Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Jakie prêdko¶ci na poszczególnych biegach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8212
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 lipiec 2011 - 21:19

powiem tak 2,500 obrotow i sie powozi...........


dokładnie a i czasami puścić lejce ponad 3000 no lekko :kciuki

#22 adasko

adasko

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 398
  • Dołączył:  16 cze 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4L
  • Imię:Adam

Napisano 12 lipiec 2011 - 08:55

Ekonomiczna jazda ekonomiczną, ale kto z Was spodziewał się po amerykańskiej konstrukcji oszczędnego zużycia paliwa? Przecież tam paliwo w cenie wody, to kto się będzie przejmować takim parametrem...

Ja przed zakupem :2.4 od razu założyłem, że niskiego zużycia nie ma się co spodziewać i spalanie po ostatniej weekendowej trasie na poziomie ok. 9l/100 uważam za wystarczające. A co do obrotów to też zawsze staram się trzymać w granicach 2000-2500 i nie przekraczać 90-100 km/h bo powyżej to już mocno fryzurę rozwiewa :dance

#23 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 lipiec 2011 - 13:47

adasko, diesel w naszych pitkach akurat niezbyt amerykanski :)

#24 adasko

adasko

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 398
  • Dołączył:  16 cze 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4L
  • Imię:Adam

Napisano 12 lipiec 2011 - 14:00

adasko, diesel w naszych pitkach akurat niezbyt amerykanski :)


Diesel to może i nie, ale za to IDEA iście amerykańska :brawo

#25 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 lipiec 2011 - 08:52

adasko,
Mulenie benzyny to nie dobry objaw - prawda jest taka że zarówno diesel jak i benzyna musi dostac wysokie obroty aby sie oczyscic z sadzy i wypalic nagar.
- na niskich w dieslu zajeżdzisz sprzegło , dwumas i EGR
- a w benzynce uwalisz sondy(samooczyszcenie wysokie obroty 4000-5500 tys i ok 50km do przejechania na takich ustawieniach
:piwo
nie żałuj to tylko paliwo , tansze jak ew.pozniejsze naprawy - ja czesto mam odciecie i uwierz nie na pierwszych 3 biegach :dance

#26 adasko

adasko

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 398
  • Dołączył:  16 cze 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4L
  • Imię:Adam

Napisano 13 lipiec 2011 - 10:18

A kto powiedział, że mi się.nie zdarza 'przeczyścić garów'? :diabelek
Może nie na takim dystansie, ale czasami...

#27 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5814
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 listopad 2011 - 07:17

andreeas7, o to jak czasami mi się zdarzy dojść z obrotami pod czerwone pole to dobrze czyszczę sondy wtedy;-)a tak ogólnie jadąc po mieście starty ze świateł zmiany biegów 3000-4000tys wtedy nawet fajnie się zbiera jak na gabaryty. co do spalania po niżej 12L/100km nie mogłem zejść na trasie ok250km tak ze spokojem to 10L/100km mu wystarczyło,taki silnik i tą liczbę koni czymś należy nakarmić ;P

#28 ostwid

ostwid

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 202
  • Dołączył:  22 sie 2012
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0
  • Imię:Jakub

Napisano 04 listopad 2013 - 08:56

Jak go kupiłem, to nie przekraczałem obrotów 1500 do 2300. Dziwiłem się wtedy, że się dusi, rwie go i jest powolny jak ślimak, pytałem na forum jaki jest tego powód. Po roku wreszcie go poznałem :dance i nie schodzę poniżej 2500 obrotów, wtedy jazda jest o wiele dynamiczna i czuć moc tego auta, pomimo jego ciężaru, a spalanie wydaje mi się o wiele mniejsze. Żadko przekraczam 3500 obrotów.

#29 pablicito

pablicito

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1681
  • Dołączył:  24 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 04 listopad 2013 - 13:07

Wszystko pięknie - tylko jak mam jeździć z obrotami 2500-3000 po mieście, to niestety tylko i wyłącznie najwyżej na trzecim biegu. Bo jak z tymi obrotami jeździłbym (w terenie zabudowanym), to nie mógłbym się patrzeć na drogę, tylko musiałbym wypatrywać fotoradarów i patroli policji, ponieważ nagminnie łamałbym przepisy.
Na IV biegu prędkość ~ 60 km/h utrzymuję przy obrotach silnika ~ 1750. Przy większych obrotach już się robi 90-100 km/h... A silnik jakiś taki głośniejszy...





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych