Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Pitek gaśnie przy cofaniu i odmawia posłuszeństwa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.nootrees_*

Bezimienny Gość.nootrees_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 listopada 2013 - 18:21

Witam, mam taki problem ze swoim Pitkiem, że przy wciśnięciu sprzęgła obroty rosną i dopiero po chwili spadają. Na postoju delikatnie falują, ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że jak cofam to potrafi zgasnąć i czasami nie chce odpalić :/ Czasami dopiero za którymś razem załapie i wtedy muszę trochę "przygazować", bo inaczej i tak zgaśnie. Nie wiem właśnie czy to ma ze sobą związek ale doprowadza mnie do szału...

Jeżeli już ten wątek był poruszany, to odeślijcie mnie i wybaczcie bo jestem tutaj nowa i jeszcze nie bardzo się orientuje co i jak :))

Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :szacun

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 064
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 19:07

nootrees,
czy był ostatnio wymieniany rozrząd ? hmm

#3 Eugeniusz

Eugeniusz

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 253
  • Dołączył:  09 sty 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Sebastian

Napisano 14 listopada 2013 - 19:10

Może być do wymiany czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy, zawór PCV lub gumowy przewód odmy. W technicznym na ten temat jest sporo, sprawdzałaś kody błędów metodą kluczykową?

#4 Bezimienny Gość.nootrees_*

Bezimienny Gość.nootrees_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 listopada 2013 - 19:32

Jak sprawdzić ten czujnik ciśnienia w układzie wspomagania?
Jak kupowałam Pitka to zapewniano mnie, że rozrząd był wymieniany (tylko faktura "zaginęła" więc pewności nie mam :/).

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 064
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 19:40

nootrees,
Pytam się Ciebie celowo bo jednym z charakterystycznych objawów przestawionego rozrządu o jednen ząbek na jednym z kół jest gaśnięcie podczas cofania - druga usterka to uszkodzony czujnik położenia wału podczas cofania mogą na nim przy drganiach nie łączyć kable w kostce tez będzie wowczas gasł.

#6 Eugeniusz

Eugeniusz

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 253
  • Dołączył:  09 sty 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Sebastian

Napisano 14 listopada 2013 - 20:05

Jak sprawdzić ten czujnik ciśnienia w układzie wspomagania?

jeśli jest walnięty to pojawia się błąd, jaki numer to już nie pamiętam. Innym objawem może być kapanie oleju z czujnika - u mnie tak było. Ale najpierw sprawdź błędy.

#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 064
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 20:11

Kod błędu P0551 jest odczuwalny w każdych warunkach jazdy objawia się utrzymywaniem wyższych obrotów przy zmianie biegów i spadku obrotów przy skecaniu kierownica aż do przygaszenia auta ale ni jak się ma do opisanych problemów a zwłaszcza problemów z rozruchem - nie tu jest awaria zasadnicza

#8 Eugeniusz

Eugeniusz

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 253
  • Dołączył:  09 sty 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Sebastian

Napisano 14 listopada 2013 - 20:20

andreeas7, ale właśnie koleżanka pisze, że jej obroty rosną przy wciskaniu sprzęgła, sprawdzenie błędów chyba i tak nie zaszkodzi?

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 064
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 20:24

Sebastian : gaśnie przy cofaniu i pózniej problem z odpaleniem :glupek

#10 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 20:25

nootrees, To zrób kobito tak - przełącz się na benzynę. Jeśli nie świeci się pomarańczowa kontrolka silnika, to możesz założyć, że błędów żadnych nie ma. Wtedy poproś kogoś, żeby odłączył w pitku klemę ujemną akum,ulatora na 5 minut. Potem niech ją podłączy . Uruchom pojazd - na początku może być niewesoło, ale jak trochę popracuje, to wszystko się wyrówna. Poje3ździj ze trzy dni na samej benzynie, nie przełączając się na gaz i opisz, co zaobserwowałaś. Pozdrawiam

Jeśli nie masz kodu radia - to pomogę Ci go ustalić.

#11 maro20

maro20

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 4 321
  • Dołączył:  15 sty 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:marek
  • Skąd::W-wa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 20:42

Maksiu a radio? czy to tylko przy zdjęciu obu klem? mysle o zapisaniu kodu przed operacją?

#12 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 21:57

maro20, Mareczku - napisałem, że jak nie ma kodu radia, to pomogę go ustalić. Przeczytaj jeszcze raz.

#13 Bezimienny Gość.nootrees_*

Bezimienny Gość.nootrees_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 listopada 2013 - 22:18

Dziękuję za pomoc z kodem do radia, ale na szczęście mam zapisany :)
Jeśli chodzi o błędy to był podłączany i nic nie wykazał.
Doszło coś nowego :/ po zamknięciu samochodu halogeny zaczęły mrugać, szok 8|

#14 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 22:26

nootrees, Masz uszkodzony przełącznik kierunkowskazów. Po otworzeniu maski z mlewej strony (od strony kierowcy) znajdziesz skrzynke z bezpiecznikami. Na pokrywce sa opisane bezpieczniki. Na razie wyjmij bezpiecznik opisany jako Fog lamp front BUX. Nie rozładuuje Ci akumulatora. Potem uśmiechnij się do Andrzeja to naprawi Ci przełącznik. Pozdrawiam

#15 maro20

maro20

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 4 321
  • Dołączył:  15 sty 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:marek
  • Skąd::W-wa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopada 2013 - 23:18

sorry
przeczytałem i dopatrzyłem w dopisie :torba

[ Dodano: 2013-11-14, 23:19 ]
"zlewał" się z twoim podpisem
:maro20





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych