Samochód wydawał dziwne stuki na nierównościach, jakby dwa rodzaje, tępy głośniejszy i cichszy słyszalny również np. przy szarpnięciu przy zmianie biegu lub dodaniu gazu. Chcąc zdiagnozować stuki w zawieszeniu wjechałem na ścieżke diagnostyczną. Stwierdzono zużycie sworzni. Jak zaczałem wymieniać i wszystko rozebrałem to sie okazało że stuka coś tam, skąd wychodzą drążki kierownicze. Ten stuk jest słyszalny przy lekkim tylko poruszaniu kierownicą w lewo i w prawo. Co należy wymienić w tym wypadku?
Stukanie w układzie kierowniczym...
Started By
Gapril
, 09 lut 2011 17:06
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 luty 2011 - 17:06
#2
Napisano 09 luty 2011 - 17:28
To luz na maglownicy - regeneracja lub wymiana.Dopuki minimalny odpuść naciagniesz sie tylko na koszty a nie zawsze po regeneracjhi jest długo wszystko OK - 100% lekarstwo to tylko zakup nowej i wymiana.
#3
Napisano 09 luty 2011 - 20:25
Regenerację bym odpuścił bo już tu nie raz koledzy długo się nie nacieszyli zregenerowaną. U mnie też stwierdzono minimalny luz ale mechanik mówił by zostawić i nie ruszać na razie.
#4
Napisano 10 luty 2011 - 09:53
tez mam luz na maglownicy. odpuszczam temat bo trzebaby kupic nowa a koszt pewnie z kosmosu zwlaszcza jak na tyloletnie auto.
#5
Napisano 17 luty 2011 - 16:18
Moja po regeneracji siadła 2 tygodnie po końcu gwarancji . Nie polecam ! Założyłem nową
#6
Napisano 19 luty 2011 - 09:41
ile taka przyjemnosc?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
stukanie przy duzych predkosciach - 140km/hstukanie przy duzych predkosc |
Techniczny podstawowy | ebduc |
|
|
|
Nieszczelność w układzie dolotowymNieszczelny dolotkolektor |
Techniczny podstawowy | Byzoeu |
|
|
|
Coś w układzie kierowniczym? |
Techniczny podstawowy | szyk60zt |
|
|
|
Stukanie w silniku 1.6 |
Techniczny podstawowy | PT_Piotr |
|
|
|
Wysprzęglik - ciśnienie w układzie ? |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.carduus_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych