Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

gaśnie silnik 2.2crd


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 janusz

janusz

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 1154
  • Dołączył:  11 lis 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:janusz
  • Skąd::miasteczko śl
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 08:00

Wczoraj jadąc autostradą z Wrocławia po przejechaniu 120 km zgasł silnik jechałem z szybkością 145km/h prawdopodobną przyczyną jest zbyt mała dawka paliwa podawana przez pompę paliwa i pompa wysokiego ciśnienia przy takich obrotach silnika nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia na listwie więc jutro zabieram się do pracy chcę wymontować pompę z baku i sprawdzić czy czasem nie jest zabrudzony filtr na niej lub coś innego.Nadmieniam że filtr paliwa wymieniałem miesiąc temu a zbiornik paliwa był prawie pełny ,po odpaleniu silnika zrobiłem próbę i ponownie zgasł po 3km z szybkością 150km/h.Myślę że to morze być pompa po oględzinach opiszę i zamieszczę fotki. Morze ktoś ma inny pomysł czekam na sugestie.

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 08:18

janusz, zamiast rozbierac podłacz pod komputer i sprawdz cisnienie jakie melduja czujniki na szynie , zreszta jesli tam masz awarie to bład bedziesz miał metoda kluczykową sprawdz i podaj na forum .Jest jeszcze mozliwośc że masz uszkodzona pompe wstepna w zbiorniku (koniec szczotek i przerywa na zapchany filterek nie masz co liczyć)

#3 janusz

janusz

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 1154
  • Dołączył:  11 lis 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:janusz
  • Skąd::miasteczko śl
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 08:24

Mam błąd 1130 nie mogę go znależć w kodach błędu

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 09:05

janusz, mówisz i masz :
Fuel Rail Pressure Malfunction Small Leakage Detected i zazwyczaj za ten błąd odpowiadaja dwie usterki :
- jesli silnik gasnie w czasie pracy to jest to wina nadmiernego ciśnienia i wina stoi po stronie regulatora ciśnienia przy pompie wysokiego ciśnienia
- jeżeli nie chce zapalić - to jest to wina zbyt niskiego ciśnienia najczęściej w wyniku puszczania zaworu przelewowego na końcu listwy zasilającej
:kciuki

#5 janusz

janusz

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 1154
  • Dołączył:  11 lis 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:janusz
  • Skąd::miasteczko śl
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 10:38

Z tego co piszesz to winowajcą jest prawdopodobnie zawór przelewowy nie upuszcza nadmiernego ciśnienia może się zatarł. Tylko dziwi mnie to że muszę dość długi czas jechać na wysokich obrotach aby zgasł nie dzieje się to na postoju mimo że przez 30 sekund trzymam go na maksymalnych obrotach.

#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 11:12

janusz,
ja jednak bym obstawiał regulator w pompie wysokiego ciśnienia , a tak na realu to komputer i jazda próbna z badaniem ciśnienia w czasie pracy szkoda wywalać kasę za czujniki w błoto zwłaszcza że są one drogie hmm

ps.chyba że masz gdzie pożyczyć i podstawiać na prubę

#7 janusz

janusz

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 1154
  • Dołączył:  11 lis 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:janusz
  • Skąd::miasteczko śl
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 12:58

Z komputerem jest problem bo takowego nie posiadam a nie znam w pobliżu nikogo aby coś takiego miał a w Zabrzu w aso to same barany wyczyszczą cię z kasy i nic nie pomogą sprawdzę czujniki może któryś ma zły styk .A potem wyciągnę pompę z baku jeśli to nie pomoże trzeba udać się do jakiegoś dobrego doktora.Dziękuję za porady do zobaczenia janusz.

#8 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 13:09

Sprawdż dokładnie styki przy czujniku na pompie wysokiego cisnienia , zbiornika nie wywalaj narazie - poszukaj manometru do pomiaru cisnienia i wepnij go miedzy filtrem a pompa wysokiego cisnienia i tu sprawdz w czasie pracy cisnienie musi być pow 3bar. jesli tu bedzie spadac to ponów pomiar na dolocie do filtra i bedziesz miał 100% odpowiedż czy pompa w zbiorniku jest ok - po co odrazu wywalac zbiornik i tak nie pomorze to w ustaleniu przyczyny awarii

#9 janusz

janusz

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 1154
  • Dołączył:  11 lis 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:janusz
  • Skąd::miasteczko śl
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 czerwiec 2011 - 13:19

Poszukam jakiegoś manometru i posprawdzam ciśnienia dzięki !.

#10 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 czerwiec 2011 - 00:06

janusz, Taki objaw może też byc skutkiem niesprawności wtryskiwaczy - zbyt duży przelew nam którymś powoduje taki spadek ciśnienia na listwie, że niemożliwe jest otworzenie wtryskiwaczy. Tak naprawdę bez normalnej diagnozy to szukanie w ciemno. Moim zdaniem pompę w zbiorniku sobie odpuść - nawet gdyby nie działała samochód będzie robił - może tylko dłużej odpalać. Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-06-30, 01:07 ]
Pomysł z zaworem proporcjonalnym na listwie też wydaje sie słuszny - jeśli po zdemontowaniu znajdziesz uszkodzony teflon na końcówce to jesteś w domu. Pozdrawiam.





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych