Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


niesforny PT


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Waldemar Giro_*

Bezimienny Gość.Waldemar Giro_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 styczeń 2014 - 18:18

Niedawno kupiłem ślicznego niebieskiego PT 2.4 T , benzyna + LPG, 2005 r. Z tego co zauważyłem to była właścicielka dbała o wnętrze i lała paliwo, przyziemne sprawy jej nie interesowały. A mnie strasznie denerwuje to, że : silnik nierówno pracuje- tak jakby w mikrosekundzie nie pracował jeden cylinder, obojętne na jakim paliwie, stuka mi z przodu mimo wymiany drążka kierowniczego lewego, stuka mi też z tyłu- podobno do wymiany jakieś tuleje, nie mam oświetlenia tablicy rozdzielczej / zegary/ i tablicy rej. tylnej.
Byłem już w serwisie LPG i chłopaki po zrobieniu i zarobieniu swego stwierdzili,że z tej strony nie ma już żadnych problemów. Poradźcie mi jakiegoś dobrego elektryka i mechanika od PT.
Jestem z terenu na północ od Sochaczewa , często bywam w Warszawie.
Proszę.

#2 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 10 styczeń 2014 - 18:59

Waldemar Giro, z elektryką najlepszy jest nasz klubowy andreeas7 z Płocka, lepszego nie znajdziesz,klubowicze przyjeżdżają do niego nawet z W-wy.

#3 lukaszKA87

lukaszKA87

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 864
  • Dołączył:  28 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:hemi
  • Imię:Łukasz

Napisano 10 styczeń 2014 - 20:01

Waldemar Giro, niesforny ? :) normalny Pt bym powiedział - normalny :) tak jak napisała Aischa4 codo elektryka-w płocku jest znawca tematu.
a reszta to normalne rzeczy, poczytaj na forum, są odpowiedzi na wszystkie pytanie. wejdz do działu technicznego -to skarbnicA wiedzy
(żarówki przepalone w desce rozdzielczej to tez normalna rzecz godz roboty samemu )

#4 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5814
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 20:14

lukaszKA87, na dział techniczny troszkę postów koledze brakuje

#5 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 22:27

z przodu moze stukać maglownica (luzy - częsta przypadłość) Z tyłu? Najprawdopodobniej tulejki na stabilizatorze (2 gumy po ok 30zł/szt) 30 minut roboty. Zegary i tablica? Może żarówki popalone. Nierówna praca?Może świece i przewody. Posprawdzaj wszystko i pozniej bedziemy myśleć jesli to nie to.

#6 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 22:47

medyk, Odbzdryngolcie się z tą rada odnośnie maglownic. W pitolu to ostatnia rzecz, jaka może się zepsuć. Znacznie częściej nie potrafimy tego zawieszenia sprawdzić - i zganiamy na maglownicę. A p[o wymianie okazuje sie to samo - stuka jak stukało- chyba, że końcówka była jebła i z nowa przekładnia końcówkę się zmieniło.

Ogólnie szukaj mechanika - lub serwisu. Do Płocka daleko nie jest. W Warszawie trzy serwisy autoryzowane. Pozdrawiam

#7 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 22:57

Ja co miałem 2 poprzednie pitole to maglownica była rozdupcona. Wiele razy się spotkałem u innych użytkowników z tą samą dolegliwością (nie tylko na forum) więc coś w tym musi być. Teraz w koncu mam spokój w cabrio no ale auto nowsze i przebieg znacznie mniejszy więc do tego nawiązałem ;)

#8 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 23:01

medyk, W serwisie wymieniłem tylko jedną - pociekła bokiem. Żadna nie klekocze w słyszalny sposób wewnątrz podczas jazdy - pomimo luzu poprzecznego. sprzedaliśmy około 200 pitków - spora próba, nieprawdaż?

#9 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 23:04

spora, oczywiście. Ja miałem i w jednym i w drugim powymieniane wszystko z przodu i dalej tłukło. O tak: :lol :lol

#10 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 23:05

medyk, A po wymianie przekładni?

#11 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 23:06

a tego to nie wymieniał zem...

#12 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 styczeń 2014 - 23:12

medyk, No to znaczy, że nie wiesz, co stukało. Na 80 procent nie przekładnia kierownicza. Pozdrawiam

#13 janiu1994

janiu1994

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 487
  • Dołączył:  03 lis 2012
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał
  • Skąd::Ozorków/ Rzeszów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 styczeń 2014 - 00:31

Ja też polecam Plock. Ja jestem z pod Lodzi a i tak już tylko tam naprawiam autko. W okolicy wszyscy tylko mu szkodzili, jak odbieralem PT od majstra byl tylko bardzie chory. A w plocu jest odwrotnie auto wyjezdza zdrowe i wesole :lol

#14 bagro

bagro

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 921
  • Dołączył:  04 kwi 2012
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4 GT - M
  • Imię:Romek
  • Skąd::SBL
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 11 styczeń 2014 - 06:57

Waldemar Giro
Nie podświetlone zegary w Twoim samochodzie to zapewne masz wyłączone.
Lewa dzwignia przełącznika zespolonego i na niej prostokątna kostka. Pierwsza od osi kierownicy. Pokręć nią a być może podświetlenia zaświecą pełnym blaskiem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych