silnik PT 2.2 2007 150KM - czy to normalne ?
Started By
polaak
, 07 lip 2010 11:34
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 lipiec 2010 - 11:34
- pokazuje mi spalanie 11 czasami 10.8L
- przy paleniu muszę czekac około 2-3 sekund az zgasną kontrolki aby zapalić - w przeciwnym razie rozrusznik kręci ale auto nie chce odpalić
- podmieniałem przepływkę - nie dało rezultatu
- brak błędów w komputerze
- sonda pokazuje ubogo na wolnych obrotach, dopiero po przekroczeniu 200tys - sonda zaczyna latać
Czyt ktoś podpowie co moze sie dziać ?
Mam również 2.2 CRD z 2004 roku (121KM) - tam pali od strzała.
Mam wrażenie że ten 120 konny ma większego powera niż ten 150KM
więc o co kamman ?
- przy paleniu muszę czekac około 2-3 sekund az zgasną kontrolki aby zapalić - w przeciwnym razie rozrusznik kręci ale auto nie chce odpalić
- podmieniałem przepływkę - nie dało rezultatu
- brak błędów w komputerze
- sonda pokazuje ubogo na wolnych obrotach, dopiero po przekroczeniu 200tys - sonda zaczyna latać
Czyt ktoś podpowie co moze sie dziać ?
Mam również 2.2 CRD z 2004 roku (121KM) - tam pali od strzała.
Mam wrażenie że ten 120 konny ma większego powera niż ten 150KM
więc o co kamman ?
#2
Napisano 07 lipiec 2010 - 12:10
czy mysmy ze soba nie rozmawiali jakis czas temu przez telefon?........./ja tak mam ze nie pamietam osob/ bo temat mi jakos znajomy
nie piszesz o jaki motor chodzi...
jesli chodzi o 2.2 150 to jesli jest wszystko oki to nie ma takiej nogi co by byla lepsza od 12o km trzeba sprawdzic przez obdII i jak nic nie pokaze to wtedy odlaczyc czujniki i oszukujac komp zobaczyc jak jest, pzdr!
nie piszesz o jaki motor chodzi...
jesli chodzi o 2.2 150 to jesli jest wszystko oki to nie ma takiej nogi co by byla lepsza od 12o km trzeba sprawdzic przez obdII i jak nic nie pokaze to wtedy odlaczyc czujniki i oszukujac komp zobaczyc jak jest, pzdr!
#3
Napisano 07 lipiec 2010 - 19:49
- przy paleniu muszę czekac około 2-3 sekund az zgasną kontrolki aby zapalić - w przeciwnym razie rozrusznik kręci ale auto nie chce odpalić
przy odpalaniu zobacz jak dlugo nagrzewa sie kontrolka swiecy (takie cos zwichrowane).
sprawdzilbym swiece na wszelki wypadek
mialem diesla (common rail), gdzie dopki sie swieca nie nagrzala (kontrolka gasla) dopoty auto nie odpalalo.
#4
Napisano 07 lipiec 2010 - 20:17
aureljusz, u mnie odpala zanim swieca zgasnie, ale i tak zawsze czekam te 2s.
#5
Napisano 07 lipiec 2010 - 21:21
Jesli nie ma zadnych bledow elektrycznych lub elektronicznych to proponuje podjechac do serwisu i wzucic mu nowy program do komputera samochodowego. Czesto sie zdaza ze wina jest oprogramowanie. Wiec jesli bedzie nowy soft to na 100% pomoze.
#6
Napisano 08 lipiec 2010 - 21:09
polaak, Proponuję sprawdzić zestawienie rozrządu - czasami jak mechanik walnie się na tylnym wałku o ząb do tyłu (błąd paralaksy) to objawy są podobne - jeszcze gaśnie wtedy nie wiem czemu na wstecznym. Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-07-09, 20:46 ]
A tak naprawdę to mówisz o dieslu? Bo trochę się pogubiłem
[ Dodano: 2010-07-09, 20:46 ]
A tak naprawdę to mówisz o dieslu? Bo trochę się pogubiłem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Metoda kluczykowa nie działa |
Techniczny podstawowy | Ydtski |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
Silnik wentylatorasilnik wentylator OEM |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
|
Dzień mężczyzny, życzenia |
Offtopic | Pt Wiola |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych