Woda się gotuje po wyjęciu termostatu
Started By
Bezimienny Gość.fudix1_*
, 21 mar 2014 19:25
8 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.fudix1_*
Napisano 21 marzec 2014 - 19:25
Witam , w czwartek skończyłem wymieniać uszczelkę pod głowicą w moim Piciu i zaczęła się jazda z temperaturą.Nawet po wyjęciu termostatu jest problem, ale jak stoi na postoju to może chodzić pół godz i temp w normie wystarczy że przejadę 4-5 km i zaczyna wychodzić poza połowę, pomaga trochę wychłodzenie ogrzewaniem alei tak nie zejdzie do połowy. Uszczelkę zmieniłem bo było bulgotanie w zbiorniczku
i wszystko przy wymianie zrobione książkowo do tego planowanie , szczelność i mycie.
Wykorzystałem już wszystkie pomysły i nie mam już mocy do niego.Pomocy może ktoś miał taki przypadek
i wszystko przy wymianie zrobione książkowo do tego planowanie , szczelność i mycie.
Wykorzystałem już wszystkie pomysły i nie mam już mocy do niego.Pomocy może ktoś miał taki przypadek
#2
Napisano 21 marzec 2014 - 19:38
Kolego układ chłodzenia kategorycznie nie toleruje wody.
Robią się poduszki powietrzne w kanałach głowicy i układ jest niesprawny.
Musi być płyn chłodzący którego temperatura wrzenia oscyluje w granicach 130 stopni.
Robią się poduszki powietrzne w kanałach głowicy i układ jest niesprawny.
Musi być płyn chłodzący którego temperatura wrzenia oscyluje w granicach 130 stopni.
#3 Bezimienny Gość.fudix1_*
Napisano 21 marzec 2014 - 19:51
No to mnie zaskoczyłeś , wodę wlałem tak na początek żeby sprawdzić co i jak a tu widzę że picio jest delikatny że hoho. Dodam że to nie pierwsza uszczelka , którą wymieniłem i zawsze na początek zalewałem wodą i nie było problemu.
Dzięki za szybką odpowiedź jutro rano kupię jakiś dziarski płyn i zaaplikuję.
Aha , czy to musi być jakiś specjalny czy Petrygo mu wystarczy.
Dzięki za szybką odpowiedź jutro rano kupię jakiś dziarski płyn i zaaplikuję.
Aha , czy to musi być jakiś specjalny czy Petrygo mu wystarczy.
#4
Napisano 21 marzec 2014 - 19:58
Najlepiej kupić koncentrat PRESTONE. Odmierzyć, zmieszać z wodą destylowaną i wlać do układu.Daj dwie trzecie koncentratu bo i tak nie spuścisz całej wody z układu.Potem gdzieś pomierzysz gęstość.
Inny płyn tez będzie ok.Najlepiej jednak koncentrat.
Inny płyn tez będzie ok.Najlepiej jednak koncentrat.
#5
Napisano 21 marzec 2014 - 19:58
fudix1,
Bardzo częstą bolączką w tych autkach jest korek ciśnieniowy przy chłodnicy. Ja bym zaczął od jego wymiany.
Bardzo częstą bolączką w tych autkach jest korek ciśnieniowy przy chłodnicy. Ja bym zaczął od jego wymiany.
#6 Bezimienny Gość.fudix1_*
Napisano 21 marzec 2014 - 20:08
Korek zmieniony jeszcze przed uszczelką bo dzięki forum i Wam wszystkim dowiedziałem się co i jak, także spróbuję z tym płynem bo też już gdzieś czytałem że nie bardzo woda do "Picia"
(haha ale mi wyszło). A tak poza tym to sama wymiana uszczelki i rozrządu to tak jak w każdym aucie ale wyjęcie tej łapy od silnika to jakaś paranoja.
(haha ale mi wyszło). A tak poza tym to sama wymiana uszczelki i rozrządu to tak jak w każdym aucie ale wyjęcie tej łapy od silnika to jakaś paranoja.
#7
Napisano 22 marzec 2014 - 08:46
fudix1, jak Ci skoczy temp to żeby schłodzić przełącz z gazu na benzynę, to też pomaga dodatkowo prócz ogrzewania...no ja wczoraj przechodziłam to na miesćie w korku.. eh muszę coś z tym zrobić w końcu
#8
Napisano 22 marzec 2014 - 12:11
ewentualnie może być zamulona chłodnica, można sprawdzić czy na rozgrzanym silniku cała jest gorąca no i jeszcze nieszczęsny wentylator czy jest sprawny
#9 Bezimienny Gość.fudix1_*
Napisano 23 marzec 2014 - 17:46
Niestety problem jest dalej, jutro wykręcę pompę wody bo według wszystkich prawideł została tylko ona.Napisze co i jak jutro po południu.A tym czasem KSW za godzinę na polsacie.
[ Dodano: 2014-03-23, 17:46 ]
Panowie aż wstyd się przyznać ale po dogłębnej analizie stwierdziłem że jestem gamoniem bo okazało się że najprościej w świecie źle odpowietrzałem układ chłodzenia i to było przyczyną wzrastania temperatury.
Tym razem zrobiłem tak: auto było podniesione na lewarku od strony pasażera także wlew był w najwyższym punkcie i odkręcony był odpowietrznik, nalałem płynu przytkałem ręką wlew i pompowałem rurą od chłodnicy i po chwili polał się płyn odpowietrznikiem dokręciłem go i po robocie.
Dzięki wszystkim za pomoc, może mój babol przyda się dla potomności.
[ Dodano: 2014-03-23, 17:46 ]
Panowie aż wstyd się przyznać ale po dogłębnej analizie stwierdziłem że jestem gamoniem bo okazało się że najprościej w świecie źle odpowietrzałem układ chłodzenia i to było przyczyną wzrastania temperatury.
Tym razem zrobiłem tak: auto było podniesione na lewarku od strony pasażera także wlew był w najwyższym punkcie i odkręcony był odpowietrznik, nalałem płynu przytkałem ręką wlew i pompowałem rurą od chłodnicy i po chwili polał się płyn odpowietrznikiem dokręciłem go i po robocie.
Dzięki wszystkim za pomoc, może mój babol przyda się dla potomności.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Udało się naprawić wtryski domowym sposobem |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
Jak się dostać do bezpieczników w kabinie |
Techniczny podstawowy | Lufa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych