Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Błąd p1135... oraz kontrolka oleju


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Niko65_*

Bezimienny Gość.Niko65_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 03 maj 2014 - 22:25

Ehh, niedawno wymieniłem pierwszą sondę lambda, przejechałem ok. 70km i znowu check engine... Sprawdzałem niby na necie, alee pod tym numerem błędu znalazłem jakieś 3 różne przyczyny, więc nie wiem już..

Drugi problem to jak manewruje na parkingu albo coś to na chwilkę mignie mi kontrolka oleju, a obroty czasami mi spadają do 0,5 tys. Olej wymieniałem ok. 2 miesiące temu, a poziom jest cały czas taki sam.. (to jest o wiele starszy problem niż z błąd p1135)

Proszę Was o pomoc i odpowiedź co znowu może boleć moje autko ;)

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16938
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 maj 2014 - 06:37

Sama sonda może być sprawna , a uszkodzone jest okablowanie i podawanie zasilania na grzałkę sondy - bo tego dotyczy błąd .
Co do przygasania to odpowiedzialny jest układ kierowniczy (wspomaganie ) , do sprawdzenia odma silnika , czujnik wspomagania przy maglownicy i krokowy .

#3 Bezimienny Gość.Niko65_*

Bezimienny Gość.Niko65_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 04 maj 2014 - 11:42

Noo to po weekendzie mam co robić:) Dziękuję bardzo Andrzej i miłego dnia :tak

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16938
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 maj 2014 - 11:51

I jeszcze jedno to silnik 1,6 w tym modelu w PT i Mini BMW pęka kolektor wydechowy nagminnie i też jest wówczas wyświetlany błąd sondy , gdyż układ wykrywa nieszczelność i sonda nie pracuje prawidłowo - sprawdź dokładnie kolektor wydechowy czy gdzieś nie świszcze lub nie ma osmolenia od spalin . :kawka

Kolektor bardzo ciężko dostępny , ale można pospawać ( musi być podczas spawania przykręcony do stalowej płyty ) - bo się zwichruje podczas spawania . :kawka

#5 Bezimienny Gość.Niko65_*

Bezimienny Gość.Niko65_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 05 maj 2014 - 19:26

Faktycznie mam małą dziurkę.. i to wtedy przez kolektor mógłby być błąd sondy z podawaniem zasilania na grzałkę, tak?

#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16938
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 maj 2014 - 20:26

Niko65,
Nigdy nie ma 100% pewności bez sprawdzenia - ja Ci tylko podpowiadam zależności pewnych niuansów z realiami - temperatura sondy i problem z grzałka jest meldowany w dwóch sytuacjach :
- jak jest uszkodzona grzałka sondy
- jeśli w określonym czasie sonda nie osiąga określonej temperatury wprogramowanej w sterownik w parametrach pracy

Jeśli jest nieszczelność sonda nigdy nie osiągnie prawidłowych parametrów pracy .

#7 Bezimienny Gość.Niko65_*

Bezimienny Gość.Niko65_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 05 maj 2014 - 20:49

Ahaa no oki rozumiem, tak czy siak trzeba to zrobić :) Dzięki bardzo za pomoc ;) :piwo





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych