Witam, ostatnio szperając pod maska natrafilem na urwany przewód prawdopodobnie od podciśnienia wychodzacy z kolektora. Teraz za cholere nie moge zlokalizowac gdzie ten przewod ma byc podłaczony. Wstawiam kilka zdjec, moze ktos z wam pomoze rozwiazac problem. Być moze ma to powiazanie z wyswietlanym blędem P 1684 ?
http://www.fotosik.p... ... c5630.html
http://www.fotosik.p... ... 87795.html
http://www.fotosik.p... ... 4d238.html
http://www.fotosik.p... ... f0910.html
Urwany przewód przy silniku
Started By
Bezimienny Gość.Kamil307_*
, 06 sty 2014 18:31
5 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Kamil307_*
Napisano 06 styczeń 2014 - 18:31
#2
Napisano 06 styczeń 2014 - 18:39
Patrząc na trójnik, to wygląda jak przewód o spryskiwaczy szyb - ale takie trójniki mogą być jeszcze gdzie indziej zamontowane - Kamil, spryskiwacze szyby masz sprawne??
P.S. Zaglądnij na tego tematu, jak wstawiać zdjęcia:
http://ptclub.pl/viewtopic.php?t=42
P.S. Zaglądnij na tego tematu, jak wstawiać zdjęcia:
http://ptclub.pl/viewtopic.php?t=42
#3
Napisano 06 styczeń 2014 - 18:44
Ciężko dojśc ze zdjec , ale przypuszczam ,że auto miało dzwona prawa strona i jest to urwany przewód od zbiorniczka wyrównawczego podcisnienia schodzi w dół przy podłuznicy i idzie pod nadkole poniżej reflektora - tam jest zbiorniczek
#4 Bezimienny Gość.Kamil307_*
Napisano 06 styczeń 2014 - 19:47
Nastepnym razem bede miec na uwadze sposob wrzucania zdjec;) Co do spryskiwaczy to napewno sa sprawne, pozatym raczej nie sa one podlaczone pod kolektor. Jesli chodzi o ten zbiorniczek wyrownawczy to moze byc to ale sprawdze jutro. Byc moze przy jakies pracy przy silniku ktos upierdzielił przewod bo auto na 100% nie było bite, osobiscie sprawdzalem miernikami, a troche na tym sie znam bo jestem lakiernikiem;) Dzieki za sugestie bo pół dnia probowalem rozwiazac zagadke;)
#5
Napisano 06 styczeń 2014 - 19:58
Kamil307,
Z prawej strony powinnien być zaworek zwrotny i trójnik na przewodach podcisnienia przewód idzie do trójnika , zbiorniczka wyrównawczego , serwa tempomatu (nie ma go u ciebie na zdjeciach ) dalej do drugiego trójnka , kolektora ssacego , sterowania objegu wewnętrznego nawiewów - zaworek zwrótny i rozdzielacz głowny jest podpiety do serwo układu hamulcowego , na dole po lewe stronie jest jeszcze zawor elektromagnetyczny - przesledz to wszytko to tyle co pamiętam na szybko .
Z prawej strony powinnien być zaworek zwrotny i trójnik na przewodach podcisnienia przewód idzie do trójnika , zbiorniczka wyrównawczego , serwa tempomatu (nie ma go u ciebie na zdjeciach ) dalej do drugiego trójnka , kolektora ssacego , sterowania objegu wewnętrznego nawiewów - zaworek zwrótny i rozdzielacz głowny jest podpiety do serwo układu hamulcowego , na dole po lewe stronie jest jeszcze zawor elektromagnetyczny - przesledz to wszytko to tyle co pamiętam na szybko .
#6 Bezimienny Gość.Kamil307_*
Napisano 06 styczeń 2014 - 20:17
Dzieki wielkie za pomoc, na dniach postaram sie wszystko zlokaliwoac i dam znac jak to wszystko wyglada;) Tempomatu niestety moj Pitek nie posiada.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Nasze "przygody" związane z atakiem zimy |
Offtopic | adames |
|
|
|
Urwany bagnet oraz wiecznie odpadająca gałka biegów |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
|
|
Dławienie, strzały, przyrywanie 1400-1900RPMdławienie, strzelanie |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
|
|
Przygasanie/mruganie świateł i oświetlenia wnętrzapt2.0 |
Techniczny podstawowy | PiotrPP |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych