Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


utrata mocy epizodyczna ,zapala się żółta kontrolka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.kapsel-77_*

Bezimienny Gość.kapsel-77_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 marzec 2014 - 00:14

POMOCY podczas jazdy zapala sie żółta kontrolka i auto traci moc zdarza się to epizodycznie jest to silnik 2,2 dizel nie wiem o co chodzi czasem jest oki a czasem nie ma siły .proszę o pomoc

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 07:32

kapsel-77,
Test stacyjką i sczytanie błędów z licznika co się pojawia , nikt Ci bez tego nie pomoże na odległość .

Procedura jest następująca: wkładamy kluczyk do stacyjki i 3 krotnie przekręcamy go z pozycji OFF do pozycji zapłonu . Po kilku takich przekręceniach (trzeba zrobić to w miarę szybko, ale nie za szybko , na liczniku kilometrów powinien wyskoczyć ewentualny kod błędu. Jeżeli błędów nie ma, na wyświetlaczu pojawi się -------------, a po chwili "done".

W czasie próby musi być wyłączony tempomat i licznik przełaczony na przebieg całkowity .

wrzuć tu do postu błędy i wytłumaczymy od czego są :cwaniak

#3 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5160
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 11:23

andreeas7,nie wiem czy tak mamy w pitolach ale w Maniku jak mi takie coś sie stało to trzeba było wtryski wymienić i po awarii (ja tylko sugeruję ) :diabelek

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 11:26

Nie koniecznie , PT mimo że ma częściowo silnik z mercedesa , ale sterownik jest inaczej oprogramowany i zabezpieczony w parametry krytyczne . :cwaniak

#5 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5160
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 11:47

andreeas7, no wlaśnie zabezpieczony w parametry krytyczne tak jak pisałem jak nawali jeden wtrysk autko przełącza się w tryb awaryjny i wtedy traci na mocy, mam rację?

#6 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8212
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 12:05

kapsel-77, sczytaj błędy jak napisał Andrzej, bo do tej pory ''gdybamy'' :piwo

#7 resiurc

resiurc

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2589
  • Dołączył:  09 wrz 2008
  • Rok Produkcji:300 C
  • Silnik:3,0 CRD
  • Imię:Tomek
  • Skąd::Zduńska Wola
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 14:58

kapsel-77, Dziurawa rura od intercoolera.Na 99%

#8 Bezimienny Gość.kapsel-77_*

Bezimienny Gość.kapsel-77_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 marzec 2014 - 16:23

dzięki za podjęcie tematu. Z diagnozy komputerowej ,sprzedający twierdzi że wskazało na czujnik ,ten przy filtrze powietrza .zamówiłem już .czy to takie objawy by były???jestem w niemczech i mam do przejechania w piątek jakieś 1200 km czujnik ma przyjść w czwartek i mam stresa strasznego czy padaki nie kupiłem :maro20

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 16:35

kapsel-77,
Chłopie nie licz na kogoś czy powiedział prawdę , PT ma samodiagnozę systemu i to jest podstawa do wstępnej analizy - z tego co podajesz to jest uszkodzony przepływomierz ? i jest to możliwe ale jego usterka wyjdzie również jak będzie pęknięta rura od kolektora ssącego lub zablokowany EGR ? wiec nie do końca jestem przekonany czy to właściwa diagnoza :kawka

#10 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8212
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 17:25

andreeas7, ..w rzeczy samej :cwaniak

#11 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 18:03

kapsel-77, zczytac bledy to po 1, a po drugie sprawdzic ta rure od intercoolera, jak radzi resiurc, bo lubią pękac. Nie potrzebnie kupowales ten czujnik (przeplywomierz?), bo w PT raczej nigdy nie padają w dieslach, no chyba ze ktos bez filtra powietrza smigal albo czyscil nie wiadomo po co i zniszczyl, bo to delikatne jest.

#12 Bezimienny Gość.kapsel-77_*

Bezimienny Gość.kapsel-77_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 marzec 2014 - 19:10

sory alle co to jest EGR? trudno się tam dostać do tych rur żeby sprawdzić czy nie dziurawe lub pęknięte? Kurdę jestem skazany na siebie i muszę to ogarnąć o błędach w komp nic narazie nie mogę powiedziec bo auto odbieram w czwartek rano.
.

#13 grzesiek.jk

grzesiek.jk

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 477
  • Dołączył:  15 lis 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 CRD Limit
  • Imię:Grzesiek

Napisano 30 marzec 2014 - 19:14

Jaki EGR male szanse żeby się zepsul SPRAWDZ BLEDY i dopiero można cos robic.

#14 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 19:16

Nie zabieraj sie za te auto jak nie wiesz co to EGR ? - daj to mechanikowi zrobić .
Co do usterki rury wystarczy spojrzeć na alternator i górną cześć osłony wentylatora - jak będzie smolisty osad i resztki oleju lub strasznie osmolone to pękniety kolektor ssący lub rura dochodząca do niego .

[ Dodano: 2014-03-30, 20:16 ]
grzesiek.jk,
Grzesiu nie pitol ? - wystarczy że spadnie podciśnienie lub padnie zaworek sterujący i będą dwa błędy jeden od przepływki drugi od EGR :cwaniak

#15 Bezimienny Gość.kapsel-77_*

Bezimienny Gość.kapsel-77_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 marzec 2014 - 19:34

uf jestesmy w domu jest smolisty osad na górnej części wętylatora i małe kropki oleju bo to mnie zaniepokoiło przy zakupie ,

[ Dodano: 2014-03-30, 20:26 ]
Co da się z tym zrobić ???? nie wprawionemu mechanikowi ???

[ Dodano: 2014-03-30, 20:34 ]
czy mogę zadzwonić do Sponsor ptclub.pl ????

#16 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 19:43

Kup rurę w serwisie - dla wprawnego mechanika w pitolach to jakieś 45-65 minut. Dla amatora to jakieś cztery godziny. Wprawny nie spierdzieli, amator nie dopnie dolnej zapinki i temat powróci z winy nieszczelności dołu. Rura kosztuje coś koło 150 złotych. Pozdrawiam

#17 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 19:44

Musisz zakupić rurę łącząca kolektor ssacy z rura od interkulera przy bloku silnika , odkręcić górne wzmocnienie odsunąć chłodnicę od silnika i wymienić te rurke z jednej strony opaska z drugie zatrzask sprężynowy

#18 Bezimienny Gość.kapsel-77_*

Bezimienny Gość.kapsel-77_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 marzec 2014 - 19:56

dzięki bardzo mi pomogliście szacunek dla kolegi Sponsor ptclub.pl

#19 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8212
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 marzec 2014 - 20:51

dzięki bardzo mi pomogliście szacunek dla kolegi Sponsor ptclub.pl

:lol
Sponsor-sponsorem ale andreeas7, maxym72, to ''klubowe doktory''
Pt mają w małym palcu :piwo

#20 Bezimienny Gość.kapsel-77_*

Bezimienny Gość.kapsel-77_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 marzec 2014 - 21:02

jak by fachowcy mogli mi wysłać zdjęcie jak ta (rura ) wygląda jestem na ebeyu i bym zamówił to do czwartku dojdzie i bym spokojnie do pl dojechał gumowa karbowana z dwóch stron i wygięta taka jak do 2,0 ??? czy inna ??? hmm :maro20





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych