Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Problem z centralnym zamkiem-done!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 FreeDy

FreeDy

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 260
  • Dołączył:  12 lis 2011
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:3280ccm
  • Imię:Witek
  • Skąd::Jawor
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2011 - 20:14

Witam, szukałem podobnych wątków ale nie znalazłem.
Otóż mam jeden kluczyk bez pilota, jedyny centralny jaki działa to w klapie bagażnika otwiera - zamyka wszystko, mogę również zrobić to od środka przyciskami w drzwiach.
Jednak otwieranie zamków z kluczyka na zewnątrz powoduje otwarcie jedynie pojedynczych drzwi czy to od strony kierowcy czy od strony pasażera. Z zamykaniem dokładnie to samo - zamki działają jak by nie było centralnego. Jakieś pomysły??

#2 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2011 - 20:22

Nasze pitki tak mają.
Jak raz przekręcisz kluczykiem to otwierają się tylko drzwi kierowcy, jak przekręcisz ponownie, to otworzą się wszystkie.
Ściągnij sobie instrukcję obsługi dostępną na forum, a będziesz mógł to usunąć. Wtedy po przekręceniu kluczykiem, otworzą się wszystkie zamki.
Jeśli po przekroczeniu magicznej prędkości 24km/h zamykają się wszystkie rygle w drzwiach, to też to można usunąć.
Informacje te są na 11 i 12 stronie instrukcji obsługi :kawka

#3 FreeDy

FreeDy

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 260
  • Dołączył:  12 lis 2011
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:3280ccm
  • Imię:Witek
  • Skąd::Jawor
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2011 - 20:34

Znalazłem adames linki w których podajesz gdzie jest instrukcja. niestety dwukrotne przekręcanie kluczyka nie działa, a właściwie działa tak samo jak pojedyncze, potrójne i każde kolejne również za to słychać jak za każdym przekręceniem odzywa się centralny zamek w klapie bagażnika. hmm

#4 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2011 - 20:38

W takim razie trzeba chyba rozkręcić drzwi ( może coś się rozłączyło) , ale poczekajmy na naszego Jędrusia, On powinien mieć większa wiedzę niż ja :cwaniak

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16925
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2011 - 21:51

Dzwi do rozebrania i sprawdzenia napiecie na siłownikach.Nie wierzę aby wszystkie naraz sie uszkodziły ale skoro chodzi bagaznikto na to wygląda.Jest tez mozliwe że popekały przewody w przelotkach do dzwi ?.
W PTcuiserze dzwi PP,TP,TL i bagaznik sa zblokowane na jednych przewodach i oddzielnie zasilanie jest tylko do PL.
Może tez być uszkodzona centralka od zamka i mozna by od niej zaczac sprawdzanie .
Centralka zamocowana nad radiem pod górna osłona podszybia.

#6 FreeDy

FreeDy

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 260
  • Dołączył:  12 lis 2011
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:3280ccm
  • Imię:Witek
  • Skąd::Jawor
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2011 - 22:07

Nie są uszkodzone, problem jest z wysterowaniem, klapa bagażnika otwiera wszystkie i zamyka, muszę się temu przyjrzeć bliżej :cwaniak

#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16925
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 listopad 2011 - 02:43

FreeDy,
Jesli z wkładki bagaznika możesz wszystko odtworzyc (nie doczytałem ) i zamknąc to masz odłaczone od bembenka przewody sterujące w dzwiach (robią tak serwisy chryslera w momencie aktywacji fabrycznego alarmu aby potencjalny złodziej przekrecając wkładke w dzwiach nie mogł go rozbroić - tylko oryginalnym pilotem).

Masz tu schemat całego centralnego :
Dołączona grafika

Przyjemnej pracy w sprawdzaniu :piwo

#8 FreeDy

FreeDy

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 260
  • Dołączył:  12 lis 2011
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:3280ccm
  • Imię:Witek
  • Skąd::Jawor
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 listopad 2011 - 19:07

hmm piękna sprawa schemat elektryczny i w dodatku po angielsku, cóż nie ma takiego problemu którego nie można ugryźć.
Widzę że motory/ silniczki centralnego posiadają switche po obu stronach drzwi przednich, oba mogą być wypięte? andreeas7 napisałeś że to sprawka serwisu, raczej alarmu fabrycznego nie mam, mam jeden kluczyk wygląda dość oryginalnie bez pilota, więc po co....? hmm
kolejność: drzwi kierowcy ->moduł wejścia->drzwi pasażera-> prawe tylne->lewe tylne->klapa bagażnika hmm dobra nie ma co wymyślać idę rozebrać i obejrzeć.

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16925
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 listopad 2011 - 20:05

FreeDy,
Alarm fabryczny jest klaksonowy , działa tylko z po uruchomieniu krancówki - jesli kluczykiem ja wyłaczysz to alarm jest automatycznie wyłaczony ,dlatego serwisy odłaczały swich z wkładki zamka aby w ten sposób nie mozna było zdeaktywowac alarmu tylko pilotem.O tym czy masz alarm czy tez nie: mozna poznac po kontrolce na liczniku.W kazdym bąć razie jest w każdym PT przed liftem uruchamiany z testera firmowego DRBIII.
Dokup dwa piloty , wprogramuj na serwisie i ciesz sie w pełni funkcjonalnym centralnym zamkiem

#10 FreeDy

FreeDy

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 260
  • Dołączył:  12 lis 2011
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:3280ccm
  • Imię:Witek
  • Skąd::Jawor
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 listopad 2011 - 22:40

Godzinka roboty i zrobione :cwaniak
4 wkręty typu philips i 2 torx T25 tapicerki potem szpachelka i wymontowanie tapicerki/boczka, odpiąć należy kostkę do zamykania od wewnątrz auta, potem cięgno otwierania.....i
I niestety niewiele widać, dalej: 2 śruby na klucz 10 wymontować należy prowadnicę szyby.
następnie 2 torxy T25 z boku drzwi potem wyciągnąć należy czarna wkładkę w prawą stronę trzyma ona bębenek,odpiąć jeszcze 2 cięgna i wyciągnąć go należy do zewnątrz potem kluczyk w zamek i obrócić w prawo oto on:
Dołączona grafika
Jak widać switch na miejscu (kontrolki w zegarach nie mam a więc i alarmu też) :pociesza
Szczerze powiem nie udało mi się odpiąć samego switcha ale zauważyłem, że strasznie lata i tu był pies pogrzebany wystarczyło go unieruchomić i wszystko działa :dance
Przekręcam w prawo i po ok 2 sek zamykają się wszystki drzwi, potem 2 razy w lewo i wszystkie się otwierają, wykonując szybkie zamknięcie i otwarcie drzwi raz przekręcając można jedynie manipulować zamkiem drzwi kierowcy
Jest jeszcze ciekawostka
Dołączona grafika
Pod cyferkami switcha widać języczek jest na nim zamocowany kawałek szklanego plastiku w kształcie wskazówki od zegara, po wymontowaniu centralny nie działa w ogóle.
andreeas7 zacny plan aczkolwiek pewnie kosztowny, jeszcze to przemyślę - dziękuję :alko

#11 knott

knott

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1195
  • Dołączył:  29 paź 2011
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 16V LPG
  • Imię:Sławek

Napisano 18 listopad 2011 - 06:42

eins zu null for you! gratulacje :dance2





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych