mogę zapytać czy od tego syfu + błąd p403,p1685,p1652 - może ciężko palić i jeżdzi jak 70KM diesel a i nie wkręca się na obroty powyżej 3500 ?
Moje kłopoty z błędami diagnostycznymi
Started By
Bezimienny Gość.trawnik_*
, 25 sty 2014 13:30
3 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.trawnik_*
Napisano 25 styczeń 2014 - 13:30
#2
Napisano 25 styczeń 2014 - 17:45
trawnik, Załóż osobny temat - Twoim problemem są błędy. Pozdrawiam
#3
Napisano 25 styczeń 2014 - 18:12
Sam przeniosłem - proszę następnym razem nie robić burdla. Masz pytanie - zakładaj swój temat
P0403 EGR EVM Open Load
EGR EVM Short Circuit
EGR EVM Negative Governor Deviation
wygląda na uszkodzony przewód podciśnieniowy łączący zawór egr z zaworkiem elektromagnetycznym sterującym. Prawdopodobnie ktoś go zerwał lub spadł gdzieś - podciśnienia do posprawdzania. Możliwe uszkodzenie samego elektrozawóru lub membramy zaworu egr. Pompka podciśnieniowa w ręke i naprzód.
P1685 SKIM Write Access to Secret Key in EEPROM Bad
SKIM Read Access to Secret Key in EEPROM RAM Mirror Bad
SKIM Timed Out During Communication
SKIM Received Invalid Key Code
Śmieć po zastosowaniu nieodpowiedniego kluczyka - nie ma wpływu na pracę silnika. Gdyby był aktywny, samochód odpalał by na 5 sek i gasł. Śmieć - olać.
P1652 J1850 BUS Short to Plus
J1850 BUS Short to Ground
J1850 BUS Transmit Buffer Full
J1850 BUS Arbitration Error
J1850 BUS Internal SPI Transmission Error
J1850 BUS Receive Dead/PV Test
J1850 BUS Not Permitted Reset
Prawdopodobnie kolejny śmieć na przykład po wymianie żarówek w desce rozdzielczej na przekręconym kluczyku. Olać - bez znaczenia.
Reasumując Twoje problemy dotyczą sterowania podciśnieniem zaworu EGR - nie samego zabrudzenia zaworu i kolektora. To tu trzeba grzebać. Pozdrawiam
P0403 EGR EVM Open Load
EGR EVM Short Circuit
EGR EVM Negative Governor Deviation
wygląda na uszkodzony przewód podciśnieniowy łączący zawór egr z zaworkiem elektromagnetycznym sterującym. Prawdopodobnie ktoś go zerwał lub spadł gdzieś - podciśnienia do posprawdzania. Możliwe uszkodzenie samego elektrozawóru lub membramy zaworu egr. Pompka podciśnieniowa w ręke i naprzód.
P1685 SKIM Write Access to Secret Key in EEPROM Bad
SKIM Read Access to Secret Key in EEPROM RAM Mirror Bad
SKIM Timed Out During Communication
SKIM Received Invalid Key Code
Śmieć po zastosowaniu nieodpowiedniego kluczyka - nie ma wpływu na pracę silnika. Gdyby był aktywny, samochód odpalał by na 5 sek i gasł. Śmieć - olać.
P1652 J1850 BUS Short to Plus
J1850 BUS Short to Ground
J1850 BUS Transmit Buffer Full
J1850 BUS Arbitration Error
J1850 BUS Internal SPI Transmission Error
J1850 BUS Receive Dead/PV Test
J1850 BUS Not Permitted Reset
Prawdopodobnie kolejny śmieć na przykład po wymianie żarówek w desce rozdzielczej na przekręconym kluczyku. Olać - bez znaczenia.
Reasumując Twoje problemy dotyczą sterowania podciśnieniem zaworu EGR - nie samego zabrudzenia zaworu i kolektora. To tu trzeba grzebać. Pozdrawiam
#4 Bezimienny Gość.trawnik_*
Napisano 26 styczeń 2014 - 15:34
Wielkie dzięki . Przepraszam za bałagan i kłaniam się!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
PT Cruiser. Marzenie żony ( i moje:)) |
Moje auto | Bezimienny Gość.MeOo_* |
|
|
|
Gdzie moje konie? |
Techniczny podstawowy | .JoKer. |
|
|
|
Przedstawiam mojego PT |
Moje auto | Bezimienny Gość.Kaśka_* |
|
|
|
Moje pierwsze autko |
Moje auto | Pt Wiola |
|
|
|
Wymiana plynu wspomagania po mojemuPłyn układ wspomagania, 1.6 |
Modyfikujemy | Stefan2011 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych