

piasta przód - czy są różnice ?
Started By
johnrambo
, 05 maj 2011 09:44
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 maja 2011 - 09:44
mam do wymiany taką część i jest problem bo: jakoś mało przednich piast w sklepach i alle. ,same tylnie.
. jeden pan w sklepie twierdzi nawet, że są 2 rodzaje. Może Ktos miał taki problem i go rozwiązał? - tzn. wymianę... Przypuszczam, że wersje silnikowe nie maja znaczenia?

#2
Napisano 05 maja 2011 - 09:53
Jeśli są dwa rodzaje łożysk do piasty koła przedniego, czyli długości 33mm i 39mm to i piasty muszą się chyba różnić.
Musisz najpierw sprawdzić jakie masz łożyska u siebie. Ale w 2004r są te 39mm.
Tu masz link na łożyska , przednich piast tam nie ma.
Musisz najpierw sprawdzić jakie masz łożyska u siebie. Ale w 2004r są te 39mm.
Tu masz link na łożyska , przednich piast tam nie ma.
#3
Napisano 05 maja 2011 - 15:39
hm. inf. od "dilera" piasta 375zł- to do przełknięcia, natomiast łożysko 400zł... warto? czy może lepiej samą piastę i łożysko z alle?
#5
Napisano 05 maja 2011 - 20:17
a mi kit diler z salonu Chryslera wcisnął
- Kolego, a jaki masz rozmiar łożyska na sprzedaż? 33, 39mm? (swoją droga to sam nie wiem jakie mam nawet- w salonie poprosili o VIN...)

#6
Napisano 05 maja 2011 - 20:27
johnrambo, Nikt ci kitu nie wcisnął - takie łozysko koncesjonowane przez chrysler mopar tyle kosztuje. Naprawdę polityka cenowa nie zależy od dealera tylko od magazynu centralnego chrysler-dodge jeep Polska. Niektóre ceny szczególnie do PT są straszne. Dealer dolicza standardową marżę handlową i wyżej nie wyskoczy - jest sprawdzany. Różnice cen pomiędzy dealerami wynikają z różnic cen w różnych okresach - jeśli część leży od roku w magazynie dealera to jej cena różni sie od aktualnej magazynu centralnego in plus lub minus. Ot i całe tajemnice ceny. Tak jak wszędzie. Pozdrawiam
#7
Napisano 05 maja 2011 - 20:32
johnrambo,
mam 39mm
mam 39mm
#8
Napisano 05 maja 2011 - 21:25
...ja tez

#9
Napisano 05 maja 2011 - 21:27
Darku i każdy od 2002 r wzwyż :tak
#10
Napisano 05 maja 2011 - 23:02
dla zainteresowanych tutaj tutorial jak wymienic lozysko.... chociaz ja robilem troche inna metoda... ale kilka drog wiedzie do celu...
tutaj:
http://pt-cruiser.pl/serwis_video.html
tutaj:
http://pt-cruiser.pl/serwis_video.html
#11
Napisano 15 maja 2011 - 17:35
tak SE obejrzałem filmik i naszo mnie zwątpienie czy aby czasem nie wymienić jakiś tam "gum" ? - a jeśli tak to jakie?

#12
Napisano 15 maja 2011 - 20:06
johnrambo,
Puka ,stuka, cos cie prowadza ? - jak nie to nie ruszaj , jak bedzie luz to na bank go usłyszysz lub poczujesz po drodze.Zreszta kazdy mechanik jak bedzie cos robił przy piascie to odruchowo posprawdza tuleje gumowe i mozliwe luzy na koncówce swoznia i drazkach i łączniku stabilizatora.
Puka ,stuka, cos cie prowadza ? - jak nie to nie ruszaj , jak bedzie luz to na bank go usłyszysz lub poczujesz po drodze.Zreszta kazdy mechanik jak bedzie cos robił przy piascie to odruchowo posprawdza tuleje gumowe i mozliwe luzy na koncówce swoznia i drazkach i łączniku stabilizatora.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Szczyrk 4-5-6 Kwiecień |
Nasze Spoty | KrzysiekPT |
|
![]()
|
|
Kierunkowskazy Przód !? |
Techniczny podstawowy | button |
|
![]()
|
|
Dzień Mężczyzn |
Offtopic | Dorka |
|
![]()
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
![]()
|
|
test kluczykowy "nie działa"![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych