Kosiarka Partner z silnikiem Honda.
Started By
Bezimienny Gość.Yodarek_*
, 11 cze 2014 20:41
12 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 11 czerwca 2014 - 20:41
Witam,
ostatnio zauważyłem, że jakoś słabiej daje radę. Zbiegło się to z zabiegami nawożenia i trawa naprawdę jest gęsta, ale kurde, denerwuje mnie, ze nie mogę kosić, "niżej", bo nie daje rady. Czy ktoś się na tym zna? Co można sprawdzić? Dodam, że również troszeczkę wiecej spala, no ale jak więcej trway to i więcej obciążenia. No nie wiem...
ostatnio zauważyłem, że jakoś słabiej daje radę. Zbiegło się to z zabiegami nawożenia i trawa naprawdę jest gęsta, ale kurde, denerwuje mnie, ze nie mogę kosić, "niżej", bo nie daje rady. Czy ktoś się na tym zna? Co można sprawdzić? Dodam, że również troszeczkę wiecej spala, no ale jak więcej trway to i więcej obciążenia. No nie wiem...
#2
Napisano 11 czerwca 2014 - 20:50
Moja też nie chciala kiedyś kosić niżej ale mi palce uwaliło częściowo ....
#3
Napisano 11 czerwca 2014 - 20:50
Darek, podaj najpierw jaka to kosiarka, w jakim wieku, jakie wykonujesz czynności techniczne przy niej??
#4 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 11 czerwca 2014 - 21:04
Kosiarka około 6 lat taka jak ta
http://www.texas-gardens.pl/sprzet/16
Wymieniam olej co roku.... i tyle. I daję jej ostro, nie oszczędzam. Dzisiaj wykręciłem świecę, poczyśiłem, ale nagaru jakiegoś wielkiego nie było.
http://www.texas-gardens.pl/sprzet/16
Wymieniam olej co roku.... i tyle. I daję jej ostro, nie oszczędzam. Dzisiaj wykręciłem świecę, poczyśiłem, ale nagaru jakiegoś wielkiego nie było.
#5
Napisano 11 czerwca 2014 - 21:09
Darek, to pierwsze i najważniejsze noże/nóż! Naostrzyć i czy nie są powyginane oraz czy nie jest walnięte łożysko noża. Sprawdzić filtr powietrza. Ewentualnie wyregulować gaźnik (skład mieszanki paliwowo-powietrznej) - sprawdzić i nasmarować przełożenie napędu na przednie koła (mogą one dawać spory opór) pooglądać, czy nie ma gdzieś kalamitek do wpuszczenia smaru i to chyba na tyle w tym momencie
Noże najważniejsze!!
Noże najważniejsze!!
#6 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 11 czerwca 2014 - 21:26
Nóż już wymieniłem, bo poprzedni się zużył własnie od ostrzenia, to akurat robię często. Jedynie co to chyba pociągnę temat filtra powietrza (nawet nie wiem gdzie on jest ) No i ostatecznie pozostanie regulacja gaźnika, ale to już nie ja, poszukam fachowca jakiegoś.
PS.
Max, przywiozę ją na piknik
PS.
Max, przywiozę ją na piknik
#7
Napisano 12 czerwca 2014 - 01:53
Silniki hondy są nie do zajechania. Sprawdzić działanie regulatora obrotów - czasami się coś zatnie, najlepiej jednak poszukaj serwisu od tego sprzętu - jest dużo myków i knyfów - warto zainwestować, żeby działała dalej.
#8
Napisano 12 czerwca 2014 - 02:11
PS.
Max, przywiozę ją na piknik [/quote]
i będziemy kosić lotnisko
Darku stawiam na filtr powietrza bo jak nie wiesz gdzie jest to go nigdy nie wymieniałeś musi być nieźle zaj........y
Max, przywiozę ją na piknik [/quote]
i będziemy kosić lotnisko
Darku stawiam na filtr powietrza bo jak nie wiesz gdzie jest to go nigdy nie wymieniałeś musi być nieźle zaj........y
#9
Napisano 12 czerwca 2014 - 15:01
chromek 1, to niech każdy weźmie ze sobą kosiarkę bedzieta ciągnąć za pitolami
#10
Napisano 12 czerwca 2014 - 19:32
Koza jest niezastąpiona i mleko zdrowe
#11
Napisano 12 czerwca 2014 - 20:35
Koza wykosi i użyźni,a mleko faktycznie zdrowe
#12
Napisano 12 czerwca 2014 - 20:36
... i na kaca dobre
#13
Napisano 15 czerwca 2014 - 23:21
koledzy odbiegliscie od tematu znaczy po krakowsku ze dupcycie,...
yoda przygladnij sie nozowi, nie wazne czy wymieniles,.. noz musi byc ostry na koncowcetuz przed jegoo odgieciem wtedy goli,...
noz mozesz sobie ostrzyc we wlasnym zakresie szlifierka katowa uzywajac do tego celu tarczy lamelowej z ziarnem 60 goli ze wow!
yoda przygladnij sie nozowi, nie wazne czy wymieniles,.. noz musi byc ostry na koncowcetuz przed jegoo odgieciem wtedy goli,...
noz mozesz sobie ostrzyc we wlasnym zakresie szlifierka katowa uzywajac do tego celu tarczy lamelowej z ziarnem 60 goli ze wow!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z silnikiem |
Techniczny podstawowy | handokan |
|
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
Problem z silnikiem 2.4 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Byczq87_* |
|
|
|
Szarpanie silnikiem przy 80-100 km/h na chłodnym silnikuszarpanie |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Harcbat_* |
|
|
|
Kopot z silnikiem |
Techniczny podstawowy | grech78 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych