Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Korek spustowy chłodnicy wody

korek spustowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kozbi7

kozbi7

    Początkujący

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 47
  • Dołączył:  08 sty 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 M Diesel
  • Imię:Zbigniew
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 grudnia 2024 - 13:46

Witam

Korek spustowy chłodnicy MOPAR (Radiator Draincock) ma numer 4644269.
Czy korek spustowy od Mercedesa o numerze A0009970024 będzie pasował jako zamiennik ?
Na zdjęciach wyglądają prawie tak samo, różnią się chyba tylko długością uchwytu.

 

Chłodnica ma dwa takie korki, jeden spustowy na dole i drugi odpowietrzający na górze.

Czy oba sa identyczne ?

 

Pozdrawiam

Zbigniew

 



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 074
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 grudnia 2024 - 17:54

ten korek nie ulega uszkodzeniu ? - może oring zrobić się twardy albo pęknąć przy dokręcaniu i wystarczy go wymienić .Dobrze zastosować specjalny silikon do oringów . Jeśli chodzi o korki to są takie same na dole i górze.



#3 kozbi7

kozbi7

    Początkujący

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 47
  • Dołączył:  08 sty 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 M Diesel
  • Imię:Zbigniew
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano wczoraj, 10:51

Dziękuję Andrzeju, W dolnym kraniku oring wygląda normalnie a górnym jest spłaszczony, nie byłem pewny czy można czymś posmarować, oba chodzą ciężko, samymi palcami nie odkręcę, trzeba używać kombinerek. Wskazówki dla innych, pełne odkręcenie korka to 180 stopni, pierwsze 90 stopni tylko się przekręca, kolejne 90 stopni wysuwa się na jakieś 4 mm i wtedy kranik jest otwarty. Jak korek jest już przekręcony o 180 stopni to wtedy można go też całkowicie wyciągnąć z gniazda w celu oczyszczenia i posmarowania.

 

PS Walczę z ogrzewaniem, zapytanie w innym wątku.



#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 074
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano wczoraj, 21:49

Dziękuję Andrzeju, W dolnym kraniku oring wygląda normalnie a górnym jest spłaszczony, nie byłem pewny czy można czymś posmarować, oba chodzą ciężko, samymi palcami nie odkręcę, trzeba używać kombinerek. Wskazówki dla innych, pełne odkręcenie korka to 180 stopni, pierwsze 90 stopni tylko się przekręca, kolejne 90 stopni wysuwa się na jakieś 4 mm i wtedy kranik jest otwarty. Jak korek jest już przekręcony o 180 stopni to wtedy można go też całkowicie wyciągnąć z gniazda w celu oczyszczenia i posmarowania.

 

PS Walczę z ogrzewaniem, zapytanie w innym wątku.

zawsze używam dorobionego kluczyka do tego - ręką nigdy nie szło 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych