Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


co ta za przewod???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.onomatoadek_*

Bezimienny Gość.onomatoadek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 07 maj 2010 - 11:50

postanowilem skontrolowac olej i zauwazyłem ze przewod teraz oklejony tasma izolacyjna ktory widzicie na zdjeciu był totalnie pekniety moze mi ktos powiedziec od czego on jest i czy to jakis wazny problem?? Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16933
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 maj 2010 - 12:01

Odpowietrznik pokrywy rozrządu i i układu korbowo tłokowego - kup tej samej srednicy wąż olejowy ,dwie opaski , przytnij na długość i wymień - to prosta robota .

#3 Bezimienny Gość.onomatoadek_*

Bezimienny Gość.onomatoadek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 07 maj 2010 - 12:04

ok dzieki bardzo

#4 scoroop

scoroop

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 838
  • Dołączył:  21 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 Limited

Napisano 07 maj 2010 - 13:44

tez mam oklejony bo oryginal w ASO kosztuje jedyne 80pln :d wiec stweirdzilem ze tasma izolacyjna starczy ;). ale faktycznie moznaby dopasowac inny wezyk do tego.

#5 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 maj 2010 - 15:51

scoroop, Dopasować, dopasować - to musi być szczelne i nie może się zaginać - ma poważny wpływ na pracę i wysokość obrotów biegu jałowego silnika. mt

#6 scoroop

scoroop

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 838
  • Dołączył:  21 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 Limited

Napisano 07 maj 2010 - 16:41

fakt ze ten oryginalny pasuje jak ulal i nie ma nawet zadnych opasek u mnie... mowisz ze lepiej kupic oryginal i nie kombinowac z dopasowywaniem?

#7 Bezimienny Gość.onomatoadek_*

Bezimienny Gość.onomatoadek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 07 maj 2010 - 19:54

a jak to cos tak fachowo sie nazywa??

#8 Bezimienny Gość.alucard_*

Bezimienny Gość.alucard_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 08 maj 2010 - 00:09

Kup oryginal. Ja zalozylem jakis "dopasowany" wezyk.ktory w czasie jazdy sie zaginal.Powodem tego byl wzrost cisnienia pod deklem przy bardzo gwaltownym przyspieszaniu i wypluwaniu oleju z pod dekla na kolektor wydechowy;)
Zmienilem na oryginal i wszystko OK

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16933
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 maj 2010 - 07:50

Wszystko zależy od pieniędzy i chęci , wiadomo zawsze oryginał wygląda lepiej jest fabrycznie wyprofilowany .Do odmy musi być przewód olejoodporny - a takowy nie jest giętki i nie zagnie się pod ostrym łukiem jak masz u siebie na zdjęciu ale można go ułożyć troszkę lużniej i w 100% spełni swoje zadanie .Co do opasek to maja one tylko role uszczelnienia połączenie i ew.zsunięcia się przewodu z końcówek.Decyzja zawsze pozostaje w gestii klienta 3zł czy 80 zł i 10 minut pracy .




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych