Jaki model silnika
#1
Napisano 12 lipiec 2010 - 17:59
Od pewnego czasu "przymierzam" się do kupna PT-ka, jednak nie wiem który model byłby najmniej awaryjny. Prawdę mówiąc, to za dużo nie wiem o tym samochodziku, wygląda świetnie, prawdziwa "zabaweczka". Czytałem rózne opinie, ale tak do końca to nikt nie opisuje co jest najbardziej awaryjne, czy jest to silnik - jeśli tak, to który model. Czy to nie jest zależne od rodzaju silnika, a awaryjność we wszystkich modelach jest jednakowa?? Czy głównie elektronika jest najbardziej zawodna?? Bardzo proszę o wasze opinie w tej kwestii, za co bardzo dziękuję.
#2
Napisano 12 lipiec 2010 - 18:10
Miło, że zastanawiasz się nad kupnem tego autka. Proponuję żebyś poczytał sobie tematy Awarie i Techniczne. Tam są podane wszystkie nasze awarie i usterki, to są wiadomości od użytkowników , czyli jak najbardziej wiarygodne.
Czy to auto jest awaryjne ? Pewnie tak jak większość samochodów, z pewnością nie jest tak awaryjne jak to można przeczytać w rankingach awaryjności , podawanych w internecie.
Jaki model ? Masz do wyboru do 2005 i po tym roku , czyli po liftingu. Są zwolennicy tych po lifcie, ale chyba większość woli wnętrze z przed 2005.
Silniki jak być może już się zorientowałeś , są do wyboru 1,6 ; 2,0 ; 2,4 ; 2,4 turbo i jedyny diesel 2,2 crd ( silnik mercedesa) . Wybór silnika to zależy od Ciebie .
#3
Napisano 12 lipiec 2010 - 18:20
#4
Napisano 12 lipiec 2010 - 18:38
#5
Napisano 12 lipiec 2010 - 18:57
A czy ty wiesz albo kto inny,czym jest spowodowana mniejsza moc w 2,4T,silnik ten sam?
A moze inna turbina,albo mniejsze cisnienie doladowania.
Tak z ciekawosci pytam,bo juz kiedys to pytanie zadalem ale nikt niewiedzial nic na ten temat.
#6
Napisano 12 lipiec 2010 - 19:46
#7
Napisano 12 lipiec 2010 - 20:04
W dieslu tak jest jak piszesz,chyba ze sie mylimy,bo np w silnikach volkswagena np.1,9TDI ,moce sa rozne 90km,110km,130km,150km,a roznica nie jest tylkow sofcie a miedzy innymi maja inne tloki zawory i kilka inych rzeczy chyba ze sie myle,
Jak jest w Pitkach 2,4 turbo niewiem
#8
Napisano 12 lipiec 2010 - 20:13
niestety nie interesowałem się dlaczego jedne mają 180 km a inne 230km ogólnie to byłem bardzo zdziwiony że jest wersja 180km nawet chciałem uświadamiać sprzedawcę że się myli ale pokazał mi jakiś katalog i tam były te dwie wersje.
A ty ile masz koni w twoim PiTku
#9
Napisano 12 lipiec 2010 - 20:23
Ale inna ciekawostke przeczytalem,podobno auta z elektronicznym pedalem gazu,czyli bez linki do przepustnicy,maja gorszego kopa,raguja z opuznieniem,podobno,tak sie ludzie na roznych forum wypowiadaja
#10
Napisano 13 lipiec 2010 - 20:10
#11
Napisano 13 lipiec 2010 - 20:24
Jeśli masz auto serwisowane w ASO, to nadal tam jeśli będziesz chciał możesz tam jeździć, masz wtedy wszystko udokumentowane . Jeśli nie chcesz korzystać z serwisu, to wszystkie podstawowe czynności obsługowe możesz zrobić w dowolnym warsztacie.
Czyli spokojnie możesz wymienić wszystkie elementy układu kierowniczego , zawieszenia, układu hamulcowego czy wymiana filtrów i płynów eksploatacyjnych.
Ja i pewnie większość z nas , do serwisów nie jeździ, bo tam jest niestety ale tak jak w każdym firmowym serwisie, czyli drogo, a nawet bardzo drogo.
Podobnie z częściami, możesz kupować w serwisie lub w sklepie motoryzacyjnym. Albo kupujesz oryginały albo zamienniki. Wszystko zależy od zasobności Twojego portfela , lub zdolności Twojej karty kredytowej.
Mi również odradzano kupno tego autka, wszystkie rankingi również zniechęcają do jego kupna.
Jednak ja go kupiłem, nie mam żadnych problemów, i jest to wreszcie auto którym jeździ się i traktuje go zupełnie inaczej.
Nie wyobrażam sobie, że mógłbym go teraz sprzedać i przesiąść się do WV
Jeśli możesz, to przejedź się z kimś tym autkiem , a nie będziesz chciał mieć innego
#12
Napisano 13 lipiec 2010 - 20:43
To z zazdrości że bedziesz miał autko które nie spotyka się zbyt często.Jednak większość znajomych odradza mi kupno tego autka
#13
Napisano 15 lipiec 2010 - 13:05
#14
Napisano 15 lipiec 2010 - 20:03
[ Dodano: 2010-07-15, 21:08 ]
Moim zdaniem najwięcej można dowiedzieć się od użytkowników samochodów o ich wadach i zaletach. Uważam, że na forum wszyscy wyrażają swoje odczucia, nie kierując się żadnymi artykułami, które można tu i ówdzie przeczytać.
#15
Napisano 15 lipiec 2010 - 20:10
#16
Napisano 16 lipiec 2010 - 06:38
#17 Bezimienny Gość.kirieelejson_*
Napisano 17 lipiec 2010 - 11:41
pozdrowionka,
WK
#18 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 17 lipiec 2010 - 12:19
Każdy, kto się interesuje motoryzacją wie, amerykańskie wozy pod względem zastosowanej techniki to średniowiecze
Co jakiś czas amerykanie podejmują próby współpracy z europejskimi producentami, ale zawsze na minus tych drugich
Co do PT mam mieszane odczucia z zewnątrz super, ale jak wchodzę do środka powalają mnie zastosowane materiały jak w Koreańcach z lat 80-tych (Kostek wie, co i z jakich pudełek jest zrobione i najlepiej to wyjasni )
Dla mnie ideałem był by PT :
Karoseria amerykanie,
Wnętrze włosi,
A technologie germanie najlepiej BMW lub M-B
Wtedy PT byłby super wozem kupiłbym bez zastanawiania
#19 Bezimienny Gość.pulemiot_*
Napisano 17 lipiec 2010 - 19:45
Dla mnie ideałem był by PT :
Karoseria amerykanie,
Wnętrze włosi,
A technologie germanie najlepiej BMW lub M-B
Wtedy PT byłby super wozem kupiłbym bez zastanawiania
koncern fiata, gdy zwycięstwa w F1 odnosił raz za razem Schumacher w Ferrari reklamował się "niemiecka fantazja i włoska inżynieria"
#20
Napisano 17 lipiec 2010 - 21:12
Jeśli więc podoba Ci się pitek, to go kup.To tylko świadczy o tym, że nie ma samóchodów idealnych...
Jeśli go nie kupisz, to za każdym razem , jak będziesz jechał innym autem i spotkasz pitka, to będziesz sobie mówił, że może jednak trzeba było kupić pitka.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
jakich kolorow najwiecej na forum |
Offtopic | artex38 |
|
|
|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Kupię w cenie szrota dowolny model |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | zero |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych