PT CRD poszukiwany
#1 Bezimienny Gość.Fiacik_*
Napisano 24 marca 2014 - 12:40
Jestem nowiciuszem i chciałbym się po pierwsze przywitać.
Od jakiegoś czasu wpadłem na pomysł, że autem które zakupię będzie PT. Pomimo iż wiele osób odradza mi ten samochód i sam zakup traktuje jako eksperyment motoryzacyjny pozstaję przy „swoim”.
Interesują mnie modele 2004-2005 z silnikiem CRD a mój budżet to +/- 14.000. Preferowany limited, ale zwyklak też może być.
Do tej pory oglądałem tylko komisowe, sprowadzone modele ale muszę powiedzieć że to istny szrot. Przynajmniej 2 z nich miały cofniete liczniki, silniki ledwo zipały pomimo dość zadbanego auta. Teraz już wiem że raczej nie mogę liczyć na auto z tego roku z przebiegiem rzędu 120-130 tyś.
Ostatnio zauważyłem że najlepiej kupić auto, które już jakiś czas temu zostało sprowadzone do Polski i ma nabite 160+ km.
Czy ktoś zna auto które mógłby polecić w odległości +/- 200 km od KRK?
Obecnie zaciekawiły mnie te 2 oferty.
Proszę powiedzcie jeszcze jak z podstawowymi częściami ekspolatacyjnymi? Jaka jest ich dostepność i cena, czy bardzo odbiegają cenowo od innych marek?
http://otomoto.pl/ch... ... 66588.html
http://otomoto.pl/ch... ... 88300.html
Pzdr i dziękuję z góry za pomoc.
P.S. przepraszam jeśli złamałem jakąś zasadę forum.
#2
Napisano 24 marca 2014 - 12:45
popraw link z "hxxp" na "http"
#3 Bezimienny Gość.Fiacik_*
Napisano 24 marca 2014 - 12:53
#4
Napisano 24 marca 2014 - 13:24
#5
Napisano 24 marca 2014 - 13:25
Wymagania z kosmosu ? - crd z tego rocznika dochodzi do 300 tys przebiegu i jest to normalny przebieg , jeśli kupisz realnie z przebiegiem 160-180 tys to bedzie b.dobrze ale i tak każde będzie do roboty - to przecież auta 10 letnie .Wtryski , świece i osprzęt paski , rolki napinacz i sprzęgło alternatora na 100% do sprawdzenia i ew.roboty .Zawieszenie w PT robi się raz na 2 lata i przy tym przebiegu czeka Cie jeszcze wysprzęglik i ew. sprzęgło .Nic z tego co pisze nie jest tanie ale jak zrobisz to wtedy jeżdzisz spokojnie .
#6
Napisano 24 marca 2014 - 19:04
#7
Napisano 24 marca 2014 - 19:05
Lesiu twój ma cały czas wczasy , mój pracuje jak większość CRD
#8
Napisano 24 marca 2014 - 19:06
#9
Napisano 24 marca 2014 - 20:42
Andzreju a po ilu to siada?
#10
Napisano 24 marca 2014 - 20:48
#11
Napisano 25 marca 2014 - 00:00
Powiedzmy.zazwyczaj pada miedzy 150 -200 tys przebiegu
#12
Napisano 25 marca 2014 - 09:11
Andrzej jakie są objawy zepsucia wysprzęglika? Pytam zapobiegawczo.
Pozdro.
[ Dodano: 2014-03-25, 09:11 ]
Mam już przejechane 207 000 km
#13 Bezimienny Gość.Fiacik_*
Napisano 25 marca 2014 - 09:42
W każdym razie dziękuję za info. Sprawdzałem przykładowe ceny części, które podałeś.
Wysprzęglik 800 zł
Sprzęgło 1000 zł
Sprzęgło alternatora 400 zł
rozrząd ?
Zawieszenie przód raczej norma
Szczerze to trochę dużo jak na dodatkowe koszty po zakupie 10 letniego samochodu.
Fajnie wygląda, ale mam już garbusa, którego od podstaw wyremontowałem i chyba znowu będę się zastanawiał czy 2 skarbonki to nie za wiele...
#14
Napisano 25 marca 2014 - 10:28
Hm, 300 tys? w 10 lat?
dla mnie to normalny przebieg
#15
Napisano 25 marca 2014 - 11:12
Nigdzie nie jeżdżę zarobkowo ,a robię spokojnie 30 tys każdego roku i nie jest to jedno auto w rodzinie
bigmeen,
Zaczyna się problem z wrzucaniem biegów - objawy podobne do zużycia sprzęgła
Pedał wpadł nagle w podłogę , lub zginął nagle płyn z układu .
#16
Napisano 25 marca 2014 - 11:14
Chyba na liczniku, pierwsze z brzegu oferty 2.2 CRD z rynku niemieckiego za ~2000 euro czyli po sprowadzeniu i prowizji handlarza wystawiane za 11-12 000 zł czyli normalnej cenie za 2002 rok.Ostatnio zauważyłem że najlepiej kupić auto, które już jakiś czas temu zostało sprowadzone do Polski i ma nabite 160+ km.
http://suchen.mobile... ... age=150000
http://suchen.mobile... ... age=150000
okolice 350 000 km, norma, inne marki rzeczywiste przebiegi mają niemniejsze w tym wieku i z silnikami diesla.
Nikt Ci nie sprowadzi auta z małym przebiegiem albo bez wypadkowej przeszłości lub usterki mechanicznej bo to bezsensu, co nie zmienia oczywiście faktu, że każdy jest święcie przekonany, że jego egzemplarz to akurat wyjątek od tej reguły.
Szukaj wśród aut krajowych, będzie drożej ale stracisz mniej czasu, nerwów i pieniędzy na poszukiwania i nie będziesz musiał się stykać z handlarzami.
Inna sprawa, że ten przebieg dla tej jednostki przynajmniej w przypadku Mercedesów nie był żadnym wyczynem, nawet dla większości osprzętu silnika.
#17
Napisano 25 marca 2014 - 13:50
Pozdro.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciek czynnika z układy klimatyzacji CRDklimatyzacja, crd |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
|
|
Szum powietrza 2.2 CRD |
Techniczny podstawowy | Nowy |
|
|
|
Koła zębate do rozrządu CRD - gdzie kupić ?rozrząd CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
wydech 2.2 crdtłumik, wydech |
Modyfikujemy | Raczaczek |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych