Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


2.2 crd gaśnie przy wysokich obrotach i 5 biegu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 styczeń 2012 - 17:13

mam mały problem zauważyłem dziś na trasie jak wrzuciłem piątkę i jechałem ze 120km/h może lekko więcej to mi samochód sie wyłączył, nie wiem o co chodzi. ale pamiętam że kiedyś już też taka akcję miałem. Chciałem to sprawdzić co może być przyczyną więc od jedynki do trójki gazowałem go do czerwonego pola obrotowego, i nic dobrze przyśpieszał.
Jak jechałem w pewnym momencie to na czwórce nie chciał isć za więcej obrotów niż 3 tys. nie wiem czemu.
Prosze o pomoc miał ktoś już taki przypadek?

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2012 - 17:17

Johnson,
Masz na 100% uszkodone doładowanie turbo : temat poruszany wielokrotnie , zazwyczaj odpowiedzialna jest rura (łacznik gumowo-metalowy) od kolektora ssącego do metalowej rury przy bloku.(dostepne w serwisie ok 110zł).
Otwórz maskę i zobacz czy nie masz mokro od oleju i sadzy na alternatorze i troszkę nad nim .Możesz też sprawdzić błędy metoda kluczykowa , zapewne wyskoczy P0243 :piwo

Ograniczenie do 3000 obr/m wynika z włączenia w momencie awarii trybu serwisowego - wykasuje sie po ponownym wyłaczeniu i właczeniu stacyjki do ponownego wystąpienia awarii w aucie podczas jazdy.

#3 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 styczeń 2012 - 19:40

ciekawe co jeszcze mi w nim walnie ;D ale to nie duża kwota jeszcze myślałem ze turbina poszła bądź coś . czyli trzeba ta rure wymienić ? nic innego sie nie da?

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2012 - 19:45

Johnson,
Zlituj sie chłopie ? to tylko 108zł i od 30-90min mało przyjemnej roboty (jest ciasno i cięzki dostep) , ale jak tego nie zrobisz to nie pojeżdisz.Każdy to w CRD przerabia i oby tak zostało bo jeszcze lubi pękac kolektor dolotowy a to już dwa razy wiecej roboty :dance2

#5 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 styczeń 2012 - 19:52

dobra to jutro postaram sie ogarnąć czy coś tam jest w oleju, jak tak to zamowie to, a o jakim serwisie pisałeś ?

#6 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2012 - 19:54

Johnson,
Serwis to serwis. Czyli firmowy Chryslera :cwaniak , tylko tam kupisz ten łącznik. :kawka

#7 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 styczeń 2012 - 19:57

to tylko w oryginalnym serwisie moge to robić ?? łacznik pewnie 108 ale to w takim serwisie robocizna z 200

#8 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2012 - 20:00

Ale w sklepie serwisu możesz kupić potrzebną część i samemu się "pobawić"

#9 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 styczeń 2012 - 20:09

niestety jestem zielony w sprawach motoryzacyjnych :/ dzieki za info

#10 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2012 - 20:10

Johnson,
Tu masz te rure łacznie z numerem serwisowy , ale dla pewnosci sprawdz czy jest uszkodzona :
http://ptcruiserclub...opic.php?t=2622

#11 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 styczeń 2012 - 10:42

nie wyskoczył mi ten błąd co wpisałeś moje błędy to
0620
1130
1685
1131
1130
więc to moze byc ta rura ?

#12 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 styczeń 2012 - 10:55

Johnson,
Nie- to nie rura , definitywnie masz problem z ładowaniem, z klapami układu doładowania w kolektorze ssącym i układzie paliwowym.Najgorszy z tych błędów to "P1130 Fuel Rail Pressure Malfunction Small Leakage Detected" i tu na poczatek filtr paliwa do wymiany i sprawdzenie dalej układów czy nie ma gdzieś wycieku ropy (wtryski , przewody ,obudowa filtra)

#13 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 styczeń 2012 - 15:37

też czasem mi się zapala kontrolka turbiny.

#14 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 styczeń 2012 - 15:57

Johnson,
Nie ma czegos takiego jak kontrolka turbiny ? - może sie tylko zapalić ogólna kontrolka awarii silnika i ew.podac metoda kluczykowa nr.błędu który ja wywołał :kawka

#15 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 styczeń 2012 - 18:48

nie mogę kurcze znaleźć nazwy tej kontrolki pierwsza po prawej od kontrolki rezerwy.. kiedyś miałem alfe i w niej ta kontrolka oznaczała turbine.

#16 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 styczeń 2012 - 19:25

Johnson, Pierwsza po prawej miedzy trac off i rezerwą to kontroka awarii silnika ogólna na wszystkie błedy :piwo

#17 Bezimienny Gość.Johnson_*

Bezimienny Gość.Johnson_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 styczeń 2012 - 20:32

holera racja to kontrolka numer 24 z instrukcji kontrolka MIL
 

[ Dodano: 2012-01-27, 00:14 ]
szykuje sie serwis ktoś wie może mniej wiecej o co chodzi i jakie koszta?

[ Dodano: 2012-01-27, 00:14 ]
szykuje sie serwis ktoś wie może mniej wiecej o co chodzi i jakie koszta?

[ Dodano: 2012-01-29, 14:40 ]
zdjąłem osłonę, i mam jakieś wycieki, wstawiam fotki wie ktoś może co to ? do serwisu jadę z autem poniedziałek/wtorek zależy kiedy dojdą mi te filtry z naszego forum :)
Jak myślicie jechać do jakiegoś zwykłego mechanika czy do oryginalnego serwisu ?



foty:
http://imageshack.us...5/img0541z.jpg/

#18 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13779
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2012 - 00:34

ja sie na fotach niczego nie dopatrzylem w kwestii awarii............. hmm hmm hmm

okresl sie ze tak powiem "scislej o co chodzi"

#19 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2012 - 07:09

Dokładnie Miecio ma racje , nic na zdjeciach nie widac w układzie paliwowym , jedydnie odma przypocona , ale to standart

#20 janusz

janusz

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 1154
  • Dołączył:  11 lis 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:janusz
  • Skąd::miasteczko śl
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2012 - 07:20

ja myślę że przyczyną jest zawór na szynie utrzymuje zbyt niskie ciśnienie i jak silnik potrzebuje więcej paliwa przez nagłe dodanie gazu to komputer go wyłącza.ja miałem pęknięty wąż od doładowania to silnik przechodził w stan awaryjny i miał 3 tys obrotów ale nigdy nie zgasł a przejechałem z węgier do domu.po zgaszeniu silnika kontrolka gasła na jakis czas i wszystko było w normie .i tak gasiłem i startowałem aby jakos dojechać do domu.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych