Drążek zmiany biegów - wyżej, wyżej
#1
Napisano 18 czerwiec 2012 - 22:52
Dopasowałem sobie już fajnie siedzenie i mam podłokienik brakuje mi do szczęścia tlyko troszkę wyżej gałki - max 5 cm.
Czy gałę można wykręcić, próbowalem i nic.
#2
Napisano 19 czerwiec 2012 - 05:17
#3
Napisano 19 czerwiec 2012 - 07:23
Dokładnie!chwyć mocno i pociągnij w górę.....
Osobiście korzystam z podłokietnika (bez niego juz mi nie pasuje) a kwastia zmiany biegów z poczatku była jekkim dyskonfortem, ale to kwastia przyzwyczajenia. W tej chwili dojscie do pełnego zakresu zmiany biegów poprostu mi ,,nie robi''
[ Dodano: 2012-06-19, 08:27 ]
...i coś wydaje mi się, że s chwila wydłuzenia drazka podłokietnik będzie przeszkadzał przy wrzucaniu biegu 2/4 (chyba) Nasza sławetna kulka chyba jednak musi znajdowac się pod podłokietnikiem
#4
Napisano 19 czerwiec 2012 - 08:21
szewczenko, gałkę zmiany biegów wyciąga się do góry nie jest niczym przykręcona...... chwyć mocno i pociągnij w górę.....
W automacie jest przykręcona na "torxa"
#5
Napisano 19 czerwiec 2012 - 08:29
Paweł masz rację ale z tego co pamiętam szewczenko ma manuala......szewczenko, gałkę zmiany biegów wyciąga się do góry nie jest niczym przykręcona...... chwyć mocno i pociągnij w górę.....
W automacie jest przykręcona na "torxa"
#6
Napisano 19 czerwiec 2012 - 09:13
Paweł masz rację ale z tego co pamiętam szewczenko ma manuala......szewczenko, gałkę zmiany biegów wyciąga się do góry nie jest niczym przykręcona...... chwyć mocno i pociągnij w górę.....
W automacie jest przykręcona na "torxa"
Tak Tak manual, a sam drążek można odkręcić ? Ja w tych sprawach jestem niekumaty.
Wczoraj próbowałem, o te 4 cm można by podnieść nie ma problemu.
Nic nie przeszkadza.
#7
Napisano 19 czerwiec 2012 - 09:58
Paweł daj na luz! przyzwyczaisz się to kwestia czasu. Jak chcesz wydłuzyc sobie dzwignie zmiany biegów to zostaje tylko przyspawanie rurki długosć dowolnaTak Tak manual, a sam drążek można odkręcić ? Ja w tych sprawach jestem niekumaty.
Wczoraj próbowałem, o te 4 cm można by podnieść nie ma problemu.
Nic nie przeszkadza.
#8
Napisano 19 czerwiec 2012 - 12:37
#9
Napisano 19 czerwiec 2012 - 12:53
przedluzyc mozna bez demontazu dzwigni, trzeba wytoczyc przedluzke najlepiej z preta ze stali nierdzewnej o srednicy wiekszej o 2 mm od srednicy samej dzwigni, z jednej strony podtoczenie na srednice dzwigni na dlugosci jaka choiwa sie w galke, wskazane nafrezowanie co by galka sie zakleszczala, z drugiej strony do srednicy wywiercony otwor a potem wytoczony do srednicy dzwigni na glebokosc jakies 30 mm z suwliwym luzem, tak przygotowana przedluzke wypolerowac odtluscic posmarowac klejem dwuskladnikowym koncowke drazka oraz otwor przedluzki, nalozyc calosc na dzwignie, gotowe
Miecio
#10
Napisano 12 wrzesień 2012 - 08:39
Tak to wygląda u mnie a chciałbym założyć sobie sławetną kulkę
#11
Napisano 12 wrzesień 2012 - 08:48
#12
Napisano 12 wrzesień 2012 - 09:42
#13
Napisano 12 wrzesień 2012 - 16:32
Co do średnicy to nie mam pojęcia jaka jest. Miałem kilka gumek takich i dobierałem. Czytałeś jak to zrobiłem?
#14
Napisano 12 wrzesień 2012 - 19:15
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
Automatyczna skrzynia biegów nie reaguje |
Techniczny podstawowy | Isleofman |
|
|
|
Urwany bagnet oraz wiecznie odpadająca gałka biegów |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
|
|
Bagnet skrzynibiegów |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | MirekP |
|
|
|
Skrzynia biegów do PT |
Techniczny podstawowy | Wróbel |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych