Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


proszę o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.dawid_police_*

Bezimienny Gość.dawid_police_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 grudzień 2013 - 20:46

witam. od dłuższego czasu noszę się z zamiarem kupna tego pięknego auta. niestety jestem zielony jeżeli chodzi o jego specyfikację. moglibyście mi doradzić jaki silnik wybrać (nie potrzebuję super osiągów, ale również nie chcę być zawalidrogą - interesuje mnie taki złoty środek - autko zrywne i ekonomiczne zarazem. nie jestem zdecydowany ani na benzynę, ani na diesla (ale od razu mówię że jeśli benzyna to wsadzam LPG). nie wiem nic o tym aucie więc proszę was o fachową pomoc. powiedzcie mi jak kształtują się koszty eksploatacyjne, itp. chciałbym kupić pitka z rocznika 2004-2006. z góry dziękuję za pomoc i mam nadzieję już nie długo dołączyć do PTfamily.

#2 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 grudzień 2013 - 20:50

dawid_police, Masz tutaj trochę: http://ptclub.pl/viewtopic.php?t=6867

Jak popatrzysz w tematy zakup kontrolowany lub w dział ogólny to znajdziesz wystarczającą ilośc odpowiedzi. Pozdrawiam. W razie wątpliwości pisz.

#3 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 grudzień 2013 - 20:54

dawid_police,
Masz do wyboru w benzynie silniki o pojemnościach 1,6 , 2,0 i 2,4 oczywiście 2,4 są w wersji z turbina i bez.