli uważasz że mechanik zrobi to darmo to powodzenia przy dalszych naprawach .
Dziękuję za konkretną odpowiedź. Jednak samemu się za to nie zabieram.
#7
Napisano 24 May 2021 - 20:17
#8
Napisano 24 May 2021 - 20:24
Jak się ma niekompletne auto to 3 s..... miłego dnia , nim napiszesz przeczytaj osłona jest w każdym modelu .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 24 May 2021 - 21:44
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Jak się trzymacie? Mam na myśli osoby w powodzi… |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
|
Wyciek czynnika z układy klimatyzacji CRDklimatyzacja, crd |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych