Zamienniki starszych czesci do facelifta
#1 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 27 października 2010 - 10:27
Mnie interesuja np. blotniki i maska w tym temacie
Inna rzecz to osprzet silnika, czy np chlodnica od benzyn pasuje do diesla albo ze starszej wersji do nowszej.
Mnie interesujenp. czy wentylator chlodnicy do diesla facelifta 2006 moze byc od benzyny albo od starszego rocznika diesla?
Pozdrawiam
#2
Napisano 27 października 2010 - 10:58
#3 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 27 października 2010 - 11:13
A co w sprawie blotnikow i maski, beda pasowac starsze do facelifta? miecio juz mi odpowiedzial na shoucie ale chcialbym miec pewnosc jesli wiesz albo ktokolwiek
#4
Napisano 27 października 2010 - 11:23
#5
Napisano 27 października 2010 - 11:24
#6 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 27 października 2010 - 13:30
Przednie błotniki nie będą pasowały, bo jest inny kształt lamp.
Jestes pewien?, tylko dopytuje bo ksztalt lampy przy blotniku na oko jest taki sam (nie mam starego typu zeby porownac) natomiast dol lampy jest inny ale przy zderzaku a to nie wadzi.
[ Dodano: 2010-10-27, 14:35 ]
Aha, jeszcze jedno, a co z dolna belka na ktorej stoi chlodnica, czy jest taka sama niezaleznie od wersji benzyna/diesel/stara/nowa ?
[ Dodano: 2010-10-28, 15:03 ]
A teraz Wentylator,
częściowo już była odpowiedź na ten temat ale ..
Mam możliwość kupienia od 2.4 turbo z wtyczką 4 pin i przekaźnikami (ja mam diesla) na oko wyglądają podobnie (jeszcze nie dopytałem gościa o wymiary) ale pytanie jest inne czy wtyczki są tego samego rodzaju, a jeśli nie to czy jest to bardzo skomplikowane żeby przerobić. Jakiś tutorial może ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-10-28, 17:28 ]
No to już trochę wiem,
rozstaw mocowań górnych i dolnych taki sam ale odległość pomiędzy mocowaniami górnymi a dolnymi 5 centymetrów mniejsza, znaczy od 2.4 turbo jest o 5 cm za krótka do diesla (coś można pokombinować)
Teraz tylko kwestia wtyczki/gniazda - te same czy różne, wie ktoś ???????
#7
Napisano 29 października 2010 - 00:09
#8 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 29 października 2010 - 12:38
blotniki pasuja zarys pod lampy jest identyczny chodzi o gore, dol to juz kwestia inna ale tutaj chodzi o bamper przedni i jest inny , mocowaniw belki,tym bym sie nie przejmowal mozna dostosowac tam wspieraja sie chlodnice, wentylator powinien byc 3 pinowy chodzi o sterowanie ze sterownika,...tutorial to taki: "sprawdzic wymiary na budowie"...ot co
Podsumowując:
Błotniki pasują,
belka w zasadzie też,
A ten wentylator, tu jest mały problem - wymiary sprawdziłem i tak jak napisałem od 2.4 turbo jest za krótka. Poza tym mój był 4 pin-owy, na amerykańskim ebay-u znalazłem idealnie pasujący (rozmiarami i 4 pin) od 2.4 turbo ale sklep odpowiedział mi że nie będzie pasował do diesla, więc jak to naprawdę z tym jast?
Zdjęcie pod spodem (o ile się otworzy) to to z ebay-a
[img][img]http://images45.fotosik.pl/360/6db242f3a0888f0dm.jpg[/img][/img]
[ Dodano: 2010-10-29, 13:39 ]
Wymiary w calach oczywiście
#9
Napisano 29 października 2010 - 12:57
#10 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 29 października 2010 - 13:29
Co znaczy nie będzie pasować ?
Ten ze zdjęcia u góry wymiary ma idealne jak do diesla, to co innego ma w nim być źle ?, pytałem o gniazdo 4 pin ale miecio mówił o 3 pin-owym.
Ja chłodnicę mam na wierzchu, mogę z nią kombinować jak chcę ale po co jak ten ze sklepu jest prawie idealny - tyle że oni odpowiedzieli że nie będzie pasować dlatego męczę Was
Tak czy inaczej, która najlepiej nadaje się do przeróbki mając powyższe na uwadze.?
#11
Napisano 29 października 2010 - 13:44
Prawidłowa obudowa wentylatora do CRD popatrz na roztaw mocowań od góry jest odrazu widoczna różnica , jest inaczej przesunięte mocowanie silnika na drugą stronę obudowy aby był luz , dolne mocowania są przesunięte o ok 1-1,5 cm i też nie pasują:
I najważniejsze jeśli nie podetniesz osłony na głębokość montażu od chłodnicy silnik będzie uderzał przy każdym dodaniu gazu o obudowę wentylatora - minimalna odległość podciecia ok 12mm wtedy zostaje 5-7mm luzu miedzy silnikiem a obudową wentylatora.
#12
Napisano 29 października 2010 - 14:23
tutaj masz jesli chodzi o 3 pinowy motor....ale juz ci na pw pisalem w czym rzecz
#13
Napisano 29 października 2010 - 14:25
#14
Napisano 29 października 2010 - 14:29
a tak swoja droga to kolega owrad moze zrobi dok fot jak sie robi to i tamto!....? dla potomnych........
#15
Napisano 29 października 2010 - 14:38
elektryka to pryszcz 5 minut roboty - z mechaniką tu akurat jest zabawa benzyna ma z drugiej strony montowany silnik w obudowie i tu zaczyna się problem , podniesienia na gumach czy zaczepach nic nie da.Można obrócić obudowę o 180 stopni ale z drugiej strony na obudowie od benzyny jest wzmocnienie i nie ma szans bez ścięcia tego aby się zmieściła - i jeszcze jedna sprawa obudowa od benzyny nie mieści się w profil chłodnicy od CRD - musiałem dwie strony po całej długości sciąć szlifierka i dopasować aby szczelnie dociskały do chłodnicy i nie było dziur
#16 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 29 października 2010 - 14:45
Sorki za molestowanie ale jestem w tym typie nierozeznany więc muszę mieć na ławę.
Jestem na etapie zakupu części więc stąd moja upierdliwość.
Idę zrobić to może jeszcze jakieś pomysły mi podsuniesz.
Oczywiście doceniam to a nawet podwójnie
#17
Napisano 29 października 2010 - 14:51
Zrobię ci wieczorkiem zdjęcia jak to wygląda po przeróbce , jedyne co musisz sprawdzić czy
masz kostkę 3-pinową czy już 4-pinową. Od tego zależy co kupisz , a resztę ci podpowiem.
Co do zaczepów - obudowa wentylatora jest z materiału który się nie klei - pozostaje tylko nitowanie mocowań .
#18
Napisano 29 października 2010 - 14:57
tak z innej beczki to wam powiem ze ja mam belke na ktorej sie wspiera chlodnica podniesiona do gory jakies 1,5 cm i te piny gorne wystaja na pasie o taka sama wartosc a dlaczego? no bom w zimie zawiesil sie na KAMOLU ukrytym pod sniegiem, wiecie co ? -serce mi skoczylo do gardla i tak mnie sparalzowalo ze nie potrafilem wyjsc z auta..... ...
ale dalem spokoj z naciaganioem belki w dol, traktuje teraz ten element takim jakim powinien byc i spelniac swoje zadanie..
pzdr!
[ Dodano: 2010-10-29, 16:00 ]
andreeas7 masz racje ja od strony mechanicznej nie mam zadnych problemow zawsze mozna cos naciagnac, wyciac, dopasowac jak sie jest przypartym do sciany i jak robie sie przede wszystkim dla siebie.... elektryka tez owsze mozna przeskoczyc.....
tak z innej beczki to wam powiem ze ja mam belke na ktorej sie wspiera chlodnica podniesiona do gory jakies 1,5 cm i te piny gorne wystaja na pasie o taka sama wartosc a dlaczego? no bom w zimie zawiesil sie na KAMOLU ukrytym pod sniegiem, wiecie co ? -serce mi skoczylo do gardla i tak mnie sparalzowalo ze nie potrafilem wyjsc z auta..... ...
ale dalem spokoj z naciaganioem belki w dol, traktuje teraz ten element takim jakim powinien byc i spelniac swoje zadanie..
pzdr!
owrad tu jestesmy po to zeby sobie pomagac----- ;P
#19 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 29 października 2010 - 16:33
Jak porównacie dalej kupiłem złą chłodnicę
Ta jest chyba od słabszej wersji diesla (klima i intrcooler są mniejsze) no i wejście do klimy na trochę innym poziomie.
Pytanie niezmienne - czy to będzie grało czy raczej bardziej buczło ?
[ Dodano: 2010-10-29, 17:42 ]
A to ta co była wcześniej.
http://img202.images...staraprzod.jpg/ http://img27.imagesh...castaratyl.jpg/
Dopiero po zdjęciach widzę że się różnią
[ Dodano: 2010-10-29, 17:46 ]
A to co zostało z wentylatora
http://img221.images...latorstary.jpg/
no i doszedłem że tak jak mówił Miecio jest 3 pin-owy, po prostu mylnie uznałem że chodzi o te przyłącze na zdjęciu a nie to co wychodzi od silnika wentylatora (chyba że teraz się mylę to skorygujcie)
[ Dodano: 2010-10-29, 17:48 ]
UUpppsssss
Z jakiegoś powodu nie wyświetlają się kolejne zdjęcia, czy jest jakiś limit i jak tak to jak go obejść
#20
Napisano 29 października 2010 - 16:51
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Sprzedam Silnik 2.0 i czesci do niego |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
|
Sprzedam pt na czesci padła głowica 2001 2.0Sprzedam |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | martyna02 |
|
|
|
Sprzedam na czesci PT 1.6 |
Chrysler PT Cruiser | Bezimienny Gość.kkwroclaw_* |
|
|
|
sprzedam 2.2crd 2003 na czesci uszkodzony silnik |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Bezimienny Gość.tomgaw_* |
|
|
|
To co na zdjeciu w calosci albo na czesci |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Agatka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych