Dymienie
#1
Napisano 15 kwiecień 2012 - 21:56
#2
Napisano 15 kwiecień 2012 - 22:12
Nie powinno byc dymu przy normalnej jeżdzie , może sie pojawic chwilowo przy bardzo dynamicznym dodaniu gazu.Co możę mieć wpływ ? : stan wtrysków i filtr powietrza , zawór EGR , olej z turbo i układu dolotowego .
Wszystko niestety do sprawdzenia nic na oko nie ustalimy.
#3
Napisano 15 kwiecień 2012 - 22:18
[ Dodano: 2012-04-15, 23:18 ]
jak wcisnę gaz to gdzies od 150 dymi caly czas
#4
Napisano 15 kwiecień 2012 - 22:24
#5
Napisano 15 kwiecień 2012 - 23:24
#6
Napisano 15 kwiecień 2012 - 23:28
Marcin nie jest tak żle - jechałem za toba i to są chwile kiedy coś widać a troche goniłeś .
#7
Napisano 15 kwiecień 2012 - 23:32
#8
Napisano 15 kwiecień 2012 - 23:33
#9
Napisano 15 kwiecień 2012 - 23:34
#10
Napisano 15 kwiecień 2012 - 23:39
Ja po regeneracji turbo przez jakis czas nie puszczalem takich baczkow, ale od niedawna znow puszczam
#11
Napisano 15 kwiecień 2012 - 23:53
#12
Napisano 16 kwiecień 2012 - 08:27
Gostek stojący za mną oświetla tył pitka a w lusterku bocznym widze ilosc spalin jak w zimie
#13
Napisano 16 kwiecień 2012 - 09:31
#14
Napisano 16 kwiecień 2012 - 10:12
#15
Napisano 16 kwiecień 2012 - 17:22
Ci co jechali za mną na Spocie dolnośląskim, widzieli to, a właściwie niewiele widzieli .
Czyszczenie zaworu EGR nic nie dało, bo zawór był czysty. Dopiero gdy podczas wyciągania alternatora trzeba było wyciągnąć kolektor dolotowy, to okazało się, że cały kolektor był zasyfiały i klapy sterujące nie miały możliwości się otwierania/zamykania.
Po umyciu i sprawdzeniu że podciśnieniowo klapy pracują prawidłowo, wszystko wróciło do normy.
Oczywiście dymek się pokazuje, ale nie jest to coś, co mógłbym nazwać czymś odbiegającym od normy.
#16
Napisano 16 kwiecień 2012 - 17:40
#17
Napisano 16 kwiecień 2012 - 18:18
#18
Napisano 16 kwiecień 2012 - 18:40
Po tym jak ja zobaczyłem ten mój kolektor, to wcale się nie dziwiłem, że za mną było czarno.
Nie masz innego wyjścia, trzeba odkręcić kolektor i sprawdzić co tam się dzieje.
Sprawdź najpierw ręcznie przy brudnym kolektorze, a następnie po wyczyszczeniu (umyciu) podciśnieniowo, czy klapy się będą zamykały.
#19
Napisano 16 kwiecień 2012 - 19:05
#20
Napisano 16 kwiecień 2012 - 19:09
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dymienie i mułowaty 2.2 CRD - koniec |
Ogólnie | rysmech |
|
|
|
Wtrysk nieszczelność/dymienie |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.bayer_* |
|
|
|
dymienie na niskich obrotach |
Techniczny podstawowy | mateo |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych