Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


zestaw turbo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.magik_*

Bezimienny Gość.magik_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 wrzesień 2010 - 11:55

Wiem,że ten temat był już wałkowany kilkakrotnie,ale wertując e-bay znalazłem coś takiego:

http://cgi.ebay.com/... ... 2eaf163a8c

Jakby tak do Pt 2,0 załozyć? :d

Oczywiście zrobić zwiechę, hamulce,itd. i zbudować takiego fun car'a?

#2 scoroop

scoroop

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 838
  • Dołączył:  21 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 Limited

Napisano 14 wrzesień 2010 - 12:53

jak to wszystko zlozysz do kupy to moze lepiej kupic 2,4 GT i ewentualnie na nim dzialac... zmiana zawieszenia i hamulcow to jakby nie bylo barzo duze koszty a zrobic to trzeba w przypadku uturbiania... ale zgadzam sie ze wsrod pitkow brakuje silnika 1,6-2,0 w turbinie, mysle ze na jego gabaryty i wage to bylby to optymalny silniczek ( i nie smierdzialby jak z frytkownicy jak w 2,2 :blabla)

#3 Bezimienny Gość.magik_*

Bezimienny Gość.magik_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:19

To teraz podpadłeś właścicielom 2,2. :d

Koszt hamulców to ok. 800-1000 zł za tarcze przód + klocki + stalowy oplot przewodów+ dobry płyn.Razem ok. 2000 zł.Zawieszenie gwintowane KONI to koszt ok. 3000zł + rozpurka zawieszenia.
Wiem,że prościej kupić 2,4 T, ten silnik da się podkręcić do 300 KM dosyć łatwo.,ale w przypadku 2,0 o ile byłaby większa frajda zrobić coś takiego. :diabelek

#4 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:35

magik, zastanawiam sie po co lepsze zawieszenie i hamulce przy uturbionym 2.0 niz przy 2.4 GT hmm
Czy jak ktos uturbia samochod, to wiaze sie nieodlacznie z wchodzeniem w zakrety na pelnym gazie i dawaniu po heblach zamiast hamowania?

#5 scoroop

scoroop

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 838
  • Dołączył:  21 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 Limited

Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:35

aaa ostatnio mam wybitnego nerwa na diesle :)... zwyczajnie smierdza i nie lubie za nimi stac na swiatlach :glupek

masz racje ze frajda by byla.. nie znam sie na tyle ale zastanawiam sie na ile wiekszym obciazeniem dla silnika byloby dodanie mu tych kilkudziesieciu koni (mysle o silniku 2,0)... dosc czestym przypadkiem sa tu pekajace glowice, padniete uszczelki itd... chociaz jasnym jest ze w przypadku fun cara trzeba placic bo o to w tej zabawie chodzi :p

#6 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:44

scoroop, mnie zastanawia czy skrzynia i uklad napedowy by wytrzymal.
A co do diesli, niestety wiekszosc smierdzi i nie wiem od czego to zalezy. Moj ma 250tys na karku i caly czas pachnie swiezoscia (tak jak nowki diesle). Podejrzewam ze smierdza te, ktorych wlasciciele zamiast wymieniac czesci typu egr czy katalizator, po prostu je wywalaja albo jakos obchodza.

#7 Bezimienny Gość.magik_*

Bezimienny Gość.magik_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:49

Nie chodzi o jakieś szaleństwo na drodze i branie każdego zakrętu z piskiem opon.Wiadomo,że można wsadzić graty z 2,4,ale nie będzie takiej zabawy i satysfakcji.Wiem,że silnik 2,0 ma swoje bolączki tak jak napisałeś, ale pewnie można jakoś temu zaradzić.MayheM, ma rację skrzynia, sprzęgło i reszta też do poprawki.
Taki wózek można robić etapami i cały czas udoskonalać.W mojej głowie rodzi się taki oto plan: przy kolejnej zmianie samochodu zostawić Pitka i coś sobie działać w w/w materii.Oby tylko fundusze dopisywały w przyszłości.

#8 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 wrzesień 2010 - 14:54

magik, jesli juz robic potworka, to wygospodarowac miejsce na 5.7 V8, taka jest moja koncepcja ;P

#9 Bezimienny Gość.magik_*

Bezimienny Gość.magik_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 wrzesień 2010 - 14:58

Źle by nie było,ale miejsca trochę mało i bym nic nie widział przez przednią szybę,tylko to v8 5,7.
A co tam zresztą lepiej 6.1 z 300c srt. :dance

#10 mateo

mateo

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 155
  • Dołączył:  23 sie 2010
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:mateusz

Napisano 14 wrzesień 2010 - 15:42

magik, jesli juz robic potworka, to wygospodarowac miejsce na 5.7 V8, taka jest moja koncepcja ;P


tak troche odbiegajac od tematu, jak z kondycja i awaryjnoscią przy tym przebiegu? :)

#11 jasmina

jasmina

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1847
  • Dołączył:  08 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,4L

Napisano 14 wrzesień 2010 - 16:16

magik, silnik corvetty spokojnie wejdzie w pitka lekko przerobik komore silnika i przesunąc sciane grodziową - gdzies widzalem zdjecia takiej przerobki pamietam bo byl to pikup pt cruiser a takiego wlasnie chce zaczoc robic.
Dodatkowo pamietaj ze pt cruiser 2.4turbo ma turbine na wydechu - czyli dodatkowo mozna mu zalozyc drugie turbo na dolocie tak jak tutaj widac na zdjeciu z ebay.
Pamietaj jednak ze w tych zestawach nie ma samego kolektora dolotowego i wydechowego pod turbo a to przerobic lub zbudowac nowy jest sztuką.
Ja osobiscie mysle zeby zalozyc do siebie tzw supercharger - jest to lepsza opcja , nie ma turbo dziury i daje wikszą moc niz turbo a i silnik mniej wysilony i narazony na uszkodzenia.

#12 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 wrzesień 2010 - 20:46

magik, jesli juz robic potworka, to wygospodarowac miejsce na 5.7 V8, taka jest moja koncepcja ;P


tak troche odbiegajac od tematu, jak z kondycja i awaryjnoscią przy tym przebiegu? :)


Nie zrozumialem pytania w kontekscie cytatu :torba

#13 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 wrzesień 2010 - 09:58

WItam
Na allegro gosciu sprzedaje silnik 2,4 turbo za 5000zl,wsadzasz go do siebie i masz turbo
Chociaz taniej by ci bylo sprzedac swojego i kupic 2,4GT
Niekombinowal bym z uturbieniem twojego 2L
Lepiej kupic jakis silnik kompletny z turbonie musi byc chryslera wazne zeby pasowal
wedlog mnie za duzo zachodu i kosztow,ale to twoja bajka

#14 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 wrzesień 2010 - 11:39

Nie zapomnij o wymianie kompa do sterowania silnika jest inny - a co się z tym wiąże i immobilaizera, wkładki zamka, stacyjki i innych pierdół powiązanych przy wymianie kompa .

#15 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 wrzesień 2010 - 14:13

Andreeas
dlatego wedlug mnie to niema sensu ze wzgledu na koszta,najlepiej to by mic cos rozbitego i tylko przekladac,bo zawsze bedzie cos niepasowac albo brakowac
Wiem boprzerabialem temat na Fiacie Tempra 4na4,zawor sie urwal i do cylindra wpadl i po silniku, no i silnik trzeba bylo wymienic,kupilem taki sam od tempry 2.0l tylko bez napedu 4na4 i trzeba bylo kilka rzeczy przerabiac,dzis juz bym sie wcos takiego niebawil,wtedy zreszta tez do byla glupota trzeeba bylo to sprzedac wtakim stanie i zapomniec o temacie.
Kiedys jeszcze byl ten plus ze mechanicy jeszcze tak duzo niebrali dzis albo robisz sam takie historie,albo zlom robocizna za drogo juzjest zeby sie w takie pierdoly bawic





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych