układ kierowniczy
#1
Napisano 22 styczeń 2014 - 09:10
Nie jestem pewien ale moze być taka opcja ,że olej gestnieje bo po przejechaniu około 2 km wszystko wraca do normy. Nie wiem oze wymienic olej .Mieliscie już takie cos?
#2
Napisano 22 styczeń 2014 - 10:02
Takie szybkie ruszanie po uruchomieniu to na chwałę warsztatom i producentom.
Cierpliwości.
#3 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 22 styczeń 2014 - 11:05
#4
Napisano 22 styczeń 2014 - 17:34
#5
Napisano 22 styczeń 2014 - 20:10
Kto chce ten szuka i znajdzie.
#6
Napisano 22 styczeń 2014 - 20:12
#7
Napisano 22 styczeń 2014 - 20:27
bagro"Szukajcie a znajdziecie" i owszem ale jest też: "kto pyta nie błądzi" bądź "koniec języka za przewodnika"
Pzdr.
#8
Napisano 22 styczeń 2014 - 20:46
Mam diesla i zawsze po uruchomienu jeśli chodzi o zimę to zanim rusze silnik pracuje na wolnych 5 minut i dopiero ruszm . Jesli temp powietrza przekroczy -20 to nawet i 15minutek, ale nigdy nie jade odrazu . Zreszta nigdy mi się nie spieszy.Daj chwilkę popracować silnikowi na wolnych obrotach i niech oleje się troszkę zagrzeją.
Takie szybkie ruszanie po uruchomieniu to na chwałę warsztatom i producentom.
Cierpliwości.
Jutro sprawdzę dokładnie co tam jest zalane (jaki kolor ma płyn).
#9
Napisano 22 styczeń 2014 - 23:15
Bzdura , wybacz diesla sie nie rozgrzewa bo to bardzo szkodliwe ze względu na słabe smarowanie silnika na wolnych obrotach , jedziesz od razu tylko nie wolno przgazowywać powyżej 2tys obrotów ze wzgledu na zimną turbinę i nic wiecej , jest to zdrowsze i bezpieczniejsze dla silnika .
#10
Napisano 23 styczeń 2014 - 07:17
#11
Napisano 23 styczeń 2014 - 20:53
Wysoki stopień sprężania i znacznie większe obciążenia układu tłokowo - korbowego na zimnym silniku są jeszcze wyższe - zimny silnik to mocno wyprzedzony kąt wtrysku. Mocno wyprzedzony kąt to zdecydowanie większe ciśnienie na denko tłoka a przez to na stopę korbowodu. Ponieważ w dieslu obroty silnika sa mniej "rozpięte" niż w benzynie (góra do 4000 obr) w związku z tym wykres ciśnienie oleju - prędkość obrotowa silnika nie ma tak wielkich różnic jak w benzynie. Generalizując - ja tam w swoim czekam, aż przestanie łupać w silniku, jakby tam wrzucili cztery młotki i wtedy delikatnie zaczynam podróż. To oczywiście subiektywne przemyślenia, które stosowało się kieeeedyć dla starych jednostek bez common raila - tam były te obciążenia dużo większe. Ponieważ common rail potrafi strzyknąć dawkę przedwstępną, wstępną zasadniczą i dopalającą w bardzo krótkim czasie, takiego łupania po tłokach nie ma (zdecydowanie bardziej miękka praca silnika niż w tradycyjnym dieslu z wtryskiem bez komory wstępnej, patrz ford transit lata 90). Ale myślę, że zasada się nie zmieniła. Pozdrawiam
#12 Bezimienny Gość.marcin_ri1_*
Napisano 23 styczeń 2014 - 21:24
#13
Napisano 23 styczeń 2014 - 21:27
Sprawdź dokładnie szczelność układu wspomagania. Pompa pewnie była wymieniana na używkę. Mogę sie założyć, że sita w zbiorniczku nikt nie czyścił. Pozdrawiam
#14
Napisano 23 styczeń 2014 - 21:27
#15 Bezimienny Gość.marcin_ri1_*
Napisano 23 styczeń 2014 - 21:42
#16
Napisano 26 styczeń 2014 - 21:41
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zapowietrzanie układu chłodzenia |
Techniczny podstawowy | Radyjko |
|
|
|
Odpowietrznik układu chłodzenia |
Techniczny podstawowy | Mikigov |
|
|
|
Odpowietrzanie układu chłodzenia 2.2 CRDodpowietrzanie |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
Zwiększenie siły wspomgania układu kierowniczego-wymiana pompy |
Modyfikujemy | CruiserT |
|
|
|
odpowietrzanie układu chłodzenia |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.CZINI_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych