
Filtr cząstek stałych....UWAGA !
#1
Napisano 07 października 2010 - 06:46
#2
Napisano 28 października 2010 - 16:47

Przynajmniej u nas w kraju, to ustrojstwo powoduje, ze zakup nowego diesla mija sie z celem.
Dlaczego?
U nas nie da sie jechac 10 min z predkoscia min. 60km/h
U nas nikt nie doplaca na zachete do zakupu diesla
U nas klient doplaca, zeby byc "EKO"
#3
Napisano 29 października 2010 - 08:53

Nie kazde auto/producent wymaga dopalania, np. w mercedesie to nie wysepuje, po prostu po ok. 130 000 km czeka nas wizyta w serwisie i wymiana, citroen wymaga dolewania specjalnego preparatu (jest dozowany przez komputer), ktory obniza wymagana temp spalania i nie ma tego efektu. Choc faktycznie, w wiekszosci przypadkow trzeba "przepalic".
Tylko kto kupuje diesla do jazdy w miescie na przebiegi rzedu 20 000 km rocznie ?
Taki "zly" diesel sprawdzi sie swietnie w trasie lub nawet w jezdzie mieszanej ale przy rocznych przebiegach powyzej 35 - 40 tys km.
Trzeba tylko rozsadnie dobrac auto do potrzeb.
#4
Napisano 29 października 2010 - 09:31
A filtry we francuzach czy mercedesach tez sa do dupa, bo nie masz informacji (no moze w nowych to juz dziala) ze wlasnie nastepuje ten proces, i nie powinienes wylaczac silnika przez kilka-nascie minut...
Zreszta ilu widac w wawie jezdzacych np. volvo terenowym w dieslu, co calymi dniami tylko stoi w korku... Chwila lansu a pozniej lament.
#5
Napisano 29 października 2010 - 09:46
2. floty nie tylko kupiuja ale rozniez wypozyczaja /dlugoterminowo/ auta, wiec to co sie dziej po 150 000 km jest malo wazne - najwazniejsz sa koszty do tego przebiegu + oszczednosci na paliwie. coz trudno dyskutowac o zlych decyzjach (wspolczuc tylko firmie takich fachowcow - a w ogole po co firma kupuje auto komus kto jezdzi 3km dziennie ??)
3. co do przykladu volvo - skoro lubi i stac go na zaplacenie to coz.... Ale moze byc tak,ze soti w korku ale jezdzi tez w trase, wiec trudno wyrokowac
Ogolnie dzisiejsza filozofia w stosunku do rynku motoryzacyjnego zmienila sie od poprzedniej epoki i samochod przestaje byc produktem elitarnym, na lata i tylko dla VIPow wiec jego trwalosc tez jest mniejsza. Z zalozenia. Dzisiejsze auta nie dotrwaja / z zalozenia/ do wieku i przebiegow legendarnych "beczek" mercedesa, czy VW golfa II.
Takie sa prawa rynku, interes producenta ale tez preferencje konsumenta - przeciez sami wybieramy co raz to nowsze produkty..... Mozna narzekaz ale trudno z tym walczyc.walczyc
#6
Napisano 29 października 2010 - 10:20
Zreszta u nas klienta oklamuje sie w zywe oczy, wciskajac kit a pozniej wykrecajac sie sianem. Tak jest nie tylko w motoryzacji. "Kupuj bedzie dobrze, PLAC!" a pozniej - SPIEPRZAJ!.

#7
Napisano 29 października 2010 - 10:37
generalnie nie było źle, choć w paru przypadkach ściema na całego
#8
Napisano 29 października 2010 - 11:06



#9
Napisano 29 października 2010 - 11:10
#10
Napisano 29 października 2010 - 16:02

#11
Napisano 29 października 2010 - 17:46

#12
Napisano 30 października 2010 - 00:11



passat średnio mi zabiera 6,5l/100km
pt mi zabiera średnio 12-13l/100km

jest jakiś chętny ? oddam w dobrych pieniądzach

#13
Napisano 30 października 2010 - 09:02
[ Dodano: 2010-10-30, 10:03 ]
rafe1, no, nie kupowales w ciemno przeciez

#14
Napisano 30 października 2010 - 13:09
Tak dużo ?! Przecież nasze spoty nie leżą aż tak daleko od lipnaLeszk ma diesla i rocznie robi 1000 km

#15
Napisano 30 października 2010 - 21:36

#17
Napisano 03 listopada 2010 - 22:18
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[KUPIĘ] rura filtra powietrza i nie tylko |
Części do PT Cruisera | kjkaczm |
|
![]()
|
|
Filtr kabinowy |
Techniczny podstawowy | PT-roman |
|
![]()
|
|
Kupię korek filtra oleju 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Bezimienny Gość.Marcus_* |
|
![]()
|
|
osłona filtra kabinowego |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | HAL9000 |
|
![]()
|
|
Wkład obudowy filtra oleju do 1.6 |
Techniczny podstawowy | remeek |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych