Witam
Jestem zielonym użytkownikiem PT. Na początku tygodnia zakupiłem auto i wczoraj dopiero doczytałem, że można sprawdzić komputer kręcąc 4 razy kluczykiem, co oczywiście zrobiłem.
Wyskoczyło mi kilka błędów, które pozwolę sobie zacytować. Wiem, że w gdzieś w czeluściach działu technicznego są one opisane, jednak jako newbie - nie mam tam dostępu
Mam dwa pytania.
1) Co one oznaczają - czy coś poważnego
2) Jeśli usunę usterkę to błędy same znikną, czy trzeba jeszcze jakąś magię zastosować.
Z góry dziękuję każdemu kto zechce poświęcić mi odrobinę swojego czasu i wiedzy
Oto te błędy:
P0703
P1511
P1652
P0620
P0579
Achh, byłby zapomniał. Szukam nazwy elementu, który znajduje się pod spodem z tyłu. Takie metalowe coś z dwoma drążkami, jeden krótszy, długi dłuższy i okrągłe coś co tryma to razem, łączące prawe i lewe .. ... koło
Stuka to okropnie, a nawet nie wiem jak tej części szukać, bo nie wiem jak to to się nazywa.
Jeszcze raz: thank you from the mountain
Garść błędów od mojego PT + stukanie
Started By
vasagro
, 14 mar 2014 23:07
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 marzec 2014 - 23:07
#2 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 15 marzec 2014 - 09:30
vasagro, to z tyłu to łącznik Watta i to masz z pewnością do wymiany, ale nie zadawalaj się podróbkami. Jedynie oryginał albo regeneracja. O reszczcie napiszę później...
Podpieram się cytatami:
"Pierwsza podstawowa zasada , nie wiadomo czy są to błędy bierzące czy powstałe po rozłączaniu elementów - na początek odłączenie akumulatora na 15 minut i pożniej ponowne sprawdzenie błędów po kilku dniach jazdy i dopiero wyjdzie czy cos dolega autu. "
"alternator błąd P0620 problem z ładowaniem przy okazji akumulator do sprawdzenia ,pewnie konczą sie zywot jego sprawnosci ,P0703 czujnik na pedale hamulca do wymiany"
"P1511 :Linia 1 akumulatora wykryte za wysokie napięcie"
"P1652 : problem z komunikacja systemu po J1850 (magistrala systemowa)"
Podpieram się cytatami:
"Pierwsza podstawowa zasada , nie wiadomo czy są to błędy bierzące czy powstałe po rozłączaniu elementów - na początek odłączenie akumulatora na 15 minut i pożniej ponowne sprawdzenie błędów po kilku dniach jazdy i dopiero wyjdzie czy cos dolega autu. "
"alternator błąd P0620 problem z ładowaniem przy okazji akumulator do sprawdzenia ,pewnie konczą sie zywot jego sprawnosci ,P0703 czujnik na pedale hamulca do wymiany"
"P1511 :Linia 1 akumulatora wykryte za wysokie napięcie"
"P1652 : problem z komunikacja systemu po J1850 (magistrala systemowa)"
#3
Napisano 15 marzec 2014 - 18:34
Dzięki za szybką odpowiedź. Jutro odłączę akumulator, pojeżdżę i zobaczę co z tego wyniknie
#4
Napisano 15 marzec 2014 - 20:35
vasagro, pamiętaj o kodzie do radia, jak odłączysz akumulator to będzesz musiał go wpisać
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
stukanie przy duzych predkosciach - 140km/hstukanie przy duzych predkosc |
Techniczny podstawowy | ebduc |
|
|
|
Przedstawiam mojego PT |
Moje auto | Bezimienny Gość.Kaśka_* |
|
|
|
Pomarańczowa kontrolka silnika i kody błędów |
Techniczny podstawowy | ArturM |
|
|
|
Kontrolka check i brak błędów |
Techniczny podstawowy | shaeyla |
|
|
|
Przegląd wiosenny mojego Pitka |
Moje auto | Henryk |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych