
pompa wtryskowa CRD 2,2 121 km.
#1
Napisano 07 listopada 2013 - 21:07
Mam w swoim PT wyciek paliwa na łączeniu pompy wtryskowej z silnikiem. Wyciek pojawia się przy rozruchu silnika. PT nie traci mocy, nie szarpie, obroty silnika nie falują jednym słowem pracuje normalnie. Jedynie po uruchomieniu silnika czuć paliwo a przy pompie w momencie rozruchu pojawia się niewielka ilość paliwa ok. 2,5ml.
Co zalecacie? do wyboru mam używkę za ok. 300pln lub regenerację pompy obecnej.
Drugie pytanie: Co może być przyczyną wycieku, czy mogło się coś poluzować, czy może faktycznie padła pompa ciśnieniowa. Przewody paliwowe od filtra do wtryskiwaczy ok.
Uszkodzenie pompy stwierdził mechanik na oko po zdjęciu osłony.
PT CRD 2,2 121km. rok 2004 przebieg 165tys.
#2
Napisano 07 listopada 2013 - 22:15
#3
Napisano 11 listopada 2013 - 08:33
Jaki może być koszt regeneracji pompy w Pt CRD 2,2 121km. rok 2004.
#4
Napisano 11 listopada 2013 - 08:35
#5
Napisano 17 listopada 2013 - 11:09
W takim razie decyduję się na regenerację bo używka to zdecydowanie loteria. Lepiej zapłacić nawet 8 i 10 stówek niż kupować używkę za 350pln która w ciągu miesiąca może paść.
Pozdrawiam.
#6
Bezimienny Gość.dendrom_*
Napisano 20 listopada 2013 - 22:35
Na początku kupili zestaw naprawczy powymieniali, zamontowali i po tygodniu powtórka z rozrywki, ponownie próbowali szczęścia ale nie podołali,
W końcu zaproponowali wymianę na używkę albo regeneracja za prawie 2 tałzeny, tyle nie miałem więc zgodziłem się na używkę , tych używek to aż trzy montowali bo sikały gorzej niż "stara" aż w końcu znaleźli "suchą" i od roku (odpukać) jest dobrze.
Kasowo wyszło mnie to 400 zeta i miesiąc bez auta i sporo niecenzuralnych słów w kierunku mechaników.
Reasumując radzę rzetlnie sprawdzić serwis do którego chcesz oddać swojego czołga jeśli wyczujesz chociaż cień podejrzenia że nie dadzą rady odjedź od nich.
#7
Napisano 20 listopada 2013 - 23:09

#8
Napisano 21 listopada 2013 - 07:45

#9
Bezimienny Gość.dendrom_*
Napisano 21 listopada 2013 - 10:33

#10
Bezimienny Gość.wojtek3321_*
Napisano 22 listopada 2013 - 15:49
#11
Napisano 26 listopada 2013 - 20:28
Dziękuję za porady. W sobotę 16-11-2013 PT postawiłem do serwisu Jeep jutoro 27-11-2013 odbieram koszt regeneracji czyli kompletnego uszczelnienia z wymianą wałka 730zł. brutto plus wymontowanie i wmontowanie 220zł. przesyłka do serwisu 30zł. gwarancja 24 m-ce
namiar na serwis:
Turbo-Tec
43-603Jaworzno
Grunwaldzka 258
tel. 326166738
www.turbo-tec.eu
Pojeździmy zobaczymy, jak coś dam znać o efektach, objawach oraz różnicy w pracy silnika. Może te informacje komuś się przydadzą.
Przed padnięciem pompy zaczął kopcić przy przyspieszaniu czarnym dymem, na zimnym silniku było słychać stuki, przy stałej prędkości ok 120km odczuwalne było przycięcie się silnika dosłownie na ułamek sekundy, w ostatniej fazie zgonu pompa zaczęła tryskać paliwem, wskazania OBD metodą kluczykową czujnik siśnienia na listwie.
#12
Napisano 26 listopada 2013 - 20:34
Turbo-tec - polecam firmę, regenerowałem kilka turbosprężarek - ekspresowa usługa na bardzo wysokim poziomie. Nie maja się czego wstydzić - większość urządzeń mają na półce na wymianę. Jako jedna znielicznych firm wymienia serwomechanizmy sterujące kierownicami turbosprężarek. Polecam. Zaczęli już regenerację wtrysków sterowanych piezoelektrycznie - na razie tylko siemens, ale bosch już w przyszłości niedalekiej.
#13
Napisano 28 listopada 2013 - 20:12
Rura kolektora jest szczelna była sprawdzana. Na teście kluczykowym wyskakuje błąd P1130, jak wyczytałem to może dotyczyć 3 wtrysku. Spodziewam się jeszcze w najbliższym czasie czyszczenia kolektora ssącego, tylko zastanawiam się jaką metodą to wykonać, mam do wyboru 2.
1) ręczna - rozebrać i jazda
2) mechaniczna metodą liqui-moly koszt w licencjonowanym warsztacie ok 500zł czyli kolektor ssący, wtryski, turbina, czas ok 3,5 godziny.
po niżej link. Co sądzisz o tej metodzie ?
http://www.liqui-mol...acje-techniczne
#14
Napisano 28 listopada 2013 - 20:36
#15
Napisano 29 listopada 2013 - 01:05
#16
Napisano 29 listopada 2013 - 18:18
Mechaniczne czyszczenie kolektora wyjdzie taniej, a przy okazji można za jednym zamachem wymienić rurę bo to z pewnością i tak to nie uniknione i jeszcze zostanie

#17
Napisano 29 listopada 2013 - 18:25
Jacku czyszczenie kolektora to droga przez mękę - chemia sama z siebie tu się nie sprawdza : testowałem wszytko i nic nie było tak skuteczne jak wyskrobanie nagaru grubości 1,5 cm na ściankach , odmoczenie w ropie , wypłukanie gorąca woda oraz karcherem pod ciśnieniem i doczyszczenie reszty nitro , ponownie ropa i dopiero nadawało się do eksploatacji .Prócz tego po wyjęciu dwa razy trafiłem na rozwarstwienie kolektora na szfie zgrzewu od strony bloku i dziurawym mieszkiem od klap ssących .

Nic z tego w 100% nie sprawdzisz jak nie będziesz miał w ręku , drugi plus wyjmiesz kolektor to od razu zrób EGR (tylko pamiętaj do EGR trzeba spuścić 2-3 l płynu z układu bo jest tam obieg z silnika od grzałek wstępnego podgrzewania .
#18
Napisano 30 listopada 2013 - 07:54
#19
Napisano 30 listopada 2013 - 08:00
#20
Napisano 24 kwietnia 2020 - 17:56
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Sprzedam Pitka 2,2 crd |
Zakup kontrolowany! | zbyszeksi |
|
![]()
|
|
Kupię pilnie króciec pompy wody do CRD 2,2 |
Części do PT Cruisera | kozbi7 |
|
![]()
|
|
Sprzedam PT Cruisera 2.2 CRD 2006 polift na części |
Chrysler PT Cruiser | Witek68 |
|
![]()
|
|
TIPM dla PT Cruiser 2.2 CRD z 2006 r. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Dritone_* |
|
![]()
|
|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych