zestaw turbo
#1 Bezimienny Gość.magik_*
Napisano 14 wrzesień 2010 - 11:55
http://cgi.ebay.com/... ... 2eaf163a8c
Jakby tak do Pt 2,0 załozyć?
Oczywiście zrobić zwiechę, hamulce,itd. i zbudować takiego fun car'a?
#2
Napisano 14 wrzesień 2010 - 12:53
#3 Bezimienny Gość.magik_*
Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:19
Koszt hamulców to ok. 800-1000 zł za tarcze przód + klocki + stalowy oplot przewodów+ dobry płyn.Razem ok. 2000 zł.Zawieszenie gwintowane KONI to koszt ok. 3000zł + rozpurka zawieszenia.
Wiem,że prościej kupić 2,4 T, ten silnik da się podkręcić do 300 KM dosyć łatwo.,ale w przypadku 2,0 o ile byłaby większa frajda zrobić coś takiego.
#4
Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:35
Czy jak ktos uturbia samochod, to wiaze sie nieodlacznie z wchodzeniem w zakrety na pelnym gazie i dawaniu po heblach zamiast hamowania?
#5
Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:35
masz racje ze frajda by byla.. nie znam sie na tyle ale zastanawiam sie na ile wiekszym obciazeniem dla silnika byloby dodanie mu tych kilkudziesieciu koni (mysle o silniku 2,0)... dosc czestym przypadkiem sa tu pekajace glowice, padniete uszczelki itd... chociaz jasnym jest ze w przypadku fun cara trzeba placic bo o to w tej zabawie chodzi
#6
Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:44
A co do diesli, niestety wiekszosc smierdzi i nie wiem od czego to zalezy. Moj ma 250tys na karku i caly czas pachnie swiezoscia (tak jak nowki diesle). Podejrzewam ze smierdza te, ktorych wlasciciele zamiast wymieniac czesci typu egr czy katalizator, po prostu je wywalaja albo jakos obchodza.
#7 Bezimienny Gość.magik_*
Napisano 14 wrzesień 2010 - 13:49
Taki wózek można robić etapami i cały czas udoskonalać.W mojej głowie rodzi się taki oto plan: przy kolejnej zmianie samochodu zostawić Pitka i coś sobie działać w w/w materii.Oby tylko fundusze dopisywały w przyszłości.
#8
Napisano 14 wrzesień 2010 - 14:54
#9 Bezimienny Gość.magik_*
Napisano 14 wrzesień 2010 - 14:58
A co tam zresztą lepiej 6.1 z 300c srt.
#10
Napisano 14 wrzesień 2010 - 15:42
magik, jesli juz robic potworka, to wygospodarowac miejsce na 5.7 V8, taka jest moja koncepcja ;P
tak troche odbiegajac od tematu, jak z kondycja i awaryjnoscią przy tym przebiegu?
#11
Napisano 14 wrzesień 2010 - 16:16
Dodatkowo pamietaj ze pt cruiser 2.4turbo ma turbine na wydechu - czyli dodatkowo mozna mu zalozyc drugie turbo na dolocie tak jak tutaj widac na zdjeciu z ebay.
Pamietaj jednak ze w tych zestawach nie ma samego kolektora dolotowego i wydechowego pod turbo a to przerobic lub zbudowac nowy jest sztuką.
Ja osobiscie mysle zeby zalozyc do siebie tzw supercharger - jest to lepsza opcja , nie ma turbo dziury i daje wikszą moc niz turbo a i silnik mniej wysilony i narazony na uszkodzenia.
#12
Napisano 14 wrzesień 2010 - 20:46
magik, jesli juz robic potworka, to wygospodarowac miejsce na 5.7 V8, taka jest moja koncepcja ;P
tak troche odbiegajac od tematu, jak z kondycja i awaryjnoscią przy tym przebiegu?
Nie zrozumialem pytania w kontekscie cytatu
#13
Napisano 22 wrzesień 2010 - 09:58
Na allegro gosciu sprzedaje silnik 2,4 turbo za 5000zl,wsadzasz go do siebie i masz turbo
Chociaz taniej by ci bylo sprzedac swojego i kupic 2,4GT
Niekombinowal bym z uturbieniem twojego 2L
Lepiej kupic jakis silnik kompletny z turbonie musi byc chryslera wazne zeby pasowal
wedlog mnie za duzo zachodu i kosztow,ale to twoja bajka
#14
Napisano 22 wrzesień 2010 - 11:39
#15
Napisano 22 wrzesień 2010 - 14:13
dlatego wedlug mnie to niema sensu ze wzgledu na koszta,najlepiej to by mic cos rozbitego i tylko przekladac,bo zawsze bedzie cos niepasowac albo brakowac
Wiem boprzerabialem temat na Fiacie Tempra 4na4,zawor sie urwal i do cylindra wpadl i po silniku, no i silnik trzeba bylo wymienic,kupilem taki sam od tempry 2.0l tylko bez napedu 4na4 i trzeba bylo kilka rzeczy przerabiac,dzis juz bym sie wcos takiego niebawil,wtedy zreszta tez do byla glupota trzeeba bylo to sprzedac wtakim stanie i zapomniec o temacie.
Kiedys jeszcze byl ten plus ze mechanicy jeszcze tak duzo niebrali dzis albo robisz sam takie historie,albo zlom robocizna za drogo juzjest zeby sie w takie pierdoly bawic
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
2.4 GT turbo 223KM |
Chrysler PT Cruiser | Susel_125 |
|
|
|
Pt GT 2.4 turbo na co zwrócić uwagę |
Techniczny podstawowy | gery73 |
|
|
|
Zestaw Startowy Pt 2.4 2002 |
Techniczny podstawowy | Sebik144 |
|
|
|
Rozmiar spinki zabezpieczającej rura od turbo |
Techniczny podstawowy | Oskaro |
|
|
|
Wskaźnik doładowania Turbo boost |
Modyfikujemy | szyk60zt |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych