Zapowietrzony układ paliwowy
#1
Napisano 24 maj 2011 - 18:43
Teoretycznie oczywiście jakie konsekwencje, i związane z faktem procedury odpowietrzenia silnika 2.2 crd. Czytałem jakiś artykuł, i tak mnie temat zaciekawił! może, ale nie powinno się zdarzyć.
Czy układ można odpowietrzyć samemu np. w trasie, czy zostaje laweta i warsztat
#2
Napisano 24 maj 2011 - 19:01
U nas nie ma problemu z odpowietrzeniem , jest wszystko na wierzchu, wszędzie dobry dostep :filtr,wtryski .Choć nie przypuszczam oby taka sytuacja sie zdarzyła gdyż i tak w pierwszej kolejnosci pompa elektryczna dobija paliwo do filtra a pózniej wystarczy juz tylko chwilke pokręcic i sam sie odpowietrzy lub delikatnie w ostatecznosci poluzowac przewód na wtrysku.
zawsze tez mozna z soba miec gumowa gruszke z zaworkiem i zaciagnąc paliwo manualnie (bardzo czesto stosowana w citroenie,peugot i renault) - bardzo dobra sprawa.
#3
Napisano 24 maj 2011 - 19:12
#4
Napisano 24 maj 2011 - 19:24
#5
Napisano 24 maj 2011 - 21:13
Uważam, że temat można zamknąć! dziękuje za wytłumaczenie zagadnienia
#6
Napisano 24 maj 2011 - 21:26
nie w tym problem , u nas w CRD na wtryski idzie wysokie cisnienie w przedziale 300-900 bar , a konwencjonalne wtryski mają ok 130-180 bar inna zasada działania - stąd tez tak wysokie srodki ostroznosci i bezpieczeństwa o których wspomiał Maxym zarówno przy wymianie czujników listwy paliwowej jak i przewodów paliwowych idacych do wtrysków.
#7
Napisano 24 maj 2011 - 22:01
...dobrze zrozumiałem?
#8
Napisano 24 maj 2011 - 22:12
#9 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 26 grudzień 2011 - 23:00
#10
Napisano 27 grudzień 2011 - 15:27
Nie całkiem, po uruchomieniu silnika przez pewien czas kontroluj czy obudowa filtra jest dobrze uszczelniona. Zdarzały się przypadki, że uszczelka niezbyt dokładnie uszczelniała filtr i paliwo przeciekało. Na nic innego nie musisz zwracać uwagi. Wężykami przelewowymi przy wtryskach układ się sam odpowietrzy.Na nic nie muszę zwracać szczególnej uwagi?
#11
Napisano 27 grudzień 2011 - 18:30
plastikowego gwintu wkładu filtra z metalowym gwintem obudowy.
#12
Napisano 01 styczeń 2012 - 01:58
#13
Napisano 01 styczeń 2012 - 09:32
#14
Napisano 01 styczeń 2012 - 12:06
#15
Napisano 22 styczeń 2012 - 14:55
#16
Napisano 22 styczeń 2012 - 15:09
#17
Napisano 22 styczeń 2012 - 18:57
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zapowietrzanie układu chłodzenia |
Techniczny podstawowy | Radyjko |
|
|
|
Odpowietrznik układu chłodzenia |
Techniczny podstawowy | Mikigov |
|
|
|
Odpowietrzanie układu chłodzenia 2.2 CRDodpowietrzanie |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
Zwiększenie siły wspomgania układu kierowniczego-wymiana pompy |
Modyfikujemy | CruiserT |
|
|
|
odpowietrzanie układu chłodzenia |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.CZINI_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych