100 tys. km w CRD. Co dalej?
#1
Napisano 20 stycznia 2011 - 16:25
Mojemy Pitkowi stuknęła równa setka
Stąd moje pytanie - czy przy tym przebiegu powinienem na coś szczególnie zwrócić uwagę? Co z łańcuchem rozrządu lub innymi częściami, które trzeba zrobić przy tym lub najbliższym mu przebiegu np. 120 tys. km
Dzięki za info :tak
#2
Napisano 20 stycznia 2011 - 16:39
Oczywiście powinno się wymienić płyn hamulcowy i chłodniczy, ale chyba nie wszyscy wymieniają go zgodnie z zasadami, czyli co dwa lata.
Łańcuszka rozrządu nie wymieniamy, chyba że przetrze się obudowa rozrządu.
Jeśli jest konieczność, to można wymienić pasek wielorowkowy ( klinowy). Ja ostatnio go wymieniałem bo popiskiwał, przy czym nie musiałem wymieniać rolek.
#3
Napisano 20 stycznia 2011 - 19:35
#4
Napisano 20 stycznia 2011 - 20:33
chyba ze ma za kazdym razedm cofany licznik przed sprzedazaadames jakby mial z 60 koni i 30 do setki to moze i milion by sie dalo przejechac jak na dawne mercedesowe silniki przystalo... ale teraz... po 100 tysiach diesel zaczyna smierdziec z rury a po 200-250 jest do zsypu tak jak i benzyniaki zreszta... smutne ale prawdziwe.
#5
Napisano 20 stycznia 2011 - 22:22
chyba ze ma za kazdym razedm cofany licznik przed sprzedazaadames jakby mial z 60 koni i 30 do setki to moze i milion by sie dalo przejechac jak na dawne mercedesowe silniki przystalo... ale teraz... po 100 tysiach diesel zaczyna smierdziec z rury a po 200-250 jest do zsypu tak jak i benzyniaki zreszta... smutne ale prawdziwe.
bez przesady bez przesady, no chyba ze sie "przezbywacie"....
#6
Napisano 24 stycznia 2011 - 18:34
po 100 tysiach diesel zaczyna smierdziec z rury a po 200-250 jest do zsypu tak jak i benzyniaki zreszta... smutne ale prawdziwe.
..właśnie może jestem przewrażliwiony, ale mojego czuć jak byłby ,,zagazowany'' dziwne
[ Dodano: 2011-01-24, 18:34 ]
..a to może odemnie
#7
Napisano 24 stycznia 2011 - 18:52
#8
Napisano 24 stycznia 2011 - 18:56
scoroop nie ma racji bo ja golfem dislem zrobiłem 0,5 mln km i silnik jeszcze do dziś chodzi więc zdecydowałem się na 2.2crd chociaż dużo naczytałem się różnych opini na temat tego silnika wydaje mi się że każda sroka swój ogon chwali.Mój pitman ma na liczniku 220tys.km i nie mam z nim kłopotów bo wychodzę z założenia jak dbasz tak masz.
LUBIĘ TO :tak ;-)
o tym samym nieco rozwleklej
http://www.ptcruiser...p?p=68388#68388
u mnie 223 KKM, salon polska - serwisowany przez pierwsza wlascicielke na gwarancji (ksiazka serwisowa), potem klubowicz dbal a teraz ja utrzymuje przy zyciu
gro i bucy, tylko mu troche tarcze piscom po wymianie
#9 Bezimienny Gość.wooocash_*
Napisano 24 stycznia 2011 - 21:50
#10
Napisano 24 stycznia 2011 - 22:02
Wydaje mi sie, ze widzialem gdzies na allegro PT z przebiegiem 310 tys km ale nie pamietam co to za silnik byl.
generalna zasada ma byc taka:
- auto ma byc w ruchu (czesto uzywane - to jest temat rzeka, prosze pamietac, ze niektore elementy zuzywaja sie rowniez z wiekiem samochodu, np. elementy gumowe)
- auto ma byc serwisowane zgodnie z zaleceniami
- auto ma byc uzytkowane w sposob rozsadny
Wcale nie jest do konca powiedziane, ze jak autem jezdzil czlowiek do kosciola raz w tygodniu i przebieg jest 60 tys po 5 latach to to jest dobrze.
Najprostszy przyklad z autem mojej zony - 23 tys chyba po 3ech latach. Auto wiecej stoi niz jedzie. I co? I sie gupi akumulator nie laduje - a alarm ciagnie swoje + niskie temperatury. I flikanie swiatlami po odpaleniu. Ale jak pojezdze nim intensywnie 2 dni po miescie, to sie naladuje i jest gites.
Garazowany - czy to dobrze, ze auto jest garazowane? Slyszalem opinie, ze nie do konca
Mniej analiz, wiecej radosci z zycia. I jazdy.
#11
Napisano 24 stycznia 2011 - 23:15
#12
Napisano 24 stycznia 2011 - 23:22
janusz jakim golfem zrobiles te pol miliona? pewnie golf IV 1,9 tdi... i to zmienia postac rzeczy bo to auto sprzed 10 lat.
przed chwila w tvn turbo powiedzieli ze w ostatnich latach ilosc naprawianych powaznych usterek w autach wztosl o 70% a VW chce wycofac z produkcji 1,4 tsi 170 konne i go modyfikowac bo jest zbyt skomplikowane. a przeciez w ostatnich 2 latach uznano ten silnik za wow ah i och....
zawsze sa za i przeciw. wg mnie wiecej przejade lanosem 1,6 110 konnym z gazem gdzie silnik pochodzi sprzed 15 lat niz nowoczesnym dieslem (kij w mrowisko - nie karmcie trolla)
#13
Napisano 24 stycznia 2011 - 23:41
(kij w mrowisko - nie karmcie trolla)
to już nastąpiło jak sądze!
#14
Napisano 24 stycznia 2011 - 23:47
#15
Napisano 25 stycznia 2011 - 16:40
#16
Napisano 25 stycznia 2011 - 17:27
sobota Norymberga i wpadnie następne 2 tysiączki.
ale netto czy brutto???
#17
Napisano 25 stycznia 2011 - 20:03
ale netto czy brutto???
To zależy.
Jak nie pobłądzę i zjadę odpowiednimi zjazdami z autostrad to 2000 brutto a jak się uda zabłądzić to wpadnie więcej
A swoją drogą też się zastanawiam kiedy mnie dopadnie kapremont silnika , tzn po ilu kaemach.
#18
Napisano 25 stycznia 2011 - 21:44
co rozumiemy przez kapitalny remont 2.2 crd?
#19
Napisano 25 stycznia 2011 - 22:31
Ale głowicy szlifowanie, planowanie i inne anie może wystąpić z powodu np pęknięcia lub innego urazu.
Mogą się skończyć wtryski, przytrzeć tłoki lub panewki, zgiąć zawory, wypalić komory, zapiec pierścienie, zmniejszyć ciśnienie.
Jak się coś takiego stanie kapremont murowany a czasem nawet prowadzi do wymiany
#20
Napisano 25 stycznia 2011 - 22:35
jak na razie nic nie puka, nic nie stuka, do granicy dolatuje na wlasnych kolach. i niech tak zostanie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
TIPM dla PT Cruiser 2.2 CRD z 2006 r. |
Techniczny podstawowy | Dritone |
|
|
|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
|
|
Przewód Maglownicy 2.2 CRD |
Techniczny podstawowy | Kajiya |
|
|
|
[ KUPIĘ ] Pompa paliwa 2.2 crd 150koni polift |
Części do PT Cruisera | Dragonitan |
|
|
|
Wyciek czynnika z układy klimatyzacji CRDklimatyzacja, crd |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych