PT dostał drugie życie. Zostaje u nas dożywotnio.
Co zastało zrobione podczas remontu:
- naprawy blacharskie - wymiana progów + błotników przednich
- kompleksowe zabezpieczenie podwozia - powłoką Raptor
- nowy lakier - zmiana koloru
- kompletne sprzęgło MOPAR + dwumasa + wysprzęglik
- nowe wtryskiwacze 4szt
- nowe świece żarowe 4szt
- czyszczenie chłodniczki oleju + wymiana uszczelnień ( mega syf był )
- regeneracja turbosprężarki
- przewody hamulcowe elastyczne - przód i tył
- nowe klocki + tarcze przód i tył
- nowe wahacze przednie
- nowe łączniki stabilizatora przód i tył
- wymieniowe gumy stabilizatora przód i tył
- piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawieszenia
- regeneracja zacisków - przód i tył
- wymiana przednich łożysk
- wymiana czujników ABS przód
- wymiana półosi lewa + prawa
- wymiana uszczelnień półosi w skrzyni biegów
- regeneracja alternatora i rozrusznika
- czyszczenie i płukanie zbiornika paliwa od środka
- wymiana sprężyn przód + tył
- wymiana amortyzatorów przód + tył
- obszycie kierownicy jasną skórą
- pranie wnętrza , siedzenia i wykładziny
- nowe felgi 17" + opony
- nowe tylne lampy
- wymiana bocznych kierunkowskazów na białe
- wymiana przedniej szyby - była porysowana
- mycie wszystkich uszczelek drzwi i okien
- malowanie ramion wycieraczek - lakier odpadał
- polerowanie reflektorów przednich
I jeszcze wiele innych mniej istotnych rzeczy. Dodatkowo czyszczenie elementów wnętrza, silnika, podwozia z poszanowaniem części, bo o nowe już ciężko.
Podsumowując:
Jesteśm mega dumny z remontu naszego PT , koszt tej całej zabawy zbliżył się do 30 000 zł.
Z robót , których nie byłem w stanie zrobić to sprawy blacharsko - lakiernicze, reszta zrobiona własnymi rękami. Nawet nie chcę wiedzieć ile by wyszedł taki remont PT przez jakiś warsztat.
Aż żal patrzeć ile PT ląduje na złomie, ale patrząc na koszty odbudowy, to się nie dziwię.
Jeden z puli
uratowany na lata 
P S Poszukuje teraz napisów PT Cruiser naklejanych na drzwiach , może ktoś ma, interesują mnie tylko nowe.