EGR
#1
Napisano 12 maj 2014 - 20:27
znalezlismy
rozbieramy
rozsypalo sie, jak sie nie uda zlozyc, to mnie laweta zawioza do mechanika
[ Dodano: 2014-05-12, 21:06 ]
podlaczalismy prad i nic,
jakiego efektu nalezy sie spodziewac, jak to powinno dawac znaki zycia?
[ Dodano: 2014-05-12, 21:27 ]
zadzialalo cos,
zlozenie to jednak najtrudniejsza czesc zadania
#2
Napisano 12 maj 2014 - 20:46
Nie rozumie Waszego wpisu ? , EGR się nie rozbiera tylko czyści , selenoidów sterujących nie wolno podłaczać po prąd stały są sterowane impulsowo - taka zabawa może kosztować zakup nowego , ale co tam to tylko 450 zł
#3
Napisano 12 maj 2014 - 20:48
Nie rozumie Waszego wpisu ? , EGR się nie rozbiera tylko czyści , selenoidów sterujących nie wolno podłaczać po prąd stały są sterowane impulsowo - taka zabawa może kosztować zakup nowego , ale co tam to tylko 450 zł
Diesla sie nie naprawia i nie rozbiera jak się nie ma zielonego pojęcia o budowie i zasadzie działania
#4
Napisano 12 maj 2014 - 20:57
jak podjade do mechanika, czy jak mnie zholuje, to i tak zaplace za wejscie
przepustnice udalo sie naprawic, co prawda nie w PT, ale jednak.
#5
Napisano 12 maj 2014 - 21:00
Może tak na początek opisz co się dzieje z autem , czy pali czy nie - bo jak na razie to lakoniczne informacje z których nic nie wynika ?
#6
Napisano 12 maj 2014 - 21:30
pierwszy raz pojawilo sie w styczniu. ikonka zapalala sie i znikala, do mechanika dotarlam, nic nie stwierdzil, mechanik w salonie PT.
od stycznia do dzisiaj ikonki nie bylo.
objawy- jezdzi, jakby cos go hamowalo, jakbym nie miala spuszczonego recznego do konca, jakbym ruszala z dwojki, tak sie dusi troche, ale jezdzi.
teraz go ostukalismy, wyjelismy filtr ppowietrza, tego egr, odkurzylam wszystko.
podlaczylismy do jakiegos sorry kabla z roznymi pradami(jakies przelaczniki roznych wartosci tam byly) i popykal, wiec elektromagnes dzialal.
poskladalismy do kupy.
dokrecilismy rure do powietrza- latala luzno
nie wiem, dlaczego.
pojawil sie ten 1685 przez chwile, Invalid key received from the Smart Key Immobilizer Module.
ale juz go nie ma. pojezdzilam po parkingu, zniknely wszystkie bledy.
nic nie naprawilismy, pewnie cos po prostu nie styka, jest niedokrecone, poluzowane, nie wiem. Przed przegladem musze go dac do czyszczenia, czy co...
[ Dodano: 2014-05-12, 22:27 ]
nie wiem, co zrobic. Mechanika mam na czwartek, rozkrecilismy, bo jutro musze duzo jezdzic i nie wiem, czy ryzykowac. nie ma bledu- jade, rozkracze sie i trudno.
Jakby dalej byly bledy, jechalabym pociagiem.
[ Dodano: 2014-05-12, 22:30 ]
stare auto, nie oczekuje, ze nie bedzie bledow. Wpienia mnie, ze ani nie jest sprawny, ani zepsuty. dojade nim do POlski i sie zglosze do magikow z forum:)
#7
Napisano 13 maj 2014 - 06:15
Cały czas uważam że robicie nie to ci trzeba i nie ten element co jest uszkodzony lub melduje usterkę
musicie wymontować taki element :
https://drive.google... ... sp=sharing
#8
Napisano 13 maj 2014 - 19:26
#9
Napisano 16 maj 2014 - 20:32
wypielismy to cos elektroniczne sterujace,
sprawdzilismy kabelki i tak dalej,
proste czynnosci, zadne naprawianie samochodu
a na wymiane wszystkiego jestem juz umowiona,
udalo mi sie podjechac do warsztatu, gdy po dwoch dniach przerwy wlaczyly sie oba bledy- 403 i wynikajacy z niego 403.
pozwolili jezdzic, przeprosili, ze ze mnie glupa zrobili poprzednio i w ogole ok.
idac tropem twojego tlumaczenia o erg, sprawdzilismy elektronike z tym zwiazana, bo to maz potrafi sprawdzic, a cala reszta to sorry, nie nasza liga
[ Dodano: 2014-05-16, 21:32 ]
dobra, elektromagnes z takim zoltym dyndadelkiem, jak odwlok osy, tak to wygladalo. po prawej u gory od tego elementu, ktory pokazujesz.
o.
#10
Napisano 16 maj 2014 - 20:38
#11
Napisano 16 maj 2014 - 20:49
my sprawdzilismy solenoid? czy cos takiego.
jeszcze dwadziescia lat i bede sie na samochodach znala.
#12
Napisano 16 maj 2014 - 20:59
ha,ha dokładnie kobieto : selenoid (impulsowy regulator podcisnienia - zawór)
#13
Napisano 17 maj 2014 - 07:56
bedzie dobrze, naucze sie i nie bede bzdur pisac:D
#14
Napisano 18 maj 2014 - 17:54
#15
Napisano 20 maj 2014 - 21:14
#16
Napisano 21 maj 2014 - 09:00
Nie wszystko zrozumiałem z tej wypowiedzi.Co to znaczy:"Jabłko dojrzało i spadło z drzewa"?Jabłko dojrzało i spadło z drzewa waląc mechanika w cymbał, co spowodowało długoterminowe odłączenie jednostki sterującej zasysaniem płynu ustrojowego i silny wstrząs anafilaktyczny doprowadzający do ołysienia i opadnięcia pociągwi gaźnika, co doprowadziło do odpadnięcia trytki..... Pozdrawiam.
#17
Napisano 21 maj 2014 - 14:30
#18
Napisano 22 maj 2014 - 06:20
#19
Napisano 23 maj 2014 - 18:17
Aaaaa widzisz!!! Bo ja nie zrozumiałem...!!!! Bo na przykład ta pociągwia to proste jest....
Nie pociągwia, tylko pociągiew.
#20
Napisano 25 maj 2014 - 13:31
No przecież mówię....Aaaaa widzisz!!! Bo ja nie zrozumiałem...!!!! Bo na przykład ta pociągwia to proste jest....
Nie pociągwia, tylko pociągiew.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
EGR do 2.2 CRD 2006 |
Części do PT Cruisera | Dragonitan |
|
|
|
Podpięty [allegro][OLX] ciekawe aukcje |
Offtopic | Bezimienny Gość.Anykey_* |
|
|
|
Integracja |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
|
|
Czyszczenie zaworu EGR |
Techniczny podstawowy | Laska |
|
|
|
błotniki z allegro |
Techniczny podstawowy | rejmi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych