
Optymalne obroty silnika
#1
Bezimienny Gość.Anykey_*
Napisano 05 October 2011 - 22:52
#2
Napisano 05 October 2011 - 23:40
#3
Napisano 06 October 2011 - 06:32
#4
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 06 October 2011 - 07:28
#5
Napisano 06 October 2011 - 11:26

#6
Napisano 07 October 2011 - 00:10

#7
Napisano 02 November 2011 - 09:38

#8
Napisano 11 June 2015 - 09:19
Przy przyspieszaniu zmiana biegów na 2000 obr w górę, przy stalej prędkości utrzymuję poniżej 2000, minimum 1400, aby uniknąć spalania stukowego, a przez to zużycia silnika. Przy większych prędkościach nie ma wyboru na 5 biegu.
#9
Napisano 12 June 2015 - 16:44
Po mieście jak mam ok. 60 km/h na kawałku prostej i wbija bieg (automat) to mam 1,5 tys. i autko ładnie i cicho jedzie. A na ogół staram się około 2 - 2.5 tys. obrotów
#10
Napisano 14 June 2015 - 18:56
ja na co dzień zmieniam bieg tak przy 2-2,5 tyś. dziś sprawdzałem spalanie i w cyklu mieszanym z klimą wyszło mi 8.5L. ale umówmy się. jazda typowo emerycka. raz na jakiś czas, tak dla kurażu, przy niedzieli jedziemy z pt na sportową miejską przejażdżkę. i chyba obaj mamy niezłą frajdę bo pt aż chce jechać
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
![]()
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
![]()
|
|
Obroty jałowe i ich brak.![]() |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
![]()
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.ALL_* |
|
![]()
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych