Ehh, niedawno wymieniłem pierwszą sondę lambda, przejechałem ok. 70km i znowu check engine... Sprawdzałem niby na necie, alee pod tym numerem błędu znalazłem jakieś 3 różne przyczyny, więc nie wiem już..
Drugi problem to jak manewruje na parkingu albo coś to na chwilkę mignie mi kontrolka oleju, a obroty czasami mi spadają do 0,5 tys. Olej wymieniałem ok. 2 miesiące temu, a poziom jest cały czas taki sam.. (to jest o wiele starszy problem niż z błąd p1135)
Proszę Was o pomoc i odpowiedź co znowu może boleć moje autko
Błąd p1135... oraz kontrolka oleju
Started By
Bezimienny Gość.Niko65_*
, 03 maj 2014 22:25
6 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Niko65_*
Napisano 03 maj 2014 - 22:25
#2
Napisano 04 maj 2014 - 06:37
Sama sonda może być sprawna , a uszkodzone jest okablowanie i podawanie zasilania na grzałkę sondy - bo tego dotyczy błąd .
Co do przygasania to odpowiedzialny jest układ kierowniczy (wspomaganie ) , do sprawdzenia odma silnika , czujnik wspomagania przy maglownicy i krokowy .
Co do przygasania to odpowiedzialny jest układ kierowniczy (wspomaganie ) , do sprawdzenia odma silnika , czujnik wspomagania przy maglownicy i krokowy .
#3 Bezimienny Gość.Niko65_*
Napisano 04 maj 2014 - 11:42
Noo to po weekendzie mam co robić Dziękuję bardzo Andrzej i miłego dnia :tak
#4
Napisano 04 maj 2014 - 11:51
I jeszcze jedno to silnik 1,6 w tym modelu w PT i Mini BMW pęka kolektor wydechowy nagminnie i też jest wówczas wyświetlany błąd sondy , gdyż układ wykrywa nieszczelność i sonda nie pracuje prawidłowo - sprawdź dokładnie kolektor wydechowy czy gdzieś nie świszcze lub nie ma osmolenia od spalin .
Kolektor bardzo ciężko dostępny , ale można pospawać ( musi być podczas spawania przykręcony do stalowej płyty ) - bo się zwichruje podczas spawania .
Kolektor bardzo ciężko dostępny , ale można pospawać ( musi być podczas spawania przykręcony do stalowej płyty ) - bo się zwichruje podczas spawania .
#5 Bezimienny Gość.Niko65_*
Napisano 05 maj 2014 - 19:26
Faktycznie mam małą dziurkę.. i to wtedy przez kolektor mógłby być błąd sondy z podawaniem zasilania na grzałkę, tak?
#6
Napisano 05 maj 2014 - 20:26
Niko65,
Nigdy nie ma 100% pewności bez sprawdzenia - ja Ci tylko podpowiadam zależności pewnych niuansów z realiami - temperatura sondy i problem z grzałka jest meldowany w dwóch sytuacjach :
- jak jest uszkodzona grzałka sondy
- jeśli w określonym czasie sonda nie osiąga określonej temperatury wprogramowanej w sterownik w parametrach pracy
Jeśli jest nieszczelność sonda nigdy nie osiągnie prawidłowych parametrów pracy .
Nigdy nie ma 100% pewności bez sprawdzenia - ja Ci tylko podpowiadam zależności pewnych niuansów z realiami - temperatura sondy i problem z grzałka jest meldowany w dwóch sytuacjach :
- jak jest uszkodzona grzałka sondy
- jeśli w określonym czasie sonda nie osiąga określonej temperatury wprogramowanej w sterownik w parametrach pracy
Jeśli jest nieszczelność sonda nigdy nie osiągnie prawidłowych parametrów pracy .
#7 Bezimienny Gość.Niko65_*
Napisano 05 maj 2014 - 20:49
Ahaa no oki rozumiem, tak czy siak trzeba to zrobić Dzięki bardzo za pomoc
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
|
|
Kontrolka oleju |
Techniczny podstawowy | Grzegorz G |
|
|
|
Kupię korek filtra oleju 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Marcus |
|
|
|
Błąd 0106 i 1684 |
Techniczny podstawowy | Ya71 |
|
|
|
chłodniczka oleju do 2.2 crd |
Części do PT Cruisera | slawolp |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych