GAZIOR
#21
Napisano 29 lipiec 2011 - 09:43
http://testy.mojeaut... ... uiser.html
jak to się mniej więcej przedstawia co do norm spalania
na serio jakieś ilości rzędu 18-25 l (Pb/LPG)/100km to gruba przesada, chyba, że ktoś nim po wsi węgiel furmanką rozwozi, albo w rajdach startuje i ma taką turbinę, że nawet kota z płota zassie...
dobra idę zwijać światłowód
#22
Napisano 16 sierpień 2011 - 23:02
O dziwo dowiedzialem sie paru ciekawostek na szkoleniach i w lekturze
#23
Napisano 17 sierpień 2011 - 06:14
Działaj Jacek.
#24
Napisano 17 sierpień 2011 - 20:10
#25
Napisano 18 sierpień 2011 - 08:20
#26
Napisano 09 październik 2011 - 16:45
Troche glupio mi pisac - ale niestety mysle ze bezpieczenstwo ponad wszystko - tak bardzo polecalem warsztat na ul Pomorskiej 250 na montaz LPG - dzisiaj urwał sie zbiornik w cabrio - zadzwonilem do wlasciciela i koles poprostu mnie olał - w pierwszym pitku panowie naprawde sie przyłozyli ale widac ze z czasem robią to na odwal sie - podłoga wyrwana jest w dwoch miejscach a miedzy zbiornik w podloge panowie wlozyli kawalek klocka drewnianego - PROSZE WSZYSTKICH KTORZY MONTOWALI TAM LPG DO PITKA SPRAWDZILI SZYBKO PODLOGE W AUTKU.
Przykre jest to ze pan przez telefon mnie po prostu olał, no ale zobaczymy...
#27
Napisano 09 październik 2011 - 17:16
#28
Napisano 10 październik 2011 - 06:50
#29
Napisano 10 październik 2011 - 07:03
Nie chce ich bronic ale to b.dziwne co piszesz - jeśli śruby mocujące miały podkładki pod łbem od strony blachy i pomimo to się wyrwały - to pozostaje tylko kiepskiej jakości stan blacharki bagażnika ? . Zawsze ze zbiornikiem jest w komplecie zestaw śrub z dużymi podkładkami , taka sytuacji jeszcze nigdy mi się w firmie nie przytrafiła , aby śruby przeszły przez podłogę i zbiornik opadł .Jacek dopisz trochę więcej informacji
#30
Napisano 10 październik 2011 - 19:24
zaraz kleje zdjecie.
#31
Napisano 10 październik 2011 - 19:29
Jesli tak to udało im sie sp....c na maxa tak prosta robotę , to w tym momencie Ci sie nie dziwię żę sie wk..eś
#32
Napisano 13 październik 2011 - 21:26
#34 Bezimienny Gość.beber_*
Napisano 19 kwiecień 2014 - 07:44
#35
Napisano 19 kwiecień 2014 - 07:59
Auto po lifcie szukaj instalacji nowej generacji sterowanej po Can , unikniesz problemów z błędami złej adaptacji i problemów po błędach gazownika w złym wpięciu pod instalację auta .
#36
Napisano 19 kwiecień 2014 - 19:12
#37
Napisano 04 lipiec 2014 - 14:56
Mapa zawsze jest idealna, nic nie trzeba przestawiać.
Do po lifta tak jak Andrzej powiedział z obd proponuję SEC PRO ATS & OBD, do starej wersji też można ale nic to nie poprawi.
I pamiętaj ogólnie rodzaj instalacji ma tylko 25% znaczenie przy dalszej jeździe na gazie, 25% to magik który Ci to będzie robił i 25% rodzaj wtrysków i 25% dobry parownik dobrany dobrze do dysz.
Ogólnie jak się nie znasz i opierasz na mechaniku to musisz mieć naprawdę zaufanego żeby wszystko dobrze zgrał, albo autoryzowany serwis który robi tylko jeden typ instalacji tak jak np. BRR.
#38 Bezimienny Gość.Canadian1982_*
Napisano 23 wrzesień 2014 - 21:56
Mam pytanie, czy spotkaliście się gdzieś z obudową zaworu tankowania, która byłaby wykonana z chromoniklu, a nie z tworzywa jak to najczęściej bywa?
Pytam dlatego, że ostatnio podczas nieumiejętnego tankowania gazu zerwał się kołnierz obudowy. Wlew mam zamontowany w zderzaku i myślę teraz biorąc pod uwagę zarówno względy praktyczne jak i estetykę wymienić go na coś trwalszego.
Pozdrawiam i z góry dziękuję
#39
Napisano 24 wrzesień 2014 - 08:26
[ Dodano: 2014-09-24, 09:26 ]
http://lpg.gdansk.pl... ... 0,372.html Wlew gazu schowany jest pod klapką wlewu paliwa, co do butli u nas schowana jest w miejscu zapasu.
#40
Napisano 24 wrzesień 2014 - 21:21
Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych