Witam wszystkich użytkowników. Pewnego dnia po przejechaniu przez garb zapalił mi się check. Błędy wskazały na błędny system oczyszczania spalin (jakoś tak) po wizycie u specjalistów z serwisu chryslera nic szczególnego nie wyniosłem powiedzieli ,że to nic takiego i usunęli błąd. Jednak jak na mój gust silnik od tamtego momentu pracuje inaczej. Warkocze, trochę trzęsie, prawie jak diesel. Ponadto bardzo powoli Pt tracił na mocy, ma przejechane około 60 tyś. km a na chwilę obecną na czwórce strach wyprzedzać na autostradzie a na trzecim biegu ledwo się rozpędza. Przed usterką "wciskało" w fotel
2. Mam pyanie odnośnie korka paliwa. Ponieważ mój Pt Cruiser nie ma żadnych zabezpieczeń, a wiem ,że istnieją takie na kluczyk. Czy istnieje możliwość kupienia takiego korka pod mój klucz do samochodu żeby nie nosić niepotrzebnie dwóch? Jakieś sugestie? Serdecznie pozdrawiam!
Spadek mocy i korek wlewu
Started By
Bezimienny Gość.Johnny_*
, 18 kwi 2010 16:34
3 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Johnny_*
Napisano 18 kwiecień 2010 - 16:34
#2
Napisano 18 kwiecień 2010 - 17:06
moze jest zapchany katalizator - przy przejezdzaniu przez garb zostal obtrocony dlatego zapalil sie check a teraz zostaje powoli zapychany dlatego traci na mocy.
#3
Napisano 18 kwiecień 2010 - 17:15
Johnny,
W sprawie korka wlewu paliwa, powinieneś podjechać najpierw do punktu dorabiania kluczy, ale poszukaj takiego, który specjalizuje się w zamkach samochodowych. Doświadczony ślusarz, powinien rozebrać zapadki zamka i dopasować mechanizm do klucza.
Spadek mocy, faktycznie może być spowodowany tak jak napisał Jacek , zapychaniem się katalizatora. Czy układ wydechowy był uderzony ?
W sprawie korka wlewu paliwa, powinieneś podjechać najpierw do punktu dorabiania kluczy, ale poszukaj takiego, który specjalizuje się w zamkach samochodowych. Doświadczony ślusarz, powinien rozebrać zapadki zamka i dopasować mechanizm do klucza.
Spadek mocy, faktycznie może być spowodowany tak jak napisał Jacek , zapychaniem się katalizatora. Czy układ wydechowy był uderzony ?
#4 Bezimienny Gość.Johnny_*
Napisano 18 kwiecień 2010 - 17:36
Nic z tych rzeczy, droga prosta osiedlowa garb typu krótkiego (taki czarno żółty ) Bynajmniej ja nie odczułem uderzenia. Łagodny wjazd na przeszkodę i przy zjechaniu w odstępie może kilku sekund wyskoczył błąd. Stalo się to na jesieni przy dojeździe do domu. A autko od tamtej pory nie jeździło zbyt wiele (zima, trudne warunki pogodowe, zredukowana ilość miejsc na i tak zatłoczonych parkingach osiedlowych przez śnieg. nawet mi ktoś dwoje drzwi z buta pociągnął. Są wgniecenia ;/ tak poza tematem czy ktoś orientuje się gdzie na pomorzu w okol. trójmiasta zakład wypycha takie drobne wgniecenia? ) A korek chce kupić w obawie przed złośliwością sąsiadów jakiej doświadczyłem. Ostatnio zauważyłem kolejne wgniecenie pod szybą . Chyba się przyczaję i zabiję za niszczenie mojego pięknego auta ;/ Teraz jest wiosna i auto zaczęło mulić.
Dziękuję bardzo za podpowiedzi. To faktycznie może być katalizator. Pierwszy pasujący trop Czy jest możliwość jakoś wyjąc ten katalizator aby sprawdzić ,czy zajdzie zmiana?
Dziękuję bardzo za podpowiedzi. To faktycznie może być katalizator. Pierwszy pasujący trop Czy jest możliwość jakoś wyjąc ten katalizator aby sprawdzić ,czy zajdzie zmiana?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię korek filtra oleju 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Marcus |
|
|
|
Rura wlewu paliwa |
Ogólnie | MirekP |
|
|
|
potrzebuję pomocy |
Moje auto | Paweł |
|
|
|
Korek zbiorniczka wspomagania |
Techniczny podstawowy | Głazu |
|
|
|
Korek wlewu oleju |
Techniczny podstawowy | yaro3343 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych