Łącznik WATTA - MODYFIKACJE
Started By
Bezimienny Gość.Civiczek_*
, 27 lis 2010 18:04
10 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Civiczek_*
Napisano 27 listopad 2010 - 18:04
Witajcie, kilka dni temu zrobiłem małą modyfikację która okazała się trafna.
Łącznik watta zaniosłem do znajomego, wytoczył mi mosiężną tulejkę, zrobiłem smarowniczkę. Wywierciłem 2 otworki, nagwintowałem. Przykręciłem podkładkę a łebki śrubek odciołem.
Próbowałem już tulejkę z polireutanu* chyba się tak pisze, długo nie wytrzymało
Później łożysko 2 rzędowe.... to była porażka.
Teraz przyszło na tulekę z mosiądzu.... Efekty zobaczymy
Koszt roboty - 4 duże Tatry
Czas...
Myślenie dłuższe od wykonania
Łącznik watta zaniosłem do znajomego, wytoczył mi mosiężną tulejkę, zrobiłem smarowniczkę. Wywierciłem 2 otworki, nagwintowałem. Przykręciłem podkładkę a łebki śrubek odciołem.
Próbowałem już tulejkę z polireutanu* chyba się tak pisze, długo nie wytrzymało
Później łożysko 2 rzędowe.... to była porażka.
Teraz przyszło na tulekę z mosiądzu.... Efekty zobaczymy
Koszt roboty - 4 duże Tatry
Czas...
Myślenie dłuższe od wykonania
#2
Napisano 27 listopad 2010 - 18:10
Civiczek,
Opisz dokładniej , czy na ta tulejka mosiężna jest spasowana suwliwie z możliwością obrotu, czy na niej robiłeś kanał smarujący.
Opisz dokładniej , czy na ta tulejka mosiężna jest spasowana suwliwie z możliwością obrotu, czy na niej robiłeś kanał smarujący.
#3 Bezimienny Gość.Civiczek_*
Napisano 27 listopad 2010 - 18:21
Są dwie tulejki z mosiądzu, dopasowane tak z bardzo lekkim wciskiem.
Kanał smarujący jest poniędzy tulejkami... jak jest oryginalny metal który się przykręca sróbą on ma na srodku takią wypóstkę w koło.
Kanał smarujący jest poniędzy tulejkami... jak jest oryginalny metal który się przykręca sróbą on ma na srodku takią wypóstkę w koło.
#4
Napisano 27 listopad 2010 - 18:31
Rozumiem, że zewnętrzna tulejka jest wprasowana ciasno do łącznika, a ta wewnętrzna jest wpasowana suwliwie, jeśli jest tam wewnątrz między nimi kanał smarujący, to gratuluję pomysłu i wykonania.
Ja się również zastanawiałem jak naprawić mój łącznik w przypadku jak pojawią się luzy.
Ten sposób naprawy powinien być dobry i trwały .
Ja się również zastanawiałem jak naprawić mój łącznik w przypadku jak pojawią się luzy.
Ten sposób naprawy powinien być dobry i trwały .
#5 Bezimienny Gość.Civiczek_*
Napisano 27 listopad 2010 - 18:35
Dokładnie zrobiłem tak jak mówisz
Próbowałem juz 2 sposóbów... żaden nie pomógł myśle że ten już rozwiąże sprawe.
Wykonanie jest bardzo łatwe...
Załuje żę nie zrobiłem zdjęc wczesniej w trakcie składania itp. ale ręce umazane były w oleju z tokarki .... nie było jak telefonu dotknąc.
Pozdrawiam
Próbowałem juz 2 sposóbów... żaden nie pomógł myśle że ten już rozwiąże sprawe.
Wykonanie jest bardzo łatwe...
Załuje żę nie zrobiłem zdjęc wczesniej w trakcie składania itp. ale ręce umazane były w oleju z tokarki .... nie było jak telefonu dotknąc.
Pozdrawiam
#6
Napisano 27 listopad 2010 - 18:49
Mnie tylko jedno zastanawia. Fabrycznie jest tam zamontowane tworzywo . Ono ma za zadanie tłumić i w pewnym stopniu amortyzować drgania. Czy montując co prawda ruchome połączenie ale jednak bez takiej amortyzacji, nie zostanie jednak po jakimś czasie ta tulejka mosiężna "wybita"?
Oczywiście teraz nikt na to pytanie nie odpowie, jedynie po jakimś upływie czasu poznasz na nie odpowiedź.
Oczywiście teraz nikt na to pytanie nie odpowie, jedynie po jakimś upływie czasu poznasz na nie odpowiedź.
#7
Napisano 29 listopad 2010 - 10:18
nie chce krakac, ale nie wroze dlugotrwalego efektu. Kazda regeneracja takich elementow, ktore ciagle pracuja w ciezkich warunkach, to juz nie to samo co fabrycznie nowy element.
#8 Bezimienny Gość.alucard_*
Napisano 30 listopad 2010 - 22:09
Jeśli ktoś chce,mam tą słynną tuleję od AUDI ,która pasuje do naszego łącznika Watta.
Jeśli ktoś potrzebuje - pisać śmiało-oddam w dobre ręce za darmo.
Jeśli ktoś potrzebuje - pisać śmiało-oddam w dobre ręce za darmo.
#9
Napisano 05 grudzień 2010 - 00:55
Panowie czujne pytanie! ile tzw. śmigło nazwijmy to, w normalnych warunkach użytkowania pitka wytrzymuje? Dlaczego pytam?, cena oscyluje w granicach 200+ lub 200++ i mam melanż w głowie po co te modyfikacje jeżeli jak sadze po wymianie...powinno śmigac przez jakiś czas/może się myle/
[ Dodano: 2010-12-05, 01:04 ]
długi czas...
[ Dodano: 2010-12-05, 01:04 ]
długi czas...
#10
Napisano 05 grudzień 2010 - 10:50
sluna, tak, przy tak stosunkowo niewysokiej cenie oryginalu to bez sensu tam dlubac i kombinowac i wymieniac nietrafione rozwiazania co kilka miesiecy, jak mozna miec spokoj na kilka lat montujac oryginal.
Rozumiem naprawe wentylatora, ktory w oryginale kosztuje 1300zl, ale taki lacznik... No ale z 2 strony bez takich dzialan ze strony majsterkowiczow, ludzkosc dalej uzywalaby kija i kamienia
Rozumiem naprawe wentylatora, ktory w oryginale kosztuje 1300zl, ale taki lacznik... No ale z 2 strony bez takich dzialan ze strony majsterkowiczow, ludzkosc dalej uzywalaby kija i kamienia
#11
Napisano 05 grudzień 2010 - 11:13
MayheM! zostałem uleczony
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Łącznik stacyjki |
Zakup kontrolowany! | handokan |
|
|
|
Łącznik elastyczny i sterownik świec ? |
Techniczny podstawowy | FishMen |
|
|
|
KUPIE Gniazdo sprezyny lewy tyl i element mocujacy amoryzator wraz z drazkem watta |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
|
łacznik watta |
Techniczny podstawowy | Pavvcio81 |
|
|
|
Łącznik zmiany biegów |
Techniczny podstawowy | marszand |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych