Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

problem ze skrzynią biegów automat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 bigi666

bigi666

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 9
  • Dołączył:  19 wrz 2012
  • Rok Produkcji:0

Napisano 09 marzec 2014 - 20:31

witam, problem pojawił się nagle i polega na tym że gdy włączam zimny silnik i wrzucam wsteczny w automacie to zaczyna coś rzegotać, jak zmienię na inny to przestaje, jak znowu na wsteczny to dalej, słychać to w kabinie w środkowej części pulpitu niżej połowy, a na zewnątrz pod spodem na środku, po nagrzaniu olejów nie ma tej usterki, auto nie ma innych objawów , ładnie zmienia biegi nie szarpie, pozdro

#2 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 marzec 2014 - 20:42

bigi666, według mnie to nie skrzynia - tam nie ma co rzężić, jeśli to automat. Sprawdź p;oziom oleju w skrzyni na zimno. Na pracującym silniku, po przytrzymaniu na każdym położeniu dźwigni przez 5 sekund, wracamy na parking i sprawdzamy = powinno być pomiędzy dolna a środkową kropką (minimum i maximum na zimno.
x e i [Dzisiaj 20:40] maxym72: Kiedy był zmieniany olej i filtr w skrzyni?

#3 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 marzec 2014 - 20:44

Trzeba sprawdzić dokręcenie śrub konwentera do koła zamachowego silnika - zdjąć rozrusznik i sprawdzić dokręcenie - powinny być dokręcone około 30-40 Nm Pozdrawiam

#4 bigi666

bigi666

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 9
  • Dołączył:  19 wrz 2012
  • Rok Produkcji:0

Napisano 09 marzec 2014 - 20:47

olej jest zmieniany i poziom trzyma, boję się tylko że to w skrzyni bo przy wymianie oleju z filtrem w misce znaleźli konieć pierścienia segera, samą końcówkę to oczko ale mechanik stwierdził że nic groźniego bo pierscień się nie wypnie i tak jeżdże 25tyś

#5 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 marzec 2014 - 20:53

bigi666, No to znaczy, że jednak coś mechanicznego się dzieje. Radzę nie czekać do katastrofy. Zdemontuj skrzynię, wyślij do naprawy - Warszawa mustangtrading. http://www.mustangtr...utomatyczne.htm pełna naprawa z gwarancja i olejem to koszt około 3000 złotych. Może wydać się dużo, ale masz nową skrzynię z gwarancją, zregenerowanym konwenterem, olejem i płynem do płukania chłodnicy. Polecam - wiedzą co robią. Wcześniej czy później pierdzielnie - i to razem z jedynką.

#6 bigi666

bigi666

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 9
  • Dołączył:  19 wrz 2012
  • Rok Produkcji:0

Napisano 09 marzec 2014 - 20:57

to mnie pocieszyłeś:(

#7 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 marzec 2014 - 20:59

Jak jebnie - zapłacisdz i tak podobnie. Decyzja należy do Ciebie. Widziałeś ten kawałek ze skrzyni? Miał dziurkę na końcu?





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych