
silniki w PT
#1
Bezimienny Gość.your-way_*
Napisano 07 października 2008 - 13:50
nosze sie z zamiarem kupna tego autka, ale mam pytanie odnosnie slinikow. Co prawda o diesu sa same pozytywy, jesli chodzi o benzynke 2.0 to mam malo informacji. Napiszcie prosze czy ten silnik tez jest z mercrdesa i czy jest tak samo bezawaryjny jak diesel?? Prosze jeszcze o informacje czy spalanie w miescie ok11l w trasie 7l dla wersji 2.0 benzyna sa prawdziwe.
pozdrawiam serdecznie i prosze o odpowiedz
#2
Bezimienny Gość.szczepang1_*
Napisano 07 października 2008 - 16:29

#3
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 07 października 2008 - 17:33
#4
Bezimienny Gość.gregor_*
Napisano 07 października 2008 - 21:34
#5
Napisano 07 października 2008 - 23:16

Jak na razie nie mam problemow z silnikiem - badz co badz to w koncu silnik Mercedesa - rozrzad na lancuchu, moze i milion km stuknac...
Jedyna wada to serwisowanie, i nie mowie o awariach, tylko regularnych wymianach typu:
olej (7,5 l

Sama jazda to czysta przyjemnosc

#6
Bezimienny Gość.your-way_*
Napisano 08 października 2008 - 08:13

#7
Napisano 08 października 2008 - 08:49

#8
Napisano 08 października 2008 - 09:33

#9
Napisano 09 października 2008 - 06:51

generalnie mogę polecić CRD. to mój pierwszy diesel, ale się przejechałem to wiedziałem, że już jest mój

#10
Napisano 09 października 2008 - 09:19

Nie jest to jakas masakra, ale do niskich napewno nie naleza.
#11
Napisano 09 października 2008 - 14:09


sam miałem wcześniej mazdę się deko przyzwyczaiłem do dawek, fakt że nic w niej nie naprawiałem...
#12
Bezimienny Gość.your-way_*
Napisano 18 października 2008 - 17:58
#13
Napisano 18 października 2008 - 18:16
tu masz kilka raportow o spalaniu. co do 1,6 to pytaj uzytkownika aga


#14
Napisano 19 października 2008 - 11:27

Ja nie kierowałam się wielkością silnika przy wyborze auta, było to dla mnie bez różnicy, ten mi się spodobał więc od razu kupiłam

#15
Napisano 19 października 2008 - 12:43
1.6 liter engine
The 1.6 liter engine was codeveloped with Rover, and is used in the BMW Mini (BMW purchased Rover and later gave it away).
The 1.6 liter has 115 hp (86 kW) at 5,600 rpm and 113 lb-ft (153 Nm) at 4,400 rpm. The 1.6 has a single overhead cam, aluminum heads, and four valves per cylinder, and was designed for Chrysler and Rover "mini-cars" to be introduced in model year 2001. The goals were a simple, durable, and robust engine which will meet Euro III emissions standards, have superior fuel economy without sacrificing power, and be appropriate for European and South American markets.
It's the first Chrysler engine to use a drive-by-wire throttle, but the Hemi engine will also use that system. Approximate specs are: Fuel: 6.4 l/100 km combined urban/highway
Displacement: 1,598cc
Power: 78 kW/105 bhp @ 5600 rpm (now 115 hp?)
Torque: 148 N-m/109 lb-ft @ 2800 rpm (now 113 @ 4400?)
Transmission: Five speed manual only
a wiec silnik zostal zbudowany przez chryslera we wspolparcy z roverem, a w mini znalazl sie tylko daltego ze rover zostal kupiony przez bmw

na innej stronie rowniez znalazlem informacje ze producentem jest chrysler. wiec tak naprawde to bmw korzystalo z silnika chryslera a nie odwrotnie

pozdrawiam
#16
Bezimienny Gość.Marek_R_*
Napisano 20 października 2008 - 18:53
Czy 2.0 jest konstrukcją chryslera?? czy mercedesa??
pozdro
#17
Napisano 20 października 2008 - 22:18

#18
Bezimienny Gość.szczepang1_*
Napisano 21 października 2008 - 07:09

#19
Napisano 21 października 2008 - 09:18
co do odczuc pod dystrybutorem - oj niestety nawet 2,0 boli na stacji... natomiast problem taki ze poczatkowo trzeba wrzucic ladnych apre tysiaczkow wiecej w zakup auta... w moim przypadku to zdecydowalo o zakupie benzyniaka. poki co odpukac z moim pitkiem wszystko ok i jak tak dalej bedzie sie sprawowal to w przyszlosci wymienie na nowszego crd wlasnie

Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Poduszki silniki. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
![]()
|
|
Problem z silnikiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
![]()
|
|
Problem z silnikiem 2.4 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Byczq87_* |
|
![]()
|
|
Szarpanie silnikiem przy 80-100 km/h na chłodnym silniku![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Harcbat_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych