Zagadka Punishera
#1
Napisano 22 marzec 2011 - 07:19
#2
Napisano 22 marzec 2011 - 08:48
Musisz podac wiecej szczegółow , na poczatek rozpedz samochód do 100 i w momencie jak masz wstrzasy wcisnij sprzegło i zobacz co sie bedzie działo - jesli wstrzasy nie ustana to kwestja zawieszenia lub przeniesienia napedu do skrzyni (połosie , tarcze , piasta, amortyzatory,hamulce i koła ) - jesli jednak by ustały obstawiał bym sprzegło .
Co wymieniałes na przednim zawieszeniu , jakie sa tarcze czy sprawdzałes koła na wywazarce , jak z jakoscia amortyzatorów - wiele niewiadomych a wszystko trzeba sprawdzić .
Najlepiej wziąść na przejażdzke diagnoste niech poczuje problem bedzie wiedział od czego zacząc poszukiwania .w 100% nikt na odległośc nie da recepty - wszytko opiera sie na obejżeniu i posłuchaniu , a pozniej kwestja szukania i sprawdzenia i wyeliminowania usterki.
#3
Napisano 22 marzec 2011 - 09:30
a ten badziew zaczyna mi się dokładnie od 80 do 100 dziś jadę do adamesa wiec sie bujne atostrada i sprawdzę sprzęgło a jako laik czy tez moze byc tak ze mam zrabana swiece zaplonowa i to w jakis spsoob moze wplywac na takie cos
#4
Napisano 22 marzec 2011 - 10:11
To co opisujesz to nie sprawa swieć .Problem z silnikiem odczuwał bys pospolitym kangurkiem raz do przodu raz do tyłu jako szarpanie (zreszta najbardziej odczuwalne by było na małej prędkosci - a na rozpedzonym aucie i pewnych obrotach nawet praca na trzech cylindrach bedzie sie wydawała równa i silnik nie bedzie bujał), a drżenie to typowa usterka mechaniczna zwiazana z nie wywazeniem i biciem któregoś z elementów na przeniesieniu napedu.I w tym kierunku trzeba szukac .Posłuchaj - Mayhem jak był u mnie tez miał sprawdzane tarcze wczesniej mikrometrem i nie pokazywał odchyłki , a na magnesówce wyszły że sa cholernie krzywe.Możesz miec problem z półosiami może gumy sie odkleiły i srodek wyważenia przesunął sie i w pewnym zakresie obrotów zaczynaja wibrować - stąd efekt drżenia , to narazie domysły .Opisz jak wrócisz z trasy.
#5
Napisano 22 marzec 2011 - 10:15
#6
Napisano 22 marzec 2011 - 10:17
#7
Napisano 22 marzec 2011 - 10:26
#8
Napisano 22 marzec 2011 - 10:38
[ Dodano: 2011-03-22, 10:40 ]
hrywny, Najczęściej prawy. Casami są uszkadzane przy wymianie rozrządu beZ wyjmowania silnika - przełamuje się za mocno. Pozdrawiam
#9
Napisano 22 marzec 2011 - 22:45
co sie okazalo mam walniete tuleje wachacza popekane zerwane czy jakos inaczej
i z tego co sie dowiedzialem tez moga tak robic ze mi drga jak cholera podaczas jazdy w okreslonych predkosciach
czyli umnie od 80 do 100 prawda czy falsz ??
#10
Napisano 22 marzec 2011 - 22:53
#11
Napisano 22 marzec 2011 - 22:58
#12
Napisano 22 marzec 2011 - 23:12
Zacznij od opon , jeżdziłem sam na zerwanych tulejach i nic takiego się nie działo , owszem standartowo było pukanie przy ruszaniu i hamowaniu i skrecona akurat u mnie w lewą stronę kierownica .Po wymianie tulei wszystko się uspokoiło .Czy masz na kołach kołpaki? - jesli tak to zdejmij i sprawdz bez nich - miałem podobne chopki u klienta w zeszłym roku i dopiero przypadkiem doszlismy że kołpak robił podobne problemy - choć Maxym może mieć racje z przegubem.
#13
Napisano 22 marzec 2011 - 23:45
#14
Napisano 23 marzec 2011 - 10:44
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zagadka kto wie czyj on |
Offtopic | dominik |
|
|
|
Zagadka - falowanie obrotów. |
Techniczny podstawowy | Ydtski |
|
|
|
Zagadka |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
zagadka wszechświata :D |
Instrukcja "obsługi" forum | 74nitro |
|
|
|
zagadka |
Offtopic | morf |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych