Jakie prêdko¶ci na poszczególnych biegach
#1
Napisano 09 maj 2011 - 11:37
Nie znalaz³em na forum takiego tematu, wiêc tworzê nowy.
Mianowicie chodzi mi o to jakie powinny byæ obroty idealne dla ekonomicznej jazdy PT 2.0
Ja swoim je¿d¿ê po mie¶cie na IV biegu ok 50-60 kph tj. trochê > 2000 rpm g³ównie je¿d¿ê po mie¶cie no i na 50 l PB95 Shell przejadê oko³o 480km do gongu,
Czy w ogóle istnieje mo¿liwo¶æ zej¶cia PT < 10 l / 100 km w mie¶cie? Czasami zdarzy siê wyjazd do innego miasta to wtedy prêdko¶æ oko³o 90 - 100 km V bieg ok. 2000 rpm
Nie wiem, mo¿e stosujê z³e prze³o¿enia? Chyba, ¿e magiczne 10 l / 100 km to standard w tym aucie, kiedy¶ uda³o mi siê zej¶æ do 9 l / 100 km w cyklu mieszanym z przewag± trasy, nie miasta, jak ju¿ jadê to ze sta³± prêdko¶ci±.
Czy takie spalanie na takim poziomie jest normalne czy powinno byæ o parê litrów mniej? Z drugiej strony jest to silnik 2.0 i ciê¿kie auto, a nie jaki¶ 1.4.
#2
Napisano 09 maj 2011 - 11:48
Na trasie najniżej było około 6.2-6.5 litra na 100km, przy jeździe do 100km/h
średnio 7,5 litra nie więcej na trasie, w mieszanym 8l na 100km, same miasto 9-10 litrów.
#3
Napisano 09 maj 2011 - 14:55
#4
Napisano 09 maj 2011 - 15:19
Czy w ogóle istnieje możliwość zejścia
Mateusz, zejście jest zawsze możliwe(czasami śmiertelne)
Dokładnie Marcin jak napisałeś dizelka do 3000tys. no to chyba na drodze tzw.szybkiego ruchu, lub autosrtada(może w porywach)
#5
Napisano 09 maj 2011 - 15:44
#6
Napisano 09 maj 2011 - 15:59
posiadamy benzyne 2.0 i benzyne 2.4, pisałam tutaj o 2.0 którym się poruszam na codzień
Diesli nie cierpię i tym nie jeżdżę
#7
Napisano 09 maj 2011 - 19:05
Ja staram sie nie przekraczać 3 tys.Oczywiście nieraz zdarza się więcej.Ależ chłopaki chłopaki
posiadamy benzyne 2.0 i benzyne 2.4, pisałam tutaj o 2.0 którym się poruszam na codzień
Diesli nie cierpię i tym nie jeżdżę
Miasto 10-11 litrów gazu.W trasie ostatno do Gliwic i powrót średnia ok 8 litrów gazu.
Myślę ,ze super.Nie wymyślam jak niektórzy i nie piszę 7,9 lub 8,1 bo to totalna bzdura by była.Moja Omega w automacie w mieście wypija ok 15 litrów gazu więc Pitek przedstawia się o wiele lepiej .Za to jeżli chodzi o dłuższa jazdę to Pit niestety nie jest wygodny-Omka wygrywa a i w trasie w 10 l się mieści.
Wracając do tematu -ważne jest aby dość szybko osiągnąć odpowiednią prędkość.Zmiany pomiędzy 2-3 tys obr są według mnie najbardziej odpowiednie(benzyna).
#8
Napisano 09 maj 2011 - 20:28
Poszukujê zaworu rozprê¿nego klimatyzacji ma kto¶ mo¿e dostêp?
#9
Napisano 09 maj 2011 - 21:27
No zmienię trochę mój styl jazdy. Oponki mam 255/ 60 / r16 troszkę wyższe od normalnych, brakuje w naszych PT komputera pokładowego oj brakuje.
Poszukuję zaworu rozprężnego klimatyzacji ma ktoś może dostęp?
Takie koła do takiego motoru??Trochę przegięcie .Nie dziw się że spalenie jest wyższe.
#10
Napisano 09 maj 2011 - 21:59
#11
Napisano 10 maj 2011 - 07:25
Dziêkujê za komentarze
[ Dodano: 2011-05-10, 08:43 ]
prawid³owy rozmiar opon które powinienem by³ mieæ to: 205/55/r16
posiadam: 255/60/r16
Pewnie dlatego to tak mo¿e wygl±daæ wraz z przek³amaniami na liczniku
#12
Napisano 10 maj 2011 - 08:08
[ Dodano: 2011-05-10, 09:11 ]
...rozumie, ze padnie pytanie po co pitka tak ,,piłowałem'' okresowo dla zdrowotnosci 2-3 km
#13
Napisano 10 maj 2011 - 11:32
Ja staram sie nie przekraczać 3 tys.Oczywiście nieraz zdarza się więcej.Ależ chłopaki chłopaki
posiadamy benzyne 2.0 i benzyne 2.4, pisałam tutaj o 2.0 którym się poruszam na codzień
Diesli nie cierpię i tym nie jeżdżę
Miasto 10-11 litrów gazu.W trasie ostatno do Gliwic i powrót średnia ok 8 litrów gazu.
Myślę ,ze super.Nie wymyślam jak niektórzy i nie piszę 7,9 lub 8,1 bo to totalna bzdura by była.Moja Omega w automacie w mieście wypija ok 15 litrów gazu więc Pitek przedstawia się o wiele lepiej .Za to jeżli chodzi o dłuższa jazdę to Pit niestety nie jest wygodny-Omka wygrywa a i w trasie w 10 l się mieści.
Wracając do tematu -ważne jest aby dość szybko osiągnąć odpowiednią prędkość.Zmiany pomiędzy 2-3 tys obr są według mnie najbardziej odpowiednie(benzyna).
Dokładnie tak - chociaż silnik 2.0 jest moim zdaniem najfajniejszy w zakresie 3500-5000rpm od dwójki wzwyż, można połknąć niejeden z pozoru bardziej dynamiczny samochód.
Ogólnie rzecz biorąc, PT cruiser to średnio udane mechanicznie auto współpraca skrzyni i silnika mizerna, układ kierowniczy woła o pomstę, a zawieszenie się nadaje na równy tor.
Natomiast nadwozie, mniam - jest cudowne, gdyż nie jest ważne czy PT z 2000r czy 2009, to auto się nie starzeje.
#14
Napisano 10 maj 2011 - 11:42
Natomiast nadwozie, mniam - jest cudowne, gdyż nie jest ważne czy PT z 2000r czy 2009, to auto się nie starzeje.
trafiłaś w dziesiątkę
#15
Napisano 10 maj 2011 - 17:45
[ Dodano: 2011-05-10, 18:46 ]
...z bólami
#16
Napisano 10 maj 2011 - 22:28
...z bólami
Otoz to, z bólami.
#17
Napisano 10 maj 2011 - 23:40
Czas najwyższy przełamać stereotypy-oj oj już dawno !!!Diesli nie cierpię i tym nie jeżdżę
Przyznać należy iż nasze Pt do szczytów techniki nie należą ;P ;P
A aby złamać uprzedzenia proponuję przejechać się 2,2 CRD.
Będzie inaczej!To zdecydowanie !
Czy lepiej -nie mi to oceniać!
W klasycznym 2,2 crd zdecydowanie szybciej
I nie zwracasz uwagę kiedy zmienić biegi -wspominając pobory silnika !
#18
Napisano 11 maj 2011 - 07:28
Święte słowa
#19
Napisano 11 maj 2011 - 07:37
#20
Napisano 11 lipiec 2011 - 20:27
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Jakie to radio |
Modyfikujemy | suchy |
|
|
|
Jakie auto po PT? |
Offtopic | revtech |
|
|
|
Podświetlenie zegarów - jakie żarówki? |
Techniczny podstawowy | Even |
|
|
|
Jakie firmy polecacie? |
Zakup kontrolowany! | steryd |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych