GUMY DO STABILIZATORA
Started By
Bezimienny Gość.manek_*
, 12 lis 2010 19:07
8 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.manek_*
Napisano 12 listopad 2010 - 19:07
Witam,
Mam nowe gumy do stabilizatora, jest długa sruba, dłuższa niz ta co była poprzednio.
Moje pytanie brzmi: czy ja sie obcina ? czy jest jakas tolerancja, ile ma wystwać?? czy jest jakas regulacja??
Prosze o porady
Mam nowe gumy do stabilizatora, jest długa sruba, dłuższa niz ta co była poprzednio.
Moje pytanie brzmi: czy ja sie obcina ? czy jest jakas tolerancja, ile ma wystwać?? czy jest jakas regulacja??
Prosze o porady
#2
Napisano 15 listopad 2010 - 18:31
manek, Mam 2,2 crd i śruby stabilizatora musiałem obciąć około 15 mm bo haczyły o gumowe osłony przegubów ale nie wiem jak to wygląda w pitku 2,0 jeśli mają uszkodzić osłonę to je skruć.
#3
Napisano 16 listopad 2010 - 09:04
z tego co sie orintuję to śruby winy być zamontowane gwintami do dołu i wtedy nic nie trzeba ciąć....
#4
Napisano 16 listopad 2010 - 11:40
Śruby montowane gwintem do góry powinny wystawać ok 15 mm.Bynajmniej tak jest w 2,2 CRD.Nie przypuszczam aby była różnica w benzynie jest te same zawieszenie.
#5
Napisano 16 listopad 2010 - 12:04
zobaczcie na rysunek... wyraźnie widać, że śruby montowane są gwintem do dołu. No chyba że się nie rozumiemy jakoś
http://www.katalog.j... ... ruiser.htm
Łącznik stablizatora to część nr 10.
http://www.katalog.j... ... ruiser.htm
Łącznik stablizatora to część nr 10.
#6
Napisano 16 listopad 2010 - 12:07
Ja mam u siebie zamontowane tak jak podaje Paweł, czyli nakrętką od spodu.
#7
Napisano 16 listopad 2010 - 12:09
To ciekawe ja mam od nowości i jeszcze niewymieniane i są odwrotnie (gwintem do góry) - ale faktycznie na zdjęciu są zamontowane odwrotnie i raczej wierzę zdjęciu (a może jednak ktoś coś już u mnie robił?) .
#8
Napisano 16 listopad 2010 - 12:12
Moje autko po sprowadzeniu z hameryki miało tak jak na fotce. Wertuje serwisówke jeszcze....
w sumie to chyba nie ma większego znaczenia, tyle, że nie trzeba wtedy nic ciąć jeśli damy śrubę z dołu
taka ciekawostka jeszcze. Dzwoniłem do serwisu Chryslera w Łodzi do naszego Grzesia i cena za sztukę łącznika to 100 PLN, oczywiście mopar (bez rabatu)
w sumie to chyba nie ma większego znaczenia, tyle, że nie trzeba wtedy nic ciąć jeśli damy śrubę z dołu
taka ciekawostka jeszcze. Dzwoniłem do serwisu Chryslera w Łodzi do naszego Grzesia i cena za sztukę łącznika to 100 PLN, oczywiście mopar (bez rabatu)
#9
Napisano 28 grudzień 2010 - 10:38
U mnie łącznik był zamontowany nakrętką do góry wiec i tak samo założyłem nowy łącznik.
Najlepsze jest to, iż zmieniałem też tył i co wczoraj coś mi zaczęło stukotać, ja zaglądam pod spód, a tam mało nie wyleci guma, która siedziała w pierścieniu łącznika.
Nowe ale wadliwe. Rozmawiałem z gościem, który mi to sprzedał ma mi wysłać nowy w ramach reklamacji
Najlepsze jest to, iż zmieniałem też tył i co wczoraj coś mi zaczęło stukotać, ja zaglądam pod spód, a tam mało nie wyleci guma, która siedziała w pierścieniu łącznika.
Nowe ale wadliwe. Rozmawiałem z gościem, który mi to sprzedał ma mi wysłać nowy w ramach reklamacji
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[KUPIE] Blaszke - mocowanie stabilizatora |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
|
TYLNE MOCOWANIE STABILIZATORA |
Techniczny podstawowy | yaro3343 |
|
|
|
Drążki stabilizatora. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.alucard_* |
|
|
|
Łącznik i gumy stabilizatorajakie firmy polecacie |
Ogólnie | Bezimienny Gość.wachus_* |
|
|
|
Wymiana łącznika stabilizatorałącznik, stuki, drążek i 3 więcej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PtBlack_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych