![](https://secure.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fptclub.pl%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fptclub_Images%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
proszę o pomoc
#1
Bezimienny Gość.dawid_police_*
Napisano 02 grudzień 2013 - 20:46
#2
Napisano 02 grudzień 2013 - 20:50
Jak popatrzysz w tematy zakup kontrolowany lub w dział ogólny to znajdziesz wystarczającą ilośc odpowiedzi. Pozdrawiam. W razie wątpliwości pisz.
#3
Napisano 02 grudzień 2013 - 20:54
Masz do wyboru w benzynie silniki o pojemnościach 1,6 , 2,0 i 2,4 oczywiście 2,4 są w wersji z turbina i bez.
Silnik diesla jest jeden , 2,2CRD to silnik mercedesa, w wersji przed rokiem 2005 ma 121KM a po 2005 ma 150KM.
Silnik 1,6 sobie odpuść, z tego co można na forum przeczytać, to najbardziej niezawodne są silniki 2,4l przy czym nie zużywają więcej paliwa niż te 2,0.
O dieslach nie piszę bo wiadomo, palą najmniej chociaż w mieście musisz liczyć się ze spalaniem do 10l/100km , ale mają fajną dynamikę.
Gdybym miał ja wybierać to tylko między 2,2CRD albo 2,4l. Jednak wybór należy do Ciebie
#4
Napisano 02 grudzień 2013 - 21:22
![:torba](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/brzydal.gif)
#5
Napisano 02 grudzień 2013 - 22:01
![:)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie1.gif)
może coś pomogłem chociaż trochę.
#6
Napisano 02 grudzień 2013 - 22:58
do jazdy - 2.4 albo 2.2 CRD ale to mogą być większe wydatki.
#7
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 02 grudzień 2013 - 23:06
![hmm](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/co.gif)
#8
Napisano 03 grudzień 2013 - 11:08
![:p](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/p.gif)
![:)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie1.gif)
![:)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie1.gif)
![:d](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/d.gif)
#9
Napisano 03 grudzień 2013 - 11:21
Chyba nie jechałeś w szyku PT z mocniejszymi silnikami , każda zmiana prędkości zostajesz w tyle na dynamice auta (elastyczność tu jest problem tego silnika do masy auta ) .Nie chodzi o uzyskiwane prędkości - tylko jakim kosztem to się odbywa. Ogólnie silnik jest ok i da się nim jeżdzić , jest mało awaryjny i to jest podstawa .Ale jakby zamiast 116 kucy miał dorzucone jak w Mini turbo i minimum 163 KM to byłby dobra konkurencja dla 2,0 i 2,4 .
#10
Napisano 03 grudzień 2013 - 17:20
nie sztuką jest zabić muchę na przedniej szybkie... sztuka zrobić to bocznąjordan1987,
Chyba nie jechałeś w szyku PT z mocniejszymi silnikami , każda zmiana prędkości zostajesz w tyle na dynamice auta (elastyczność tu jest problem tego silnika do masy auta ) .Nie chodzi o uzyskiwane prędkości - tylko jakim kosztem to się odbywa. Ogólnie silnik jest ok i da się nim jeżdzić , jest mało awaryjny i to jest podstawa .Ale jakby zamiast 116 kucy miał dorzucone jak w Mini turbo i minimum 163 KM to byłby dobra konkurencja dla 2,0 i 2,4 .
![:p](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/p.gif)
#11
Napisano 03 grudzień 2013 - 17:45
jak się ie ma co się lubi- to się lubi co się maWolę frytkownicę niż zapalniczkę z gazem
![:)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie1.gif)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
potrzebuję pomocy |
Moje auto | Paweł |
|
![]()
|
|
Rozrząd PT 2.0 16v DOHC Pilna pomoc w doborze części |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
![]()
|
|
Wypadająca dolna rura doładowania-pomocy! |
Techniczny podstawowy | Oskaro |
|
![]()
|
|
Sprzęgło czy wysprzęglik? Pomocy! |
Techniczny podstawowy | bollcoo |
|
![]()
|
|
Łożysko skrzyni biegów pt 2003 1.6 i Pomocy |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.KrzysztofS_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych