Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

silnik 2.4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 micio75

micio75

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 50
  • Dołączył:  12 lip 2011
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.0 electric
  • Imię:Mikolaj

Napisano 06 luty 2013 - 14:11

Takie pytanko, czy silnik 2.4 w Sebringu rocznik 2007-2008 to ten sam silnik co w Pitku i to samo pytanie odnosnie automatycznych skrzyn??

[ Dodano: 2013-02-06, 18:48 ]
Juz sobie znalazlem odpowiedz, nie jest to ten sam silnik w sebringu po 2007 roku montowany byl silnik chrysler-hyundai 2360ccm na lancuchu rozrzadu. Jesli nie mam racji prosze o korekte

#2 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2013 - 22:07

micio75, Po 2007 nie było żadnego Hyundaya - i nigdy nie było. Jest to silnik TZW New World Engin - dzieło kilku firm wśród których nigdy nie było Hyundaia. To silnik ze zmiennymi fazami rozrządu z dwoma wałkami rozrządu w głowicy (DOHC) pędzony łańcuchem rozrządu. Bez hydropopychaczy - luzy reguluje się odpowiedniej grubości szklankami. Zazwyczaj nie wymagają regulacji. Po prostu tak dobry silnik jak VVT-i Toyoty. Do rodziny New World Engine należy jeszcze silnik 1,8 i 2,0 - słabiaki.

#3 micio75

micio75

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 50
  • Dołączył:  12 lip 2011
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.0 electric
  • Imię:Mikolaj

Napisano 06 luty 2013 - 22:21

Dzieki za wyjasnienie sprawy, co do tego hyundaia to info z wikipedi zaczerpniete.
Jakie sie te silniki sprawdzaja , usterki jakies typowe? :piwo

#4 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2013 - 22:48

micio75, Nie psują sie - nie lubią gazu. Tanie w naprawie - zawór ssący 7 zł za sztukę, zestaw uszczelnień na cały silnik 350 zł. Robiłem remont silnika na gazie, w którym wypaliło zawór - wymiana wszystkich zaworów i zestawu uszczelnień plus komplet wymiarówki szkalnek do regulacji luzów - wyszło z robotą około 1500 zł.

#5 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 07 luty 2013 - 18:26

Chrysler-Mitsubishi-Hyundai dokładniej tj. 1.8, 2.0, 2.4 - wspólne od 2005 motory po dzień dzisiejszy, ale czy w każdej z tych marek identyczne konstrukcyjnie, tego nie wiem...

#6 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 luty 2013 - 18:31

Aron, skąd masz taką informacje ?

#7 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 07 luty 2013 - 18:34

Popieprzyłem trochę tekst - napisałeś jak edytowałem, więc przeczytaj jeszcze raz proszę...
Szkuaj w google pod "Global Engine Manufacturing Alliance"





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych