Diesel nie odpalił poniżej -15 stopni celcjusza
#1
Napisano 29 styczeń 2014 - 14:11
-wtryski ??
-pompa ??
-jakieś czujniki
podejrzewam że zamarzło paliwo (ON Orlen) bo nawet jak zapodałem trochę plaka to zaskoczył ale zaraz zgasł..
PS. niech ta zima się kończy jak najszybciej!!! Kupiłem Pitiemu nowe kapciuszki zimowe i o tak mi się odpłacił psotnik.
#2
Napisano 29 styczeń 2014 - 14:22
#3
Napisano 29 styczeń 2014 - 14:25
#4
Napisano 29 styczeń 2014 - 14:45
Proszę o nie podłączanie się do tematów - zakładaj swój własny - to, że pitek benzynowy nie odpala nie jest równoznaczne, że diesel nie odpala. Robisz w ten sposób robotę moderatorom - moderatorzy tego nie lubią, a że moderatorzy są równocześnie mechanikami, radzę szanować ich wolę. Z poważaniem maxym72
#5
Napisano 29 styczeń 2014 - 14:49
#6
Napisano 29 styczeń 2014 - 15:48
#7 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 29 styczeń 2014 - 17:55
#8
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:00
#9
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:03
-świece możemy skreślić z listy;/
#10
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:04
To nie ciężarówka czy inna stara maszyna.
Wymieniaj filtry paliwa do skutku czyli kup od razu dwa wkłady. Wstaw do ciepłego garażu.
#11
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:05
#12
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:08
dodam że filtr jest nowy zmieniony przed zalaniem paliwa.
dodam też że czyściłem układ paliwowy Liqui moli i kilka dni po tym autko odpalało nawet i przy -20 C
#13
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:23
Filtr paliwa w takim razie zostawiamy w spokoju, bo gdyby był zatkany, to silnik by nie mógł pracować.jak już zaskoczy to będzie chodził nawet mogę go zgasić od razu po odpaleniu i kolejny rozruch już jest płynny
Dla mnie pozostają do sprawdzenia świece żarowe. Najpierw sprawdź próbnikiem (żarówką). Po odkręceniu przewodów jeden koniec próbówki podłącz do plusa, a drugim dotykaj do końcówki świecy, jeśli przy którejś się żarówka nie zaświeci, to świeca do wymiany.
Z tym że to tylko wstępne sprawdzanie, najlepiej byłoby je wszystkie wykręcić i po podłączeniu do prądu zobaczyć czy żarnik cały się rozżarzy. Bo kiedyś miałem tak że próbnikiem było wszystko ok, a świeca rozżarzała się delikatnie tylko na samym końcu
Sprawdź też czy prąd dochodzi do świec żarowych.
Odłącz przewód zasilający i podłącz go za pośrednictwem próbnika do masy. Niech ktoś włączy zapłon, w tym samym momencie powinna się zaświecić żarówka próbnika.
ps. to są stare metody sprawdzania świec, więc mam nadzieję że nasze doktory mnie oszczędzą
#14
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:26
Rozwalonych silników się naoglądałem.
O garażu wzmianka abyś u kogoś znajomego podstawił.
O świecach i procedurach pisali koledzy.
Filtr zmieniłeś przed zalaniem paliwa a teraz nie wiadomo co masz w zbiorniku.
Każdy posiadacz diesla powinien wozić zimą zapasowy wkład bo tankowanie w trasie może być niespodzianką następnego dnia.
Powodzenia
#15
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:31
[ Dodano: 2014-01-29, 18:31 ]
Filtr paliwa w takim razie zostawiamy w spokoju, bo gdyby był zatkany, to silnik by nie mógł pracować.jak już zaskoczy to będzie chodził nawet mogę go zgasić od razu po odpaleniu i kolejny rozruch już jest płynny
Dla mnie pozostają do sprawdzenia świece żarowe. Najpierw sprawdź próbnikiem (żarówką). Po odkręceniu przewodów jeden koniec próbówki podłącz do plusa, a drugim dotykaj do końcówki świecy, jeśli przy którejś się żarówka nie zaświeci, to świeca do wymiany.
Z tym że to tylko wstępne sprawdzanie, najlepiej byłoby je wszystkie wykręcić i po podłączeniu do prądu zobaczyć czy żarnik cały się rozżarzy. Bo kiedyś miałem tak że próbnikiem było wszystko ok, a świeca rozżarzała się delikatnie tylko na samym końcu
Sprawdź też czy prąd dochodzi do świec żarowych.
Odłącz przewód zasilający i podłącz go za pośrednictwem próbnika do masy. Niech ktoś włączy zapłon, w tym samym momencie powinna się zaświecić żarówka próbnika.
ps. to są stare metody sprawdzania świec, więc mam nadzieję że nasze doktory mnie oszczędzą
Świece są ok bo wykręcałem je i sprawdzałem każdą po kolei i żarnik grzał cały. Tak więc świece zostawiamy w spokoju
#16
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:33
Ja może nie wożę ze sobą nowego filtra, ale zawsze w garażu mam ten , który wymieniłem ostatnio. W razie kłopotów z parafiną w paliwie, zawsze mogę tymczasowo się podratować starym filtrem.Każdy posiadacz diesla powinien wozić zimą zapasowy wkład
A w swoim życiu dwa razy "załapałem" się na zatkany filtr parafiną, z tym ze było to zawsze jesienią, kiedy paliwo było letnie a przyszły spadki temperatury. Zimą jak są większe mrozy, to mimo iż paliwo jest zimowe, to i tak mimo wszystko dodaję dodatek skandynawski do paliwa.
#17
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:35
Plak jest idealny do odpalania nowych diesli - dużo lepszy i bezpieczniejszy od samostartów powszechnie dostępnych na rynku
#18
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:36
#19
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:37
#20
Napisano 29 styczeń 2014 - 18:43
Jak nie ma fabrycznej do tego instalacji to szkoda silnika.
Prywatnego silnika.
Zawsze można moje wypociny skasować.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty Ogolnopolski zlot chrysler pt cruiser Narewka 2024 w krainie żubra |
Nasze Spoty | dominik |
|
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
oświetlenie licznikówwskazówki liczników |
Techniczny podstawowy | Pablino |
|
|
|
Kupię przednie lampy do polifta |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | nero49 |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych