Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zawór EGR w 2,4 Turbo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.ygrek70_*

Bezimienny Gość.ygrek70_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 wrzesień 2010 - 11:12

Może będzie ktoś wiedział czy można wyczyścić (lub zaślepić) zawór EGR. Mam na wolnych obrotach małe skoki pracy silnika. Mechanik wykluczył silniczek krokowy i cewkę. Wymianiłem niedawno świece i przewody , ale dalej jest ten sam problem. Przy przyspieszaniu jest czasem też taki mały uskok w pracy , ale może to być sprawa turbiny. hmm

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:32

zawsze można wyczyścić choć nie zawsze efekt jest na długo .A po zaślepieniu w PT bedziesz miał błędy na silniku - stanowczo odradzam .

#3 Bezimienny Gość.ygrek70_*

Bezimienny Gość.ygrek70_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 wrzesień 2010 - 18:26

Ok czyszczenie , są może sprawdzone sposoby (środki) na EGR.

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 wrzesień 2010 - 19:34

wrzucić na noc zanurzone w naftę ew. srodek do czyszczenia silników spryskać i zmyc resztki benzyną ekstrakcyjną - co najmniej dwa razy powtórzyć aby nagar się rozpuścił.a najlepsza metoda to myjka ultradzwiękowa .

#5 Bezimienny Gość.ygrek70_*

Bezimienny Gość.ygrek70_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 wrzesień 2010 - 17:36

Ok , będę testował czyszczenie metodami proponowanymi (wydają się mniej inwazyjne). O efektach napewno opowiem. :wrrum

#6 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 wrzesień 2010 - 11:27

Nie likwidowal tego egr komputer bedzie ci glupial,w starszych autach mozna bylo to zrobic i nic sie niedzialo nawet lepiej chodzily niektore
P.S.
Ile koni ma twoj pitek?

#7 Bezimienny Gość.ygrek70_*

Bezimienny Gość.ygrek70_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 17 wrzesień 2010 - 11:48

Fabrycznie (wg dokumentów ) 223 KM , a ile faktycznie to nie mam pojęcia ( trzeba będzie się udać kiedyś na hamownię).

#8 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 wrzesień 2010 - 07:30

ok,
pytam bo byly jakies takie wersje co mialy180 koni znaczek mialy z zylu 2,4T a nie 2,4GT

#9 Kostek

Kostek

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1591
  • Dołączył:  27 mar 2010
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:1,2 benzyna M
  • Imię:Adam

Napisano 18 wrzesień 2010 - 07:47

Ja mam taką wsersje

#10 Bezimienny Gość.ygrek70_*

Bezimienny Gość.ygrek70_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 18 wrzesień 2010 - 10:21

Mój PT to wersja GT 2,4T wersja europejska , ale czym się różni od amerykańskiej ( poza anteną radiową) specjalnie nie wiem.
Z zaworem jeszcze nie walczyłem , ale wypryskałem specjalnym preparatem do styków wszystkie kostki (niestety dalej ma te same przypadłości).
Zawór w przyszłym tygodniu ( brak czasu). :wrrum

#11 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 wrzesień 2010 - 19:01

ygrek70
A skad masz tego pitka?,kupiles w polsce czy sprowadzales byl stukniety gdzies?

[ Dodano: 2010-09-18, 20:03 ]
moze ktos wie czym sie roznia te 2,4T od 2,4GT chodzi mi glownie o silnik skad sie biora roznice w mocy,kiedys juz zadawalem to pytanie ale jakos nikt nic nie wie

#12 Kostek

Kostek

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1591
  • Dołączył:  27 mar 2010
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:1,2 benzyna M
  • Imię:Adam

Napisano 18 wrzesień 2010 - 20:30

No Ja niestety też nie wiem dopiero jak mojego kupowałem to się dowiedziałem że jest wersja 180 KM

#13 tornado

tornado

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 140
  • Dołączył:  27 lis 2010
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4T
  • Imię:Arek

Napisano 05 grudzień 2010 - 11:25

ygrek70 zrobiles porzadek z tym zaworem? Jest jaks poprawa? co z ta zadlawka? mam te same problemy!





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych